LadyMadonna schreef:Ik geloof persoonlijk niet dat paardrijden intensiever is dan wandelen of fietsen...
Als je 1,5 uur rijdt en maar een half uur wandelt dan geloof ik dat wel haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
san4nie schreef:Wat zijn jullie goed bezig allemaal!
Ik heb echt even een dip. Er was 2,5 af. Na m’n weekend weg was er weer 1,1 bij. En dat is er nu nog steeds bij, ook al eet en snack ik veel minder dan eerst. Soms denk ik, als het toch niet helpt, kan ik net zo goed weer alles gaan eten wat ik wil.
Het enige wat ik nu niet doe qua beweging is paardrijden. Eerst zo’n 3 keer per week en nu even niks. Maar probeer wel elke dag een half uur te wandelen/ fietsen. Paardrijden is wel intensiever dan het wandelen en fietsen. Misschien licht het daar dan aan? Weet het niet, probeer door te zetten, maar baal wel flink.
_mjwb schreef:nereids schreef:Het niet snacken en gevarieerd eten gaat wel goed deze week, merk ook dat ik minder zin krijg in ongezonde dingen.
Ik wilde een nieuw ontbijt proberen dus dacht ik maak havermout met banaan en pindakaas (100%). Maar de pap werd me iets te dik en plakkerig + de lauwe banaan werd 'm ook niet.
Kan je ook havermout maken en dan als het echt koud is opeten of smaakt het dan nergens naar? Ik vond de smaak niet vies maar het was zo lauw en daar ben ik geen fan van 'sochtends.
Ik maak best wel vaak een smoothie met havermout (ipv gewoon havermout) en dat neem ik dan mee in een beker naar school waar ik het rond half 1 opdrink/eet. Ik vind het best nog wel te doen!
Vanochtend gewogen: - 1,7
Renee1991 schreef:Ja, ik heb het net opgebiecht aan mijn vriend, zodat ik niet nóg meer ga eten. Hij weet dat dit mijn valkuil is en dat ik nu dus zo in mijn vel zit.
Zometeen weer een uur wielrennen (dat was al het plan).
_mjwb schreef:Ik krijg de laatste paar keren elke keer deze advertentie als ik een beetje foto’s bekijk op Instagram. Geloven jullie hier in? Of heeft iemand ervaring?
https://medjournaltoday.com/HEALTH2K.ph ... veID=st329