Al 10 dagen bloed plassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:08

Ze zijn ook heel leuk je schoenen!

Daphne__ schreef:
Onder m'n knie staat hij juist van m'n been af, maar net boven m'n enkel drukt hij erg en dat doet ook zo'n pijn.
Doe je hem van onder naar boven dicht? Als dat zo is zou je kunnen kijken of het scheelt als je hem eerst bij je knie dicht doet.

Hannanas

Re: Al 10 dagen bloed plassen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:09

Is dit precies dezelfde als die je mocht lenen? Dus echt de steun zelf, exact dat exemplaar. Want anders denk ik dat ook al zijn het beiden twee evo’s dat de hoek van deze thuis-evo anders staat.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 16:09

Ik heb net eens geprobeerd of dat verschil maakt, maar helaas -O-

Ook andere schoenen of broek geeft hetzelfde. Want bij For Motion had ik gewoon spijkerbroek aan en de hoge bruine schoenen die ik op de foto's met de veulens ook aan heb. Bij Vogellanden sportbroek en de lage roze schoenen. Dus nu weer de hoge schoenen en dezelfde spijkerbroek geprobeerd en dat doet gewoon meteen pijn.

Het is precies dezelfde evo als die ik geprobeerd heb bij For Motion. Nouja hetzelfde merk en type etc. En ik hoorde dat ze zeiden dat ik een M moest hebben en dat is deze ook. Dus snap niet hoe dit komt. En er zat ook maar 1 dag tussen For Motion en dat ik deze bij Vogellanden kreeg, dus ben ook niet aangekomen ofzo :+
Was half uur voor ik de evo bij de ene fysio kreeg ook net bij de andere fysio geweest voor het oedeem en m'n voet was wel iets dikker dus ze had ook weer gemasseerd.. Maar zo erg dat de evo niet meer past ook weer niet.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:47

Ja daar was ik al bang voor. Het is dus niet hetzelfde exemplaar. Terug naar vogellanden, vragen of je mag ruilen met precies dié. Pas ze anders allemaal welke ze hebben liggen, alle evo’s maat m. Denk dat de hoek anders is.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 59 min geleden

Hannanas schreef:
Ja daar was ik al bang voor. Het is dus niet hetzelfde exemplaar. Terug naar vogellanden, vragen of je mag ruilen met precies dié. Pas ze anders allemaal welke ze hebben liggen, alle evo’s maat m. Denk dat de hoek anders is.

Daphne__ schreef:
Het is precies dezelfde evo als die ik geprobeerd heb bij For Motion.

Ehhhhh????