[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tivara

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:16

Mag ik hier ook binnenvallen met mijn vraag? Ik heb namelijk sinds een paar weken ineens gigantisch pluis haar. 'Vrougah' had ik dat ook erg, maar het is best lang weg geweest. Nu is het weer heel erg terug. Als ik mijn haren in een staart heb staat het bovenop als nog recht overeind. :(
Het is minder als ik 's morgens mijn haren was, maar ben niet zo'n fan van elke dag mijn haren wassen. Dus op dag 2 loop ik weer als een pluisje rond. Ik was mijn haar met Frizz-Ease van John Frieda en heb een serumspulletje van de kapper dat ik er elke dag insmeer, maar het werkt allemaal niet echt :n Alleen dat serum doe ik de laatste tijd vaker (maar juist omdat het pluizig is) shampoo gebruik ik al heel lang.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:18

michelle933 schreef:
Ja sorry is niet persoonlijk bedoelt hihi.
Ik hou echt niet van kort haar. En vooral niet met zo een kleurtje
Kvind dat echt niet vrouwlijk :$
Niet beledigend tegen over jou bedoelt hoor hihi :)
Is gwn algemeen

Dus ik kan hieruit opmaken dat een bijna kale Nathalie Portman (super vrouwelijke vrouw) ook opeens een halve vent is?
Ik vind haar zelf mooier met een kale kop dan met lang haar!
Kijk maar eens hoe vrouwelijk ze is op deze foto!:
Afbeelding

Zonde dat je beeld van kort haar zo beperkt is, er zijn heel veel vrouwen die er zelfs mooier uitzien met kort haar!
Daarnaast vraagt Arielle om een tip voor een ander soort kapsel , of je ideeën hebt wat haar eventueel leuk zou staan :) je mening of je kort of lang haar mooi vind of niet is niet van toepassing op haar vraag.

@ Arielle, denk dat een lichter kleurtje wel vet zou staan, ik kan je gezicht niet zien en weet niet hoe lichtblond staat maar ik vind knal blond met kort haar en flitsend roze vaak wel lekker pittig eruit zien :P
Misschien staat oranje rood je ook wel mooi!?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:22

_Kiki_ schreef:
Mag ik hier ook binnenvallen met mijn vraag? Ik heb namelijk sinds een paar weken ineens gigantisch pluis haar. 'Vrougah' had ik dat ook erg, maar het is best lang weg geweest. Nu is het weer heel erg terug. Als ik mijn haren in een staart heb staat het bovenop als nog recht overeind. :(
Het is minder als ik 's morgens mijn haren was, maar ben niet zo'n fan van elke dag mijn haren wassen. Dus op dag 2 loop ik weer als een pluisje rond. Ik was mijn haar met Frizz-Ease van John Frieda en heb een serumspulletje van de kapper dat ik er elke dag insmeer, maar het werkt allemaal niet echt :n Alleen dat serum doe ik de laatste tijd vaker (maar juist omdat het pluizig is) shampoo gebruik ik al heel lang.

Dr schijnt een soort olie te zijn bij de kruidvat ofzo :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:28

Vivi, dat mag ze vinden toch...
Ik vind de foto die je plaatst ook echt niks. Het is dat ze een prachtvrouw is die ermee wegkomen kan, maar vrouwelijk? Nee. Vind dat gemillimeterde bij mannen overigens ook geen gezicht.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:48

xBueno schreef:
Super vet xDenies ! :D
Ik had mijn haar eergister weer is in een regenboogje geverfd haha :')
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2700_n.jpg

Wat gaaaafff!

Dat wil ik dus ook eens doen.. Hoe doe je dat?

Ik heb zelf ook kort haar gehad en vind het niet mis hoor.. Maar lang haar heeft toch wel iets meer sexy. Dus snap wel waar die reactie vandaan komt en het was niet naar bedoeld, dus het is niet nodig om zo bovenop Michelle te gaan springen.

Kort haar bij Emma Watson staat trouwens ook zo prachtig

http://images6.fanpop.com/image/photos/33000000/Marie-Claire-by-Tesh-HQ-emma-watson-33003830-3410-4547.jpg

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:52

Ik begrijp vivi haar punt heel goed en ben het ook met haar eens. Het is gewoon bekrompen dat mensen je een hokje 'onvrouwelijk' gaan proppen wanneer je kort haar hebt. Alsof dat het enige punt is waarom vrouwelijkheid gebaseerd is? Dat het niet je ding is of dat je het niet mooi vind kan ik allemaal snappen maar onvrouwelijk? Dat gaat er bij mij niet in.

Zulke opmerkingen kunnen bovendien ook ontzettend kwetsend zijn, want er zijn heel veel mensen die dat denken en die ongevraagd hun mening opdringen over dat het onvrouwelijk is of nog erger dat het mannelijk is. Ik krijg altijd een beetje een nare smaak in m'n mond van dat soort dingen.

Willen jullie zeggen dat je iemand als pink
http://m.aol.com/music/blog/blogmusic/2 ... ight-loss/
zo niet vrouwelijk kunt vinden omdat ze kort haar heeft?

Ik vind Nathalie Portman haar haar heel gaaf en respect dat ze het lef heeft (dat was voor rednose day toch? )

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:55

Je hebt gelijk dat het fijne reactie is, maar kom op zeg, dat is ondertussen wel duidelijk. Om er nou op te blijven hameren is echt onnodig.

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:59

ilse011 schreef:
jeejj, ik ga mijn haar rood kleuren (voor 10 wasbeurten)
ik laat het wel bij de kapper doen, heeft iemand hier ervaring mee?

Het gaat er inderdaad nooit helemaal uit gaan.
Als je blond haar hebt krijg je zelfs een roze schijn (mijn zus had dit voor. Zij had ook rode haarkleuring dat er in 28 wasbeurten eruit moest zijn, en nu, dik 1 jaar later zie je nog een roze schijn als het licht erop staat, en het is echt heel roze geweest)

Nu weet ik niet welke haarkleur jij hebt, en bij blond valt het zowiezo het hardste op, maar haarkleuring blijft er altijd een beetje inzitten.

Dus ik zou persoonlijk voor permanente kiezen, maarja dan zit je weer met uitgroei dat hard opvalt.

Best lastig eigenlijk :=

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:02

ElineS schreef:
xBueno schreef:
Super vet xDenies ! :D
Ik had mijn haar eergister weer is in een regenboogje geverfd haha :')
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2700_n.jpg

Wat gaaaafff!

Dat wil ik dus ook eens doen.. Hoe doe je dat?

Ik heb zelf ook kort haar gehad en vind het niet mis hoor.. Maar lang haar heeft toch wel iets meer sexy. Dus snap wel waar die reactie vandaan komt en het was niet naar bedoeld, dus het is niet nodig om zo bovenop Michelle te gaan springen.

Kort haar bij Emma Watson staat trouwens ook zo prachtig

http://images6.fanpop.com/image/photos/33000000/Marie-Claire-by-Tesh-HQ-emma-watson-33003830-3410-4547.jpg

Haha, gewoon verf er in doen, drie verschillende kleuren :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:37

lotte_horses schreef:
ilse011 schreef:
jeejj, ik ga mijn haar rood kleuren (voor 10 wasbeurten)
ik laat het wel bij de kapper doen, heeft iemand hier ervaring mee?

Het gaat er inderdaad nooit helemaal uit gaan.
Als je blond haar hebt krijg je zelfs een roze schijn (mijn zus had dit voor. Zij had ook rode haarkleuring dat er in 28 wasbeurten eruit moest zijn, en nu, dik 1 jaar later zie je nog een roze schijn als het licht erop staat, en het is echt heel roze geweest)

Nu weet ik niet welke haarkleur jij hebt, en bij blond valt het zowiezo het hardste op, maar haarkleuring blijft er altijd een beetje inzitten.

Dus ik zou persoonlijk voor permanente kiezen, maarja dan zit je weer met uitgroei dat hard opvalt.

Best lastig eigenlijk :=

Of niet. :Y) Gewoon bijhouden die handel.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:42

_vivi_ schreef:
michelle933 schreef:
Is gwn algemeen

Dus ik kan hieruit opmaken dat een bijna kale Nathalie Portman (super vrouwelijke vrouw) ook opeens een halve vent is?
[ Afbeelding ]

Zonde dat je beeld van kort haar zo beperkt is, er zijn heel veel vrouwen die er zelfs mooier uitzien met kort haar!
Daarnaast vraagt Arielle om een tip voor een ander soort kapsel , of je ideeën hebt wat haar eventueel leuk zou staan :) je mening of je kort of lang haar mooi vind of niet is niet van toepassing op haar vraag.

@ Arielle, denk dat een lichter kleurtje wel vet zou staan, ik kan je gezicht niet zien en weet niet hoe lichtblond staat maar ik vind knal blond met kort haar en flitsend roze vaak wel lekker pittig eruit zien :P

Heb wel wat opgeroepen hier in dit topic :').

Ik zou 't allerliefst echt heel blond (tegen wit aan) haar willen en dan met roze inderdaad, maar denk dat niks van m'n haar overblijft als ik het zo licht laat verven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:51

Hoeft niet als je er goed voor zorgt. :D Vraag maar aan _vivi_, die heeft het geloof ik ook wit.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 00:33

Ja heel wit is vet gaaf met dat korte haar van jou! Is de donkere kleur die je nu hebt je eigen kleur?
Ik heb ook bijna wit haar en ik krijg dat al zo na 1x verfen en 2x wassen met zilvershampoo. Wat wel is is dat ik van nature al licht/midden blond ben met weinig rood tint. Als je donkerder haar hebt dan heb je eerder last van roodtint en dat zorgt ervoor dat je haar na blonderen meer oranje word. Dan moet je dus vaker verfen, maar als je genoeg tijd tussen de kleuringen doet moet het wel lukken.
Ik verzorg mijn haar wel standaard met producten voor beschadigd haar en die vochtinbrengend zijn :)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 09:37

_Kiki_ schreef:

Zelfde hier ik gebruik al erg lang elvive oils. Zit in zo'n pompflesje goudkleurig.
Werkt duper maar wel prijzig 12 euro ongeveer.
Kruidvat heeft nu toevallig weer actie 1+1 gratis dus ik sla vandaag weer in ;)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 11:56

Zwitsal schreef:
en is het niet oranje geworden jennifuur?
koper is wel een beetje oranje achtig natuurlijk maar staat het mooi onder je donkere haar?

Ja het is wel een beeetje oranje maar niet onnatuurlijk.
Ik ga eens een poging doen om foto's te plaatsen:

Dit was voor:
Afbeelding

na:
Afbeelding
Zoals je kan zien best wel een verschil! Ik ben blij dat de kleuroverloop goed is gegaan. In eerste instantie wilde ik die bij mn oor laten beginnen, maar door een onhandig foutje van me kwam die lijn hoger te zitten. Maar ik ben blij met het effect! Wie weet dat als het echt lekker weer wordt ik het nog lichter ga kleuren, als mn haar er niet te veel onder lijdt.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 12:58

Dit haar is niet de kleur van mezelf, ben middenbruin van mezelf, niet zo donker.
Maar is dus wel te doen volgens jullie? Toch maar eens over na gaan denken dan want wil dat al heel lang heel graag.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 17:36

_Kiki_ schreef:

Ik kom opeens weer binnenvallen. Was een tijd druk met school, vervolgopleiding en werk enz.

Gebruik je ook wel eens haar maskers? En inderdaad er is een olie voor je haar... Kan je denk ik zo wel ff google.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:40

_vivi_ schreef:
michelle933 schreef:
Is gwn algemeen

[ Afbeelding ]

Heb wel wat opgeroepen hier in dit topic :').

Ik zou 't allerliefst echt heel blond (tegen wit aan) haar willen en dan met roze inderdaad, maar denk dat niks van m'n haar overblijft als ik het zo licht laat verven?[/quote]

hey arielle jij ook hier :D
ik wil je echt waarschuwen want ik hem mn haar van de zomer ook blond gehad (bijna wit want kapper had het verkl**t) en nu heb ik daar nog last van met mn haar nu ookal is het al een tijdje weer bruin.
mn haar is wel wat langer dan dat van jou dus misschien kan het bij jou wel maar zou wel even goed navragen :j

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:59

Hee toevallig inderdaad :D
En hoezo heb je daar nu nog last van dan? Gewoon dood haar ofzo?
Tjah van mij mag de kapper het verkl.ten dan want ik wil het ook tegen het witte aan haha.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 23:18

Jennifuur: ziet er echt mooi uit :) goed gelukt!

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:51

Mag ik even binnenvallen met een klein vraagje?
Wil de Ombre kit van Loreal gaan gebruiken. Heb je hier -net als wanneer je het hele haar verft- meerdere pakjes nodig bij langer/dikker haar?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:54

Kayleigh ik denk dat met jou haar er toch wel 2 pakjes doorheen gaan..

Je kan er twee kopen en 1 gebruiken..kom je te kort de andere voor de helft/helemaal gebruiken. Heb je genoeg de ander terug brengen?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 00:30

Zo stap 1 van felrood naar blond is gedaan
Ben nu strawberry blonde, valt me alles mee dus :D
Volgend weekend nog ns blonderen en dan moet de warmte er wel uit zijn

Mooi Jennifer :j

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 17:25

Arielle_ schreef:
Hee toevallig inderdaad :D
En hoezo heb je daar nu nog last van dan? Gewoon dood haar ofzo?
Tjah van mij mag de kapper het verkl.ten dan want ik wil het ook tegen het witte aan haha.

ja en als ik gedouchedheb met ik het soms ook nog met afdrogen als ik geen conditioner heb gebruikt..

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:04

Saaams schreef:
Kayleigh ik denk dat met jou haar er toch wel 2 pakjes doorheen gaan..

Je kan er twee kopen en 1 gebruiken..kom je te kort de andere voor de helft/helemaal gebruiken. Heb je genoeg de ander terug brengen?

Dank!
Heb even de verpakking bekeken, daar staat niks op qua hoeveelheden. Bij Trekpleister zijn ze nu 1+1, dus haal er dan gewoon 2. Kan de ander dan niet meer terugbrengen, maar die bewaar ik dan wel :)