Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Leuk dat je overweegt om buiten je comfort zone te stappen en gewoon te gaan
Hou ons op de hoogte hoe het is!
Ik sta erin zoals Lis_Ol, het is geven en nemen in een relatie. Koken is echt mijn hobby en daarom ben ik ook altijd degene die kookt, maar dat wil niet zeggen dat hij nooit meer mag eten wat hij lekker vind
Onder een beetje gemopper eet ik het met liefde af en toe haha. De rest van de tijd kies ik toch al zelf.
Alleen maar goed om na het sporten nog wat extra's te nemen!
Wel echt even bijtanken dus deze vakantie! Het harde studeren heeft er toch wel flink ingehakt dus? Ik krijg honger van je planning voor de komende dagen
Geniet er van!
gemiddeld 2100 kcal per dag lijkt dus toch nog wat onder onderhoud te zijn. Omdat ik rustig meer in de richting van een 'bulk' wil gaan, maar wel kleine stapjes wil maken ga ik deze week op 2200 kcal gemiddeld per dag zitten en dan het resultaat weer bekijken. Ik ga ook een omtrekmeter met zelfspannen aanschaffen, zodat ik wat accurater voortgang kan gaan meten
Als ik meer ga eten zal de weegschaal geen goede leidraad meer zijn, maar is het belangrijk om mijn lichaam zelf goed te meten!
ofja, brood met pindakaas is heerlijk maar ik zou het niet twee maaltijden per dag willen eten haha.
Fijn dat je genoten hebt van het weekend weg en nu nog steeds een fijne vakantie hebt! Goed dat je gekozen hebt voor de rolstoel in de dierentuin maar heel goed om te lezen dat je de goede kant op blijft gaan!
en geniet nog van je laatste vakantiedagen.
Nee zonder flauwekul, jullie brengen me op het idee om zondag ook maar weer eens iets met zoete aardappel te gaan maken.
). Daar had ik van te voren niet op gerekend en zo snel ook geen tijd om iets anders te maken dus maar gezellig wat mee gegeten. Van alles een beetje opgeschept. Het vlees zit vaak in zo’n dikke laag saus dat ik het niet lekker vindt dus uiteindelijk viel het qua calorieën best mee denk ik. Erg lastig in te schatten hoeveel het daadwerkelijk geweest is. ’s Avonds zat ik er nog steeds vol van dus heb na de les alleen nog wat yoghurt gegeten.
)
Sinds drie weken geleden ben ik een kilo aangekomen terwijl ik voor mijn gevoel nergens flink buiten de lijntjes ben gegaan. Mijn lijf voelt wel beter dus daar probeer ik maar op te focussen.. 

)

Ook al plan ik altijd goed vooruit, soms is er toch iets te snel op en moet je even creatief zijn haha.
Eens per week zo’n gekke dag moet zeker weten kunnen! Juist van genieten 

een voordeel heeft het, minder verleiding in huis voor de komende week.
En tegen zelfgemaakte sushi kan je geen nee zeggen
Ik zit nu echt super vol van mijn enorme lunch haha! Ik ga proberen ook nog steeds eens per week op een rustdag een dagje wat lager in kcal in te plannen, zodat mijn lichaam niet te erg gaat wennen aan die grote hoeveelheden
Net wat je zegt, of je je wat mindere keuzes nu in 1x opeet of over de hele week verdeeld maakt onder de eindstreep natuurlijk niet uit 
Maar goed, ik mag niet klagen, beter dan heel de dag honger hebben
Vanochtend heb ik getraind, dus 'moet' vandaag ook echt wat hoger zitten.
Haha grappig dat je voor zoete aardappel had gekozen gister! Vervelend van de weegschaal, maar ik zou je er idd niet te druk om maken. Zo'n dag moet best eens kunnen!
Het is zuur dat het zo goed ging en ik het nu verpest heb, maar het is niet anders. Ik ga er nu gewoon weer met goede moed tegenaan.
) en daardoor een echt zondags lijstje haha. Mezelf in de avond getrakteerd op een witte boterham met pindakaas
zeer tevreden!
Jezelf goed voelen is zoveel meer waard dan bokt onderhouden of 100% gezond eten! Goed dat je nu de draad weer op wil gaan pakken
Succes, je hebt al veel kennis opgedaan dus je bent vast zo weer op het punt waar je geëindigd was!
Daarom vind ik het ook belangrijk om niet teveel ongezonde keuzes in mijn eetlijstjes te stoppen, omdat ik weet dat ik van meer suiker ook meer cravings krijg.
Hoe vind je de smart protein pancakes? Ik heb ze jaren geleden eens gehad en vond het toen mwa, maar wellicht is het ondertussen wat verbeterd en de moeite om weer eens te proberen!
je moet ook niet verwachten dat het net zo lekker smaakt als een pannenkoek maar ik vind het voor af en toe lekker! Het is wel een dingetje om ze mooi te bakken maar heb er inmiddels wel handigheid in gekregen.

Hopen dat de test negatief is en ik morgen weer naar de sportschool kan! Als het goed is hoor ik vandaag de uitslag. Als die negatief is ga ik vanaf taart eten bij mijn beste vriendin, want die is jarig vandaag 
En wat is een kampioentje?

En lekker cheaterig toch ook een reep pure chocolade.
, dus in de eerste instantie vond ik het alleen maar fijn om meer te eten en hield ik liever magere producten aan. Nu merk ik echter dat het wel heel veel wordt en ben ik bang dat ik er teveel aan ga wennen en weer minderen straks moeilijk wordt. Goed idee dus om met vollere producten aan mijn kcal te komen, maar toch niet al teveel te eten.

Het is teveel om compleet terug te lezen maar ben even langs deze pagina gescrolld.
Maar weet je zeker dat je zo enorm aangekomen bent dan? Als het binnen een paar weken echt flink zichtbaar is heb je echt enorm boven je behoefte gegeten. Kan me wel herinneren dat je relatief ongezond at maar het is in mijn herinnering nou ook weer niet zo bijster ongezond dat je flink uitgedijd zou moeten zijn
Nou goed maakt verder ook niet uit, je hebt je motivatie terug en begint weer
een kampioentje is een klein broodje aan de bovenkant bedekt met allerlei zaadjes, erg lekker!