Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik moest er 1 extra want die andere is voor 's winters en nu echt veeeel te licht
dus nu wat hulp gehad bij een donkerdere (de Pro Longwear concealer nr NW25)

Is een potje (kwastje van Catrice is prettig, die zou ik erbij kopen) en te koop bij kruidvat
Hij past eigenlijk bijna bij alle kleuren blushers. Pro longwear is mijn favo concealer. Blijft goed en lang zitten 
Leuk Glossi 
Toevallig was ze ook nog op gemaakt met een kleur die ik haar aanrade te kopen, Patina! Extra leuk dus
Patina is trouwens mijn favoriet. Past eigenlijk overal bij en is ook heel mooi om als enige oogschaduw te dragen.

)
Maar heb je nu niet meerdere kwasten met hetzelfde gebruiksdoel? Moet zeggen dat nu ik een kabuki heb, een foundationkwast, een poeder/bluskwast (2x), lipkwastje en voor oogschaduw (smudger en blender) ik alleen nog zo'n hele grote poederkwast zou willen.

_Nelleke_ schreef:Glossi, die kwasten... *kwijl*
Mooie nude look heb je gemaakt. Alleen zou 'ie nog mooier zijn met een mooie nude lipstick of een 'my lips but better lipstick'. Voor mij is dat de cremesheen shy girl van Mac, eentje die denk ik ook heel mooi bij jou huid en haartint past.
Dominique, als je huid wat rood is, zou ik juist kiezen voor een wat duurdere foundation met een lichtgroene ondertoon als je een keer een high end make-up product wil kopen. Daaroverheen een mooie blush, misschien meer richting perzik dan richting roze, licht een beetje aan je eigen huid/oog/haarkleur. Vind huidproducten altijd veel meer doen voor iemands look dan bijv. een dure oogschaduw.