Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lotteenjoy schreef:Even wat anders..
Ik vind een tongpiercing altijd al geweldig. Alleen mijn vriend dus nietsowiso heeft hij niks met piercings en tattoos.. nu wel weer mijn helix in (met reggaekleuren dan is t wel okee) maar hoe kan ik hem het wel okee laten vinden van de tongpiercing?
lotteenjoy schreef:Even wat anders..
Ik vind een tongpiercing altijd al geweldig. Alleen mijn vriend dus nietsowiso heeft hij niks met piercings en tattoos.. nu wel weer mijn helix in (met reggaekleuren dan is t wel okee) maar hoe kan ik hem het wel okee laten vinden van de tongpiercing?
Roosje01 schreef:Ik maakte in het begin braaf schoon met zeezout maar ging toch onsteken nu doe ik er niks meer aan en nergens last meer van.
Samiyah schreef:Ik ben een stille meelezer van het eerste uur!Maar nu eindelijk zelf ook weer een piercing genomen, een tragus in m'n rechteroor. Heel spontaan vrijdagavond bedacht dat ik hem wilde en zaterdag laten zetten. Prik was welgemeen vond ik, maar ben er super blij mee nu!
[ [url=m/o0Z0eo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn piercer gaf als advies: wassen met neutrale zeep , goed afspoelen en verder niks... Zelf voel ik me eigenlijk niet zo goed bij het advies van dat wassen... Heb hem gister wel gewassen en had daarna gelijk wat last van de piercing. Ik lees dat veel mensen ook gewoon litha (leave it the hell alone) toepassen? Zeep wel of niet doen? Ik voel me beter bij gewoon afspoelen onder de douche en het verder laten.
_Friemel schreef:Dat ligt dus geheel aan je huid, hoe genezen je wondjes normaliter? Mijn navelpiercing is er echt al jaren uit en heb er echt nog een gat zitten, dito met Mn labret. Gisteren mn oorbel gaatje doorgeprikt na 4 jaar oid, Nouja doorprikken... ze zaten er gewoon gelijk inmaar met wondjes geneest mijn huid ook enorm traag.