[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:00

Over het "pukkeltje" bij de navelpiercing : dat is wildvlees.
niks aan de hand, heb ik meerdere keren gehad bij navelpiercing (waarvan ik de eerste keer in paniek richting de piercer vloog ) en kan geen kwaad. gewoon goed schoon houden met unicura, en het verdwijnt vanzelf.
het nu nergens last van en het is schoon.
Was overigens tijdens het geniezingsproces.

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:02

Pellie schreef:
Mijn sur-pierc is vaak ontstoken, ik was het dan maar weer met Unicura en volgende dag is het weer weg. Komt omdat ik een drukke hond heb die er nog wel eens tegenaan springt, dingen tillen, paarden. Erg vervelend maar houd goede moed Zolang het niet super erg ontstoken word houd ik hem nog in.. Moet zeggen dat het al minder word.

Weet iemand hier toevallig wat paarse randjes om de "gaatjes" zijn? Aan beide uiteinden van mijn piercing onder mijn navel zit al hele tijd een paars randje.. Ik denk zelf aan litteken weefsel? Is dat mogelijk.. Het is echt paars en niet rood of dik o.i.d.

Kun je er een duidelijke foto van maken of vinden ?
wat voor kleur paars is het ?
ik denk zelf inderdaad aan littekenweefsel.. en anders je piercer er naar laten kijken.
waar heb je een surface zitten ?

Sannuh

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:02

Au ik heb pijn
Ik ging dus naar de piercingshop om mijn tong weer 'ff door te laten prikken' nadat ik vannacht per ongeluk in slaap gevallen was zonder piercing. Blijkt ie dus al helemaal dicht te zitten terwijl ik em al 8 of 9 maanden had. Dus ik heb em maar gewoon opnieuw laten zetten (duur grapje trouwens :S)
De eerste keer had ik nergens last van...en nu deed het vet pijn, bloedde het enorm en is mijn tong echt huge geworden
Ik baal wel een beetje want nu kan ik dus weer opnieuw aan de ijsklontjes en heb ik weer zo'n irritant lang staafje.

Yooon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 00:23

Kan het zijn dat je tijdens je ongesteldheid meer last hebt van je piercing

bokkertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 00:56

hey hoi... ik had even een vraagje over een tongpiercing...
hoe kort is zeg maar het kortste staafje wat je in kunt... want ik heb een tijdje geleden een tongpiercing laten zetten, en op een gegeven moment naar de piercer geweest om hem te wisselen, omdat ik er toch last van had dat ie zo lang was... maar nu heb ik er 1 in... die maar net kleiner is... en wou dus weten of ze nog korter kunnen...

vicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 09:42

Ik heb mijn tongpiercing gister laten zetten. Ik heb er geen last van gisteravond al brood op en later nog een bord spagetti. Het eet wat onhandig maar verder geen last.

juthi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 12:47

bokkertje schreef:
hoe kort is zeg maar het kortste staafje wat je in kunt... want ik heb een tijdje geleden een tongpiercing laten zetten, en op een gegeven moment naar de piercer geweest om hem te wisselen, omdat ik er toch last van had dat ie zo lang was... maar nu heb ik er 1 in... die maar net kleiner is... en wou dus weten of ze nog korter kunnen...

Ze kunnen zo kort als de dikte van je tong! Als ze die lengte niet hebben omdat je tong extreem dun is, dan kunnen ze hem korter laten maken.. in ieder geval kan dat bij mijn piercer wel...

snoef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 13:32

bij mijn tragus piercing zit ook een zon soort wildvlees pukkeltje, hoe en waarmee moek dat schoonmaken, doe het nu met betadinemar dat geeft zon troep..

Myryana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 17:26

Hebben jullie dat ook dat als je ongesteld ben je meer last heb van je piercings?

Ineens is mijn andere oorpiercing ontzettend gaan jeuken en mijn oor is rood.. en die andere is ook supergevoelig.

snoef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 18:13

jaa dat heb ik ook altijd met me gaatjes, zei de piercer ook al, gaat het allemaal onwijs jeuken en iriteren enzo

_mrie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 19:29

liejanne schreef:
bij mijn tragus piercing zit ook een zon soort wildvlees pukkeltje, hoe en waarmee moek dat schoonmaken, doe het nu met betadinemar dat geeft zon troep..

Ik denk dat betadine te agressief is ook

Met inucura zeep kun je je piercing goed schoonhouden, is ook meestal wat piercers meegeven. De anti-bacteriele versie, zeg maar

snoef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 19:59

Citaat:

Ik denk dat betadine te agressief is ook

Met inucura zeep kun je je piercing goed schoonhouden, is ook meestal wat piercers meegeven. De anti-bacteriele versie, zeg maar

waar kan je dat halen dan?? gewoon bij de drogist>?

_mrie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 20:25

Ja gewoon bij de drogist, is gewoon een stuk zeep

snoef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 21:03

ik zalt is probereen, dank je weel voort advies:D

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 21:26

Mijn navelpiercing is nu na een paar maanden nog steeds echt onwijs ontstoken. Aan de onderkant zit er ook helemaal een rand vlees omheen (beetje moeilijk uit te leggen), echt heel vies. Gaat dit nog weg? En weet echt niet meer wat ik nou moet doen tegen het ontsteken.. heb zowat alles al geprobeerd.

bokkertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:33

amberp schreef:
bokkertje schreef:

Ze kunnen zo kort als de dikte van je tong! Als ze die lengte niet hebben omdat je tong extreem dun is, dan kunnen ze hem korter laten maken.. in ieder geval kan dat bij mijn piercer wel...

ow ok thnx... ga ik binnenkort nog maar es mn piercer bellen... mooie grapjas ook... kost t nog es 15 euro voor een korter staafje

Marshaha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:23

ontstoken navelpiercing: heb je het al geprobeerd met gekookt water (afgekoeld) met soda in opgelost?? gewoon in een kommetje doen en ertegen houden. hielp bij mij heel goed.

tongpiercing met te lang staafje: ga ff terug naar je piercingshop. wss hebben ze wel kortere staafjes hoor.

_mrie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:26

Inderdaad wat afgekoeld gekookt water met zout tegen ontstoken piercing aanhouden werkt heel goed. Zo heb ik ook met en borrelglaasje met zout water tegen m'n tiet aangezeten

WendyBZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:34

Manon88 schreef:
Mijn navelpiercing is nu na een paar maanden nog steeds echt onwijs ontstoken. Aan de onderkant zit er ook helemaal een rand vlees omheen (beetje moeilijk uit te leggen), echt heel vies. Gaat dit nog weg? En weet echt niet meer wat ik nou moet doen tegen het ontsteken.. heb zowat alles al geprobeerd.

Zarqa zeezout en daarma spoelen. Oplossen in een klein glaasje en dan op je bui zetten en een kwartier laten weken. Dat elke dag doen en een week later moet het toch wel verbeterd zijn.
Afbeelding

_mrie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:38

Gewoon zee-zout uit de keuken werkt ook prima hoor

Lorena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:50

Dat met dat soda/zout in water helpt trouwens tegen meerdere soorten ontstekingen. Altijd handig die huis tuin en keukenmiddeltjes!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:00

ja want ik spoel mijn mond nu met een zoutoplossing voor mijn getrokken verstandkies!

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:18

Soda heb ik nog staan en zeezout volgens mij ook. Kan ik nou het beste soda of zeezout gebruiken eigenlijk? En hoeveel zeezout moet ik dan in een bekertje water gooien?

_mrie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 16:42

ik denk dat ongeveer een theelepeltje is een borrelglaasje goed is. Dus moet je even omrekenen naar de groe van je glas
Verder denk ik dat het niet echt veel uitmaakt welk zout je gebruikt, als het maar zout is

@minnie-muis: ieh, je mond spoelen met zout water? Lijkt me nogal vies

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 13:53

ik ga vandaag een oorbel vanboven in mijn oor laten schieten (niet echt een piercing maar toch ) Ik vroeg me af of die pijn doet?
Anders moet ik nl een manier gaan zoeken voor mijn cap