Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wel zuur na bijna de 8 aan te hebben getikt maar iets is neter dan niets.
Hoe is het gisteren gegaan? Nog last gehad?
Hoe is het met de spierpijn?
.
. Ik kon al amper naar de supermarkt lopen.. Tijdens het lopen straalde de pijn helemaal door naar de onderkant van mijn voet. Hoop echt dat het weg trekt, wilde morgen met het mooie weer gaan hardlopen!
. Ik ga het morgen weer koelen. Op google stond dat je het bij een kneuzing 3-4 dagen regelmatig moet koelen dus dat ga ik gewoon doen... Mocht het erger worden ga ik even langs de huisarts maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ik nu iets gebroken heb?? Echt zo bizar! Ik stoot wel vaker mijn teentje maar heb daarna nooit echt klachten oid.
Ik ben echt mega happy. Ik had geschat dat ik er zeker wel een uur of 4 over zou doen (omdat we afgelopen zomer 3 uur over de 13km hadden gedaan) maar we waren na 3u:45min weer binnen. En het had nog sneller gekund ware het niet dat mijn man een knieblessure opliep en we de laatste 4km daardoor veel gewandeld hebben. Ik kon het ook makkelijk volhouden. De volgende gaan we dus voor een snellere tijd
De obstakels waren extra moeilijk omdat ze erg glad waren door de regen maar we hebben het gered