Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveUggs schreef:Ik moet toch even wat met jullie delen, vorige week toen ik mijn coach sprak woog ik 3 kilo meer dan ik vandaag weeg!gister zelfs nog een kilo meer dan vandaag dus het gezonder eten (en vandaag een uur intensief lessen) heeft wel zijn effect!
IMANDRA schreef:LoveUggs schreef:Ik moet toch even wat met jullie delen, vorige week toen ik mijn coach sprak woog ik 3 kilo meer dan ik vandaag weeg!gister zelfs nog een kilo meer dan vandaag dus het gezonder eten (en vandaag een uur intensief lessen) heeft wel zijn effect!
Sorry maar als het echt 3kg is in een week is echt vet gezond. Kan me echt niet voorstellen dat je daar trots op bent... daarnaast, waarschijnlijk is het ook veel vocht. Al verwacht ik dat je wel een crashdieet volgt; had je al gekeken hoeveel calorieën dit was?
IMANDRA schreef:Maar @LoveUggs, jouw coach is toch niet gediplomeerd? Geen diëtiste, maar 'gewoon iemand' zoals die zich aan kan melden voor het coach-zijn (beetje zoals iedereen Tupperware kan verkopen)? En hoe bedoel je 'het sluit niet helemaal aan bij wat ik eet'?
Sorry, ik ben echt niet van die 'diëten' haha. Volgens mij is zo'n halve kilo per week een gezond patroon van afvallen, dan heeft je lichaam ook tijd om zich erop aan te passen. Snel veel afvallen is nogal schadelijk voor je lichaam, vandaar dat ik er ook een opmerking over maakte als het echt 3kg, zonder vocht, was.
Qua drinken, ik ben toen volledig overgeschakeld op thee en water. Drink alleen nog maar frisdrank op een feestje en in restaurants zo nu en dan (en dan meestal cola light, dus dan maakt het qua 'ongezondheid' alsnog niet uit).