Hoe vaak gaan jullie naar de psycholoog? Ik vind het soms zo waardeloos dat er zoveel tijd tussen zit... Ik voel me nu beroerd en m'n hoofd zit nu zo vol, maar moet nog 3 weken wachten tot ik dat kwijt kan..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusenmalvin schreef:Idd ikkke, dat is precies de oefening die ik nu steeds krijg. Eerst de situatie tot op de bodem uitzoeken met de psycholoog, om vervolgens die angst te overwinnen en het te doen.
He, en nog een stomme vraag. Ik zou graag alle bagger ellende die ik heb meegemaakt willen vertellen aan psych, maar ik durf het steeds niet. Zou ik haar kunnen vragen of ik dit op mag schrijven en dit kan mailen? Of is dat stom? Ik weet dat ik het niet in m'n eentje kan verwerken, maar schaam me er zo voor, dat ik het niet vertel. Maar t zit me tegelijkertijd echt heel hoog..
SwitchShadow schreef:Suusenmalvin schreef:Idd ikkke, dat is precies de oefening die ik nu steeds krijg. Eerst de situatie tot op de bodem uitzoeken met de psycholoog, om vervolgens die angst te overwinnen en het te doen.
He, en nog een stomme vraag. Ik zou graag alle bagger ellende die ik heb meegemaakt willen vertellen aan psych, maar ik durf het steeds niet. Zou ik haar kunnen vragen of ik dit op mag schrijven en dit kan mailen? Of is dat stom? Ik weet dat ik het niet in m'n eentje kan verwerken, maar schaam me er zo voor, dat ik het niet vertel. Maar t zit me tegelijkertijd echt heel hoog..
Heb dat toevallig vorige week gedaan en dat is waarom ik mij nu zo fijn voel.
Gewoon doen!
Phen schreef:Suus, vervelend dat je hetzelfde ervaart. Ik zit er gewoon zo erg mee, omdat ik zoveel moet doen en dat lukt gewoon niet.
Ik heb geprobeerd om te schrijven. Maar het vervelende is dat mijn hoofd zo een rotzooi is dat het gewoon helemaal stil is. Hierdoor weet ik niet wat ik moet opschrijven.
Het lijkt gewoon als of ik te veel hooi op mn vork heb genomen...