Succes (en sterkte) Guinevere! Wel heel gaaf. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Succes (en sterkte) Guinevere! Wel heel gaaf. Warboel schreef:Ik heb ook een Asics broek, met blauwe strepen. Lijk rechtstreeks uit de film Tron Legacy te komen in die broekmaar hij zit wel enorm lekker.
ik heb die ongeveer in het oranje
En ga zodirect voor ongev dezelfde variant kijken maar dan driekwartsbroek
Ik ben een ramp als ik niet gegeten heb. Ik kom echt rechtstreeks uit die Snickers reclame
"Je bent jezelf niet als je trek hebt"

Guinevere schreef:Yucca, wat voor les heb je? Is dat speciale hardloop training met een bepaald doel?

BusyMissy schreef:cyclewear.eu heeft regelmatig hele leuke aanbiedingen. Alleen vaak niet meer in alle maten verkrijgbaar. De tights zonder zeem kun je prima gebruiken als hardloopbroek. Meestal half geld vergeleken bij winkelprijzen.En af en toe kun je terecht bij Lidl of Aldi.
natascha44 schreef:Mijn rondje lopen ging niet zo lekker vandaag, heb het wel gehaald maar geen grenzen hoeven te verleggen, was lopen tot een maximum van 5 minuten terwijl ik de 7 al gepasseerd ben..
Heb me de hele dag niet fit gevoeld..jammer...zal wel iets onder de leden hebben ben ik bang :-(
).
Zet hem op met de tough mudder!
Ik heb net in de sportschool 14 km gefietst in 24 minuten haha, gemiddeld 34 km/u.
Ariebombarie schreef:Lente ren je morgenochtend 9.30 mee met Run2Day? die zitten op de Overtoom. ik wel iig

moest toen 13-2-13-2 oid en ik merkte dat het eigenlijk best wel ging gewoon aan 1 stuk al rustig aan. Heb toen de laatste week erbij gepakt en dus 28 - 30 en 32 minuten gelopen en daarna nog een paar keer op de 5 km geoefend. Ging best! Ga nu wel weer met Evy verder voor de 10, want vind het zeker in het begin als leidraad wel heel fijn!