Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 18:37

Ooh cheatmomentje hier :o heb net pizza bij besteld bij NY pizza :+ Was vergeten dat mn ouders niet thuis aten.

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 20:26

Ik heb net Killer buns & thighs gedaan.......die was best wel killer te noemen ja >;)
Ben bang dat ik morgen mijn bed niet meer uitkom........

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:16

Geniet er van Spikkel!

KB is heel zwaar inderdaad :) Maar ik kreeg er wel een gratis butt-lift van <<) En het is een erg gezellige workout.
KA heeft een heel toegankelijk level 1, maar 2 en 3 vond ik wel erg pittig.

BR pakt ook veel buik en benen mee.
Niet vergeten: je kan niet kiezen waar je vet verbrandt, maar je kan wel je spieren op die plekken sterker maken.

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:27

Bhriseis schreef:
Geniet er van Spikkel!

KB is heel zwaar inderdaad :) Maar ik kreeg er wel een gratis butt-lift van <<) En het is een erg gezellige workout.
KA heeft een heel toegankelijk level 1, maar 2 en 3 vond ik wel erg pittig.

BR pakt ook veel buik en benen mee.
Niet vergeten: je kan niet kiezen waar je vet verbrandt, maar je kan wel je spieren op die plekken sterker maken.

BR vind ik ook de leukste tot nu toe hoor, alleen met de komende maanden in het vooruitzicht vind ik het zonde om er aan te beginnen en weer niet af te maken dus die doe ik volgend jaar weer :j En tot dan dus KB en KA/6w6p (en ik denk misschien ook wel BFBM)een beetje afwisselen.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:52

Thanks, hij was lekker maar kreeg zo'n kleine niet eens helemaal op :D dus de korsten weggegooid haha.

Hmmm misschien ga ik ook wel BR doen, moet echt aan mn buik werken :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 08:51

Ik moet niet echt afvallen, ik moet gewoon meer spierkracht krijgen in mijn benen. Dat is het eigenlijke hoofddoel, terug die spieren in vorm krijgen na al die jaren niksdoen sinds het ongeval. Dan lijkt KB&T me wel meer aangewezen dan de algemene shred, omdat die ook staat voor vetverbranding algemeen en dat heb ik nou net niet nodig :=

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:05

Best vervelend Varekaj; jij hebt zo wat het omgekeerde dan (bijna) al de rest. Bij de meesten is een beetje vet verbranden gewoon welkom en leuk meegenomen :))

Jessica66098

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:15

Ik ga ook maar eens meelezen met dit topic!
Ben nu zelf al 2 dagen bezig en vandaag word de 3de keer, ben erg benieuwd of het gaat werken :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:20

Als je het elke dag doet en je hanteert een gezond eetpatroon, werkt het ongetwijfeld :j Je ziet zelfs al vrij snel resultaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 16:50

Door een ander topic ben ik er eigenlijk achter gekomen dat ik te weinig eet. Wel gezonde dingen, maar te weinig. Ik ga nu eerst proberen om dat weer goed te krijgen dus ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje en avondeten. Gewoon om genoeg kcal binnen te krijgen, maar zeker ook proteïnen.
Komt vooral omdat ik geen vast ritme heb en jaren gewoon ben geweest van met erg onregelmatige uren te werken. Morgen is mijn laatste werkdag, we gaan er gelijk goed aan beginnen door zo dadelijk brood te bakken. Dan heb ik voor morgenochtend brood mee als ontbijt en tussendoortje, en kan ik daar lunchen.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 17:01

Goed bezig!

Ik was van plan om Mac te halen, maar ik ga toch sushi bestellen. In ieder geval gezonder dan de Mac. :D En veeeeel lekkerder :9

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 17:19

Aaaah suuuuushi <3 Je zit me nu wel heel lekker te maken SpikkelFire.
Ik heb net met de spierpijn nog in de benen weer ge-'ripped', lekker :) Maar ik merk wel dat ik er super moe van word. Ik lees hier vaak dat mensen dit 's ochtends doen om de dag lekker fit te beginnen en ik vind dat zelf ook lekker met bijvoorbeeld hardlopen. Maar na de work out ben ik zo moe dat ik even een uurtje op bed ga liggen, dus ik doe het juist liever 's avonds. :=

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 17:33

De spierpijn van gisteren viel mee maar ik begin het nu steeds meer te voelen.... Net heb ik level 1 van 6wp gedaan, was zwaar maar ging nog wel.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 17:41

Haha sorry :+ het was heerlijk in ieder geval!

Ik deed het ook een tijdje 's ochtends, en ook al was ik moe, ik werd er wel superwakker en fit van. :j ik zou het toch eens proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 17:54

Om hoe laat staan jullie dan op? Ik moet er meestal rond 7u uit, douchen en rond 7u45 ten laatste vertrekken. Mijn werkperiode is gedaan, ik ga vanaf 23/9 weer een jaar studeren. Heb les tot 15u30 ongeveer en dan door naar paardlief behalve op dinsdag (les om 20u). Is het dan best voor of na het avondeten?

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 21:07

ik sta doordeweeks rond kwart over 6 op voor jillian
Vandaag ook, wilden voor het eerst met m'n jonge paard naar het strand dus om 8 uur op de trailer, maar eerst kwart over 6 Jillian :D
Laatst bijgewerkt door Chessie op 08-09-13 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 21:10

Horror... Dan toch maar 's avonds :P

In de zomer zou ik dat prima kunnen omdat ik dan toch wakker ben door het ochtendlicht, maar met de winter voor de deur wordt dat een ramp. Heb echt een heel sterk slaapritme dat samenhangt met licht en donker buiten, dus in de winter slaap ik langer en ben ik ook vroeger moe.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 21:11

Heb ik ook, maar voel me op de dagen dat ik sport veel fitter dan op m'n rustdag
is ook een kwestie van wennen

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 21:38

Hallo!

Ik heb de eerste 20 bladzijdes en de laatste 15 gelezen. (120 was me iets teveel ;) )
De Killer Buns and Thighs val je daarvan ook persé van af bij je kont?

Ik ben al erg slank maar ik wil graag een kont. Ik ga ook met Squats beginnen meer ik wil meer dan dat doen.
Wie heeft er een mooie rondere (grotere?) kont gekregen door KBT te volgen van Jillian? Of verdwijnt mijn kleine kont helemaal als ik hieraan begin? :=

edit/ Misschien een hele stomme vraag hoor, maar als jullie thuis voor de TV dit doen hebben jullie dan sportschoenen aan?
Ik dacht ik doe het lekker op blote voeten maar ik keek net even de workout zodat ik weet wat ik kan verwachten maar sportschoenen is misschien handiger in verband met het springen en landen op je voeten?
Ik heb echt geen idee zelf. Ik heb al zeker 7 jaar niet gesport en was gisteren na een sprintje van 50 meter naar de bushalte compleet van de kaart. Ik schaamde me dood want ik ben 23. := Dus dat moet nu echt veranderen.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 21:45

Als je de laatste 20 blz had gelezen, had je al antwoord op je vraag... :') :P
Je kan niet sturen waar je afvalt en als je voldoende eet hoef je helemaal niet af te vallen.
Op het moment dat je bepaalde spiergroepen traint worden deze sterker en als er geen vet zit zie je ze ook geproportioneerder worden. Dus als je je billen traint, zullen ze strakker en event ronder worden.

(Voor de andere ervaren workouters ;) Correct me if i'm wrong on this one Y;( )

Ik train zelf met (hardloop) sport schoenen

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 21:47

Nee, want zij deed ballet. Dat is al een andere basis dan ik heb! (niks namelijk :Y) )

Bedankt voor de rest van je antwoord, hoop op slagen dan maar!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 21:51

Dat was ik idd :j

Ik wil ook een gespierdere kont, die is te klein vergeleken met mn dikke buik. :') Maar weet (nog) niet hoe je dat bereikt :+

Ik merk wel dat mijn rug heel erg is verandert. Ook bij ballet doen we vaak die rugspieroefeningen die in 30DS zit. En we deden ook een hele hoop andere oefeningen daarvoor. Ik had altijd een hele bolle rug en nu heb ik zelfs een lichte holle rug, die vloeiend doorloopt naar mijn kont :+ En ook veel gespierder en strakker aan de achterkant *\o/* Ben daar echt blij mee want daar had ook nogal wat spekjes zitten die nu wel redelijk weg zijn :D

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 22:08

Ik heb het juist andersom, mijn buik is vrij strak, maar mn onderstel totaal uit proportie :')
Drie keer raden wat er strakker wordt als ik ga trainen :)) Heb me er ondertussen een beetje bij neergelegd, hoe je gebouwd bent maakt ook uit en ik ben nu eenmaal een peertje.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 22:13

Killer Buns werkt kont-liftend haha. Ik heb er een rondere kont door gekregen :j

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 22:30

Haha ja ik ben een appeltje :+