Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Aiaiai....
Als je enigszins in de buurt zit mag je langs komen om te zien of ik wat voor je kan betekenen....
Ruby: nee, kunstnagels zijn in basis niet slecht voor je. Slechte nagelstyliste en het slecht verzorgen Can kunstnagels echter wel.
LadyMadonna schreef:Frummels: verharder heeft niet mijn voorkeur omdat het de nagel uit droogt.
Nagel inderdaad kort houden en minimaal twee keer per dag smeren met een goede (liefst natuurlijke) olie.
Ik kan op de foto niet goed zien of de nagelplaat nog volledig in takt is. Als dat zo is kan je een blanke lak gebruiken. Nadeel is wel weer dat je dan ook weer remover gaat gebruiken.
Ik zou, als je mijn klant was, er een (blanke) rubberbase op zetten ter bescherming (vanaf de foto beoordeeld).
Zo jammer dit, het is zo onnodig....
chantalboes schreef:Ik heb vandaag voor het eerst geëxperimenteerd met de gel-sandwich methode. Base gel - normale kleur lak 2x - gel top coat. Ben benieuwd hoe het blijft zitten! Vond het wel erg zonde om al mn lakjes niet meer te gebruiken, nu ik ben overgestapt naar gel. Hou jullie op de hoogte!
vaaleriee schreef:Ik had een tijdje geleden hier een post geplaatst dat mijn gellak niet bleef zitten op mijn dunne en kwetsbare nagels. Toen kreeg ik hier de tip om rubber base coat te gebruiken. Ik heb een rubber base -en topcoat gekocht en sinds dien blijft de gellak met gemak twee weken zitten en kunnen Mn nagels weer groeien en zijn ze een stuk steviger. Bedankt!
vaaleriee schreef:Ik had een tijdje geleden hier een post geplaatst dat mijn gellak niet bleef zitten op mijn dunne en kwetsbare nagels. Toen kreeg ik hier de tip om rubber base coat te gebruiken. Ik heb een rubber base -en topcoat gekocht en sinds dien blijft de gellak met gemak twee weken zitten en kunnen Mn nagels weer groeien en zijn ze een stuk steviger. Bedankt!
justdiesel schreef:vaaleriee schreef:Ik had een tijdje geleden hier een post geplaatst dat mijn gellak niet bleef zitten op mijn dunne en kwetsbare nagels. Toen kreeg ik hier de tip om rubber base coat te gebruiken. Ik heb een rubber base -en topcoat gekocht en sinds dien blijft de gellak met gemak twee weken zitten en kunnen Mn nagels weer groeien en zijn ze een stuk steviger. Bedankt!
Super zeg, ik zou ook graag willen weten welk merk en waar je die kan halen.
Baal steeds meer van continu stukjes lak er af