[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 20:42

Ik heb gisteren een afspraak gemaakt met Marsha voor het begin van mijn halve sleeve *\o/* 4 april ben ik aan de beurt. Het duurt dus nog wel even maar ik heb er nu al zin in!

_Sanne

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 21:23

Mijn afspraak staat ook bij Tattoo Lines! :) 31 oktober!

Chans, zie dat je dichtbij woont, bij wie ga je hem laten zetten, Marsha??

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 08:24

Dat is binnenkort al _Sanne, leuk!

Je woont inderdaad in de buurt :), marsha gaat hem zetten ja

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 10:02

Ik heb voor 25 september een afspraak staan bij needle art tattoo in Gorinchem. Van de week alles doorgesproken, tekening is gemaakt wordt verder uitgewerkt en dan komt nr 2 op m'n rug :D deze wordt gezet door bertina.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 22:23

Zo de lijnen en schaduwen van mn eerste tattoo staan erop. Over een maandje het inkleuren.
Ben nu wel gaar en een beetje ziekjes. Maar las dat het wel vaker voorkomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 03:37

Lon83 schreef:
Mijn tattoo-plannen krijgen helaas opeens een extra dimensie... Mijn allerliefste, grootste vriend is anderhalve week geleden overleden aan koliek toen ik op vakantie was (zie mn onderschrift voor t verhaal).
November zou er al een grote tattoo op mijn rug komen, ik laat hem zetten door niko inko in Frankrijk, en hij wilde graag een stoer paard voor mij ontwerpen. Nu wil ik op een manier ook iets van een aandenken aan mijn liefste Duncan erin verwerken. Officiele naam van hem was Edelster, dus ik wil Niko voorstellen er iets van een ster in te verwerken.
Ik heb het nog erg zwaar met het enorme verlies, het gat wat hij achterlaat. Hij was mijn once-in-a-lifetime paard, zoeen vind ik nooit weer. Ik wil hem altijd bij me dragen....

Wauw.. heel veel sterkte! Ik zou veel googlen en fotos terugkijken om te zien wat echt iets van jou en duncan is. Daarbij kun je altijd een element toevoegen in een tattoo dus als het nog te vroeg is in november dan zou ik wachten tot je er wel klaar voor bent. Ik heb na bijna 2 jaar pas de tattoo gezet omdat het voor mij nog niet klaar was en daar had ik ook gelijk in :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 15:43

Yinka, foto? *-:)

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:34

ik ben gister geweest

ben helemaal blij met het resultaat die tattoo stond al geplant vanaf mn zwangerschap
de naam van mn zoontje nu inmiddels al 2¾ jaar maar hij staat

wilde er nog iets bij maar bleef maar steeds van gedachte veranderen dus dacht doe dat toch maar niet
moet wel iets zijn waar ik blij mee blijf en niet voor even dus toch uitgesteld..

Afbeelding

ps hij lijkt niet heel scherp maar komt en door de kwaliteit (blackberry`s grrr ene er zitten hier en daar wat losse korstjes

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:08

Kleur vind ik heel netjes gedaan, tattoo is niet mijn smaak, maar wel mooi gezet!

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:13

Weet iemand ongeveer de wacht tijd bij Joy?

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:07

Ligt aan de grote van de tattoo. Kleintjes kunnen nog wel eens tussendoor maar een grotere zit je snel aan een half jaar dacht ik

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:39

IrisW schreef:
Weet iemand ongeveer de wacht tijd bij Joy?

Ik heb toen eind juni gemaild, ze had toen een uitvaller, kon 4 weken later terecht.
Mijne was niet echt een kleintje, bijna 4 uur gezeten.
Maar ze is nu aan het plannen voor volgend jaar. Stond op dr facebook.

Nummer 2 staat ook op de planning. Ben nu aan het wachten op de vertaling. Naam van mijn pony. Dit jaar 15 jaar samen, en tsja. Gewoon omdat hij mijn held is. Wil hem denk ik aan de linkse kant van mn ribbenkast. Dicht bij mijn hart.

Ik had zelf Mascha in gedachten, zij is toch ook goed in strak lijnenwerk? Hij word niet zo heel groot, en nu opzoek naar een artist wat dichter in de buurt :P
Nog meer aanraders hoor ik graag! Regio zuid oost brabant. Ga zelf ook aan het googlen, maar aanraders zijn altijd fijn!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 07:51

Jou zet teksten heel strak en Mascha, tja daar heb ik zelf een afspraak staan. :D
Al ga ik niet voor een tekst

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 13:14

Ik zit ook over een tattoo na te denken, op mijn gehele schouderblad of onder mijn ribben. Hoe dan ook, ik vind het moeilijk om de kosten in te schatten.

Kan iemand mij helpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 14:12

Kosten zijn volledig afhankelijk van de artist, de locatie (shops in grote steden kosten vaak wat meer) en hoe groot/gedetailleerd je hem wil. Ik heb over mijn hele bovenrug een stuk staan, maar ik heb alleen lijnen en geen kleuren en schaduwen. Ik was ongeveer 250 euro kwijt uit mijn hoofd, en heb anderhalf uur gelegen. Best wel duur, maar ik heb bewust voor deze artist gekozen.

Ik zou me niet doodstaren op de prijs. Niet alle goedkope artists zijn goed, en niet alle goedkope artists zijn slecht. Ik zou zoeken naar iemand die bij jou in de buurt zit en die jou aanspreekt, en daar een afspraak mee maken om het kostenplaatje wat meer invulling te geven.

m0niekkkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 14:17

Ik lees hier al een tijdje mee en heb eigenlijk een vraag. Ik ben van plan een tattoo te laten zetten maar ik ben allergisch en gevoelig voor van alles, vandaar dat ik bang ben dat ik ook niet tegen de tatoeëer inkt kan, weet iemand hoe je hier achter kan komen?

Ik kreeg al van iemand het advies om anders eerst een klein stukje van de tattoo te laten zetten om te kijken hoe mijn huid er op reageert maar is dat wel handig? Straks blijf ik zitten met een half afgemaakte tattoo. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 14:19

Met een klein stukje zou ik persoonlijk niet echt denken aan een gedeelte van je tattoo, maar meer een plekje ter grote van een moedervlek ofzo. Dat het niet opvalt :=

Ik zou het bespreken bij een shop, er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die niet weten of ze allergisch zijn en ze hebben daar vast wel richtlijnen voor als je bij een wat grotere shop naar binnen wandelt.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 14:21

Stipje ergens op een vinger? Of is dat te weinig om een allergie op te merken?

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 14:41

Waar ben je nu allergisch voor?

m0niekkkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 15:12

Ik denk dat ik sowieso even ga bellen met een shop hierover maar misschien heeft iemand van hier ervaring met een allergische reactie op tattoo inkt?

Geen idee of een klein stipje of vlekje of vlekje al genoeg is om het te zien...

Yinka schreef:
Waar ben je nu allergisch voor?

Ik kan niet tegen bepaalde dingen qua eten en drinken maar ook bij sommige stoffen in bepaalde soorten make up, douche gel enz.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 15:16

Zou idd even contact opnemen met een shop. Heb wel ergens gelezen dat kleur inkt (en ik meen vooral rood) eerder leidt tot allergische reacties dan zwart

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 16:03

Met name contactallergie kunnen een indicatie zijn dat je mogelijk een allergisch reactie kan krijgen. Maar goed, iedereen kan er allergisch op reageren. Ook pas bij de 5e tattoo, terwijl de voorgaande 4 goed gaan. Dus je kan het wel testen door een klein stukje te laten tatoeëren. Alleen als dan geen allergisch reactie optreedt, dan geeft het geen garantie dat bij de volledige tattoo de allergisch reactie ook uitblijft.

Ik zelf heb latexallergie, maar daar heb ik nooit iets aan ondervonden. Kwam er achter bij een allergie test.Heb sinds zaterdag een tattoo ( alleen zwart momenteel) en heb geen allergisch reactie gehad. Ik heb de gok gewoon genomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:52

Vraag me af of het verstandig is om dan überhaupt een klein stukje te tatoeëren. Immers zit de inkt "in" je en dan kan je lichaam volgens mij behoorlijk heftig reageren zolang de inkt daar blijft zitten.

Jankeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 20:51

Deze vraag heb ik toentertijd ook gesteld aan de tattooshop. Zwart zit koolstof in en dat is een lichaamseigenstof. Daar reageer je niet op als je allergisch bent. (Maar vraag het toch voor de zekerheid na)
Rood is een meer risicovollere kleur. Zelf als je een MRI moet ondergaan vragen ze je of je een tattoo met rood hebt. Daárin zitten schijnbaar metalen die voor veel pijn zorgen tijdens de scan.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:11

Afbeelding

Ontwerp is klaar nu nog opzoek naar de artiest!