niks aan de hand, heb ik meerdere keren gehad bij navelpiercing (waarvan ik de eerste keer in paniek richting de piercer vloog

het nu nergens last van en het is schoon.
Was overigens tijdens het geniezingsproces.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pellie schreef:Mijn sur-pierc is vaak ontstoken, ik was het dan maar weer met Unicura en volgende dag is het weer weg. Komt omdat ik een drukke hond heb die er nog wel eens tegenaan springt, dingen tillen, paarden. Erg vervelend maar houd goede moedZolang het niet super erg ontstoken word houd ik hem nog in.. Moet zeggen dat het al minder word.
Weet iemand hier toevallig wat paarse randjes om de "gaatjes" zijn? Aan beide uiteinden van mijn piercing onder mijn navel zit al hele tijd een paars randje.. Ik denk zelf aan litteken weefsel? Is dat mogelijk.. Het is echt paars en niet rood of dik o.i.d.
bokkertje schreef:hey hoi... ik had even een vraagje over een tongpiercing...
hoe kort is zeg maar het kortste staafje wat je in kunt... want ik heb een tijdje geleden een tongpiercing laten zetten, en op een gegeven moment naar de piercer geweest om hem te wisselen, omdat ik er toch last van had dat ie zo lang was... maar nu heb ik er 1 in... die maar net kleiner is... en wou dus weten of ze nog korter kunnen...
liejanne schreef:bij mijn tragus piercing zit ook een zon soort wildvlees pukkeltje, hoe en waarmee moek dat schoonmaken, doe het nu met betadinemar dat geeft zon troep..
Citaat:
Ik denk dat betadine te agressief is ook![]()
Met inucura zeep kun je je piercing goed schoonhouden, is ook meestal wat piercers meegeven. De anti-bacteriele versie, zeg maar
amberp schreef:bokkertje schreef:hey hoi... ik had even een vraagje over een tongpiercing...
hoe kort is zeg maar het kortste staafje wat je in kunt... want ik heb een tijdje geleden een tongpiercing laten zetten, en op een gegeven moment naar de piercer geweest om hem te wisselen, omdat ik er toch last van had dat ie zo lang was... maar nu heb ik er 1 in... die maar net kleiner is... en wou dus weten of ze nog korter kunnen...
Ze kunnen zo kort als de dikte van je tong! Als ze die lengte niet hebben omdat je tong extreem dun is, dan kunnen ze hem korter laten maken.. in ieder geval kan dat bij mijn piercer wel...
Manon88 schreef:Mijn navelpiercing is nu na een paar maanden nog steeds echt onwijs ontstoken. Aan de onderkant zit er ook helemaal een rand vlees omheen (beetje moeilijk uit te leggen), echt heel vies. Gaat dit nog weg? En weet echt niet meer wat ik nou moet doen tegen het ontsteken.. heb zowat alles al geprobeerd.