Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:15

Hm, gister was mn eyelinder er al nijna af s avonds, toch maaar eem die beter is. Iemand de gouden tip?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 15:27

Misschien onder je eyeliner een primer doen?
Of een gel eyeliner?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 15:33

Je had vloeibare eyeliner op, toch? Had je oogschaduw op? Anders eerst een oogschaduw op en dan pas je eyeliner, blijft ie beter zitten. Bij een potlood net omgekeerd; fixeren met wat oogschaduw :)

En Corelli dat heb ik inderdaad ook. Als het me dan min of meer lukt om wat aan te brengen op m'n waterlijn, loopt het gegarandeerd uit.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 15:49

De 11 van Hema heeft vrij veel roodpigment

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 15:13

Het was inderdaad vloeibare eyeliner, ik zal eens proberen om eerst oogschaduw op te doen, hoop dat dat dan beter gaat.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 23:22

Oei, heb me vandaag bij de Bijenkorf laten verleiden tot aanschaf van MAC. Nou is die concealer ook goedkoper dan die van Estee Lauder, maar oké ;) Ik moest er 1 extra want die andere is voor 's winters en nu echt veeeel te licht := dus nu wat hulp gehad bij een donkerdere (de Pro Longwear concealer nr NW25)
en vroeg naar een highlighter ze kwam aan met de limited edition vd Tropical Badoo.
Deze dus: http://www.maccosmetics.nl/product/shad ... index.tmpl en dan de Adored
Niet een die ik zelf snel zou kiezen, maar het stond zelfs mooi bij de makeup die ik al op had. Dus geslaagd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:15

Ik ga morgen naar het dorp, weet iemand waar/ welke eyeliner ik het beste kan kopen ( die lang blijft zitten )

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:24

Ik vind de gel liner van Catrice fijn :j Is een potje (kwastje van Catrice is prettig, die zou ik erbij kopen) en te koop bij kruidvat

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 18:25

Djilna, leuke aankopen! Adored heb ik ook, fotos staan op pagina 118. Mijn eerste highlighter <3 Hij past eigenlijk bijna bij alle kleuren blushers. Pro longwear is mijn favo concealer. Blijft goed en lang zitten :j

Kwa wenkbrauwen gebruikte ik altijd een potlood van Pupa. Deze blijft ontzettend goed zitten en overleeft een bak regen. Sinds een paar maanden gebruik ik een oogschaduw van MAC als wenkbrauwpoeder (Omega) en die bevalt ook erg goed. Het Pupa potloodje gebruik ik als ik haast heb.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:31

Even teruggekeken en idd :D Leuk Glossi :))
Ik had net daarvoor al 2 cremeblush en nr 20+ 25 vd de shine lipstick van Bourjois gekocht. Past allemaal bij elkaar. Ben er helemaal blij mee.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 18:22

Wat vinden jullie mooie oogschaduws van mac? Ben van plan er een of twee te kopen als ik terug ben van vakantie :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 22:03

Djilna, lijken me fijne blushers! Ik had een creme blush van Dior gekocht maar de kwaliteit is volgens mij niets beter dan die van Bourjois :+

Dominique_96, ik heb verschillende oogschaduws liggen maar ik gebruik alleen MAC omdat ik Catrice, Sleek, Essence, Maybeline etc niet zo fijn vind. Ik vind het dus een aanrader! Had laatst mijn tante op gemaakt met mijn MAC oogschaduws, toen ze in Groningen was is ze naar de MAC gegaan om haar op te laten maken. Ze zei nog tegen mij dat ze waarschijnlijk nooit zo veel geld zou uit geven voor een product maar ze kwam wel mooi met 3 keuren thuis :P Toevallig was ze ook nog op gemaakt met een kleur die ik haar aanrade te kopen, Patina! Extra leuk dus :D Patina is trouwens mijn favoriet. Past eigenlijk overal bij en is ook heel mooi om als enige oogschaduw te dragen.

Had ik al foto's gepost van mijn kwasten die ik laatst had gekocht? Ik weet dat ik iig 1 had gepost met 2 Koyudo kwasten maar ik weet niet of ik die andere 2 al gepost had. Hier zijn ze:
Afbeelding
.
Afbeelding

En nog een no make-up make-up look:
Afbeelding
Foundation: Max Factor Facefinity (de lichste) gemengd met MAC Studio Fix Fluid NC15
Concealer: MAC pro longwear concealer NC15
Blush: Dior cream blush in Capri
(waar je niet zoveel van ziet omdat ik daarna met de bronzer er nog iets over heen ben gegaan :+ )
Bronzer: MAC Nude on Board
Poeder: MAC Blot powder in Light en Bourjois Healthy mix powder
(probeer ik een beetje te mixen omdat die van Bourjois (de lichste kleur) te donker is maar ik daar wel net iets meer kleur mee in mijn gezicht kan creeren)
Wenkbrauwen: MAC Omega
Oogschaduw: Op het bewegend ooglid Naked Lunch, in de crease Patina en onder mijn wenkbrauw Blanc Type. Ook MAC :=
Mascara: Dior iconic overcrul
Op mijn lippen draag ik niets, daar heb ik meestal een lip balsem op van Burt Bees.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 22:34

Mooi neutraal Glossi! En die kwasten zien er súperfijn uit zeg!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 23:47

Idd zeg! Lijken echt superzacht!
En ben wel benieuwd naar de MAC oogschaduws dus dankje voor die tip van Patina! Eigenlijk wil ik gewoon iets van MAC kopen omdat het zo gaaf en duur is en lijkt me echt tof om iets ervan te hebben :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 00:01

Ik zou dan eerder voor een lipstick of blush/msf gaan <3

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 00:06

Hm heb nog nooit blush gedragen omdat mijn gezicht wat lichtrood is door acné e.d dus weet niet of me dat wel staat. En wil zoooo gaag rode lippenstift maar het staat me niet mooi :Y)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 00:24

Ben ook super blij met de kwasten! Make-up aan brengen is nu echt een feestje :)

Dominique, gebruik je ook foundation of concealer? Ik heb ook acne en als ik maar 1 MAC product zou mogen gebruiken dan zou dat de pro longwear concealer zijn. Deze dekt zo mooi! En zo natuurlijk ook. Je ziet er niets van als ik wat meer concealer op het zelfde plek aan breng. En hij blijft de hele dag op zn plaats. Echt een must have!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 00:28

Ik draag momenteel een BB creme van Garnier, maar ik heb laatst een foundation van de body shop geprobeerd maar die ging steeds m'n poriën in en dan zag je het heel erg zitten en dat vond ik zooo lelijk.. Ik wil namelijk niet een volledige dekking maar dat het gewoon rustiger uit ziet.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 00:43

Dan zou ik als ik jou was eens naar die pro longwear concealer kijken. Probeer hem maar eens uit als je bij een MAC store komt. Normaal ga ik niet zonder foundation de deur uit omdat mijn acne best erg is. Maar ik durf nu best met alleen deze concealer de deur uit.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 00:51

Ooh super dankjewel! Ik zal binnenkort eens binnenlopen in de Bijenkorf :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 07:12

Das idd een top concealer!

Als ik 1 product mocht kiezen van Mac was dat MSF in soft en Gentle, staat iedereen!
Favo oogschadyws zijn dazlelight en antique

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 08:46

Glossi, die kwasten... *kwijl*

Mooie nude look heb je gemaakt. Alleen zou 'ie nog mooier zijn met een mooie nude lipstick of een 'my lips but better lipstick'. Voor mij is dat de cremesheen shy girl van Mac, eentje die denk ik ook heel mooi bij jou huid en haartint past.

Dominique, als je huid wat rood is, zou ik juist kiezen voor een wat duurdere foundation met een lichtgroene ondertoon als je een keer een high end make-up product wil kopen. Daaroverheen een mooie blush, misschien meer richting perzik dan richting roze, licht een beetje aan je eigen huid/oog/haarkleur. Vind huidproducten altijd veel meer doen voor iemands look dan bijv. een dure oogschaduw. :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 08:57

Idd hele mooie kwasten Glossi, de zachtheid straalt ervanaf :)) Maar heb je nu niet meerdere kwasten met hetzelfde gebruiksdoel? Moet zeggen dat nu ik een kabuki heb, een foundationkwast, een poeder/bluskwast (2x), lipkwastje en voor oogschaduw (smudger en blender) ik alleen nog zo'n hele grote poederkwast zou willen.
Waar gebruik je ook alweer zo'n afgeplatte voor?

En mooi opgemaakt, ongelooflijk hoeveel make-up je dan eigenlijk gebruikt voor zoiets naturel lijkends :D :D

@Suus, wat is de MSF?

De MAC concealer, die zou ik toch ook nog in 1 tintje lichter willen hebben. De NW25 is nl nu precies goed, maar heb nu niets tussen de Estee Lauder nr 1 en de MAC nw25 inzitten. Misschien wordt dat nog zo'n mineral die ze me bij de Bijenkorf eigenlijk mee wilde geven en nu een wat highlightend effect had. Maar even wachten tot ik weer genoeg Essopunten heb 8-)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 09:06

Werkt er hier niemand met de minerale poeders van golden rose? Prachtig spul en super makkelijk in gebruik :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:51

_Nelleke_ schreef:
Glossi, die kwasten... *kwijl*

Mooie nude look heb je gemaakt. Alleen zou 'ie nog mooier zijn met een mooie nude lipstick of een 'my lips but better lipstick'. Voor mij is dat de cremesheen shy girl van Mac, eentje die denk ik ook heel mooi bij jou huid en haartint past.

Dominique, als je huid wat rood is, zou ik juist kiezen voor een wat duurdere foundation met een lichtgroene ondertoon als je een keer een high end make-up product wil kopen. Daaroverheen een mooie blush, misschien meer richting perzik dan richting roze, licht een beetje aan je eigen huid/oog/haarkleur. Vind huidproducten altijd veel meer doen voor iemands look dan bijv. een dure oogschaduw. :D

Oke, bedankt :D
M'n huid is erg bleek en ben van mezelf blond maar ga het binnenkort weer rood verven :')
Ik zal eens binnenlopen bij MAC voor wat advies erbij en misschien kunnen ze dan ook wat dingen testen op m'n huid. :)