Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:Dat taboe is inderdaad jammer,merk het zelf ook vaak zelfs bij hulpverleners. Merken jullie dat ook?
Avis schreef:geerte schreef:Dat taboe is inderdaad jammer,merk het zelf ook vaak zelfs bij hulpverleners. Merken jullie dat ook?
Als relatieve nieuweling in dit topic wil ik hier even op reageren: ik moet eerlijk zeggen dat ik het bij mijn hulpverlener(s) niet durf aan te geven. Maar ik weet nog niet zo goed of dat komt door mezelf (mijn eigen schaamte) of door een taboe.
Niet zo heel helder geformuleerd, maar hoop dat het toch iets helder is.
Knert schreef:Ik snap je volledig... zo’n topic als dit is je eerste stap.
Weet jij ook voor jezelf waarom je het niet aan durft te geven?
Tiggs schreef:Hoe lang loop je al bij deze hulpverlener? Het vertrouwen en de band tussen jullie moet ook gewoon groeien, dus wellicht lukt dat over een tijdje beter. En anders kun je het idd hier kwijt.
Unseen schreef:Ik meld mij ook weer. Ik ben na mijn burn-out vrij snel weer aan het werk gegaan en zit nu alweer aan hele dagen, leek steeds wat beter te gaan maar deze week helemaal er doorheen. Ontzettend moe, veel huilen, piekeren. Gisteravond helemaal leeg gelopen en vandaag ziek gemeld..
Voelt als een enorme teleurstelling naar mijzelf, baal van mijzelf dat het weer niet gaat. Toch ook heel blij dat ik nu eindelijk naar mijzelf leer luisteren en op tijd op de rem trap, niet toch maar weer door gaan.
Ik kan pas in oktober bij mijn psycholoog terecht, kijk daar enorm naar uit omdat ik zo hoop dat ik dan eindelijk eens mijn verhaal helemaal kan doen en iemand heb die met mij mee kan kijken.
Knert schreef:Unseen schreef:Ik meld mij ook weer. Ik ben na mijn burn-out vrij snel weer aan het werk gegaan en zit nu alweer aan hele dagen, leek steeds wat beter te gaan maar deze week helemaal er doorheen. Ontzettend moe, veel huilen, piekeren. Gisteravond helemaal leeg gelopen en vandaag ziek gemeld..
Voelt als een enorme teleurstelling naar mijzelf, baal van mijzelf dat het weer niet gaat. Toch ook heel blij dat ik nu eindelijk naar mijzelf leer luisteren en op tijd op de rem trap, niet toch maar weer door gaan.
Ik kan pas in oktober bij mijn psycholoog terecht, kijk daar enorm naar uit omdat ik zo hoop dat ik dan eindelijk eens mijn verhaal helemaal kan doen en iemand heb die met mij mee kan kijken.
Wees niet teleurgesteld.
Je bent te vroeg begonnen. Het systeem heeft gefaald, jij echt niet geloof mij maar..
Je zult toch nu al een stap terug moeten doen en niet tot oktober wachten.
Beauty26 schreef:Hoi hoi, mag ik heel even mijn gal spuwen!?? Ik ben zo klaar met de sggz!! Word van A naar B gestuurd, en van B naar C, en dan is B ziek dan is C weer ziek.. Ik word er niet goed van je word alle kanten op gestuurd, ben geneigd er gewoon mee te stoppen! Wat een gez#ik zeg! Pfff echt niet leuk meer, m'n geduld is echt op gewoon...
Sorry moest het ff kwijt
Beauty26 schreef:Cayenne, hoezo word 't ingewikkeld op je werk??