Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:PSvanLot schreef:Wat spannend Earth! Ben benieuwd naar voor en na foto’s. Vind je het spannend?
Ik ga na de zomer ook een ooglidcorrectie laten doen, maar dan onder. Over een paar weken op consult.
Wil ik komemde winter ook laten doen. Huid begint saggy te worden daar. Botox houd het niet fris en filler gaat daar bobbels geven als ik een drukke tijd heb en slechter slaap.
Daar mag dus wat tussen uit.
BloemBloem schreef:Zie nu dat die Dr. Don ook de ponytail facelift doet! Daar heb ik wel oren naar! Ben dan ook serieus
gestart met het aanleggen van een spaarpot nu de 40 in zicht komt. Fillers zijn dan toch echt de oplossing niet meer op den duur, het mes zal er dan in moeten![]()
*edit* Nu heb ik niet eens fillers, maar mijn behandelend botox arts geeft dit eigenlijk
altijd aan.
BloemBloem schreef:Kimbers schreef:Er gaan wel wat negatieve verhalen over dr Don rond.
Voor mij was dat een reden om niet maar hem toe te gaan.
Was dat niet met die draadjes?
PSvanLot schreef:Ik ben mager waardoor ik weinig 'vet' in mijn gezicht heb en de huid onder mijn ogen extreem dun. Je kijkt er gewoon bijna blauw tegenaan!
Denk dat dit de enige oplossing is om het een beetje beter te maken.
Amber_ schreef:PSvanLot schreef:Ik ben mager waardoor ik weinig 'vet' in mijn gezicht heb en de huid onder mijn ogen extreem dun. Je kijkt er gewoon bijna blauw tegenaan!
Denk dat dit de enige oplossing is om het een beetje beter te maken.
Oh ik ga je in de gaten houden!Ik heb namelijk precies hetzelfde... bij 2 klinieken geweest voor Traangoot fillers.
Maar beide klinieken raadden het af. Dus ik heb het uiteraard niet gedaan.
Is het net zo "gemakkelijk" als boven?
BloemBloem schreef:Hals wordt niet meegenomen, het is een ingreep van niks, wordt zelfs onder plaatselijke
verdoving gedaan en de inieminie sneetjes komen boven beide oren
Elin_ schreef:Ik heb volgende week een afspraak voor botox in mijn kaken. Ik heb alleen enorme naaldenfobie. Mag je emla zalf opsmeren? Of kan dat dan een verkeerde werking hebben? Ik ben als de dood dat het ineens ineen andere spier beland en ik een hanggezicht krijg