Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WillemYntJee schreef:Vooral echt rust nemen! Dat is t enige wat helpt, en niet te snel weer beginnen..
Straks weer rondje van 5 met daarna 5 x 20 seconden interval.
3 nov lopen we de berenloop!
Saskiaatje schreef:Vraagje, normaliter loop ik om de dag hard. Maar nu ga ik ook 3/4x in de week naar de sportschool. Feitelijk gezien kan ik dan nooit meer hardlopen, omdat ik ook om de dag ga sporten en een dag rust hebben lijkt me noodzakelijk. Bij fitness doe ik een kwartier krachttraining en drie kwartier cardio (fietsen), bijvoorbeeld op maandag, woensdag, vrijdag. Kan ik dan dinsdag, donderdag en zaterdag gewoon gaan hardlopen? Of kan dat juist beter op dezelfde dag dat ik ook ga fitnessen?
Horse_xx schreef:Ik baal heeeel erg, heb shin splints, dit schijnt heel vaak voor te komen bij hardlopers. Loop morgen de cascaderun nog en daarna moet ik een tijdje stoppen met hardlopenHoop dat het snel weer hersteld.. Iemand dit vaker gehad of heeft er iemand tips?
Horse_xx schreef:Ik baal heeeel erg, heb shin splints, dit schijnt heel vaak voor te komen bij hardlopers. Loop morgen de cascaderun nog en daarna moet ik een tijdje stoppen met hardlopenHoop dat het snel weer hersteld.. Iemand dit vaker gehad of heeft er iemand tips?