Foto is een beetje donker, kan het niet goed zien heel eerlijk gezegd... Werkt beter als je met je rug naar het raam gaat staan en dan een foto maakt van je nagels. Dan valt het licht er op
Ja, bluesky kan ook in een led. En ik kan je wel een lamp aanraden, maar denk niet dat je die wil qua prijs
Haha daar ben ik ook bang voor! Denk dat ik dan maar het starters pakket van sensationnail aanschaf, heb gelijk een mooie rood voor mijn moeder en dus een ledlamp. Kan alleen nergens vinden hoeveel watt lampjes deze heeft en hoeveel lampjes.
joeluna
Geplaatst: 01-08-13 13:20
Beter? Tips please
Laatst bijgewerkt door joeluna op 01-08-13 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat ik nu kan zien, zou ik nog even een goede clean up doen met een stift, kwastje of wattenstaafje zodat de randjes wat gelijkmatiger zijn. En dan je nagelriemen goed insmeren, zien er erg droog uit.
Tegen mijn nagelranden is er al wat nagellak af, heb dit er een paar dagen geleden al op gedaan. Dat van mijn nagelriemen valt eigenlijk wel mee, maar op de foto ziet het er idd niet zo goed uit
Maris
Geplaatst: 01-08-13 14:27
burt's bees lemon butter is ook een goede toch, voor je nagelriemen ? Kan je ze dan ook beter terugduwen en blijven ze dan ook op hun plaats ?