Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 10:15

Welke site heb je gebruikt?
Is dat alleen met cc?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 10:50

Suus: http://www.iherb.com. Ik heb met cc betaald, misschien kan je ook met paypal betalen maar ik weet het niet zeker. Als je besteld moet je even op google zoeken naar iherb coupon, dan vind je meteen die van $10.

Glossi: Die collectie zag ik nog in de winkel liggen paar dagen geleden, alleen sprak me niet zo aan. Alleen deze blush is wel heel mooi. <3

Oh eergister was er een heel mooi paletje (bruintinten) van Dior met 20% korting in zo'n uitverkoopbak maar heb hem niet gekocht en nu heb ik spijt. -O- Maar uiteindelijk wel beter voor mn portemonnee dat ik hem niet gekocht heb. :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 13:11

Kan helaas alleen met cc.. Baal daar echt van :(

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:43

Adored is echt mooi zeg!

Judith_: Ik vind de Naked 2 ook mooier.. Ben zelf koeler van huidskleur, maar zelfs als ik dat niet was, was ik voor 2 gegaan :P In VS is hij iig bij Sephora te krijgen, geen idee van de prijs. Op de site van Urban Decay kan je een hele lijst met winkels vinden. Qua kleuren is het gewoon een beetje uitproberen hoor. Ik heb dus een koele ondertoon, maar heb wel een oranje (warme dus) oogschaduw die in combinatie met andere kleuren echt prima staat. Blauw kan net wel heel mooi staan bij blauwe ogen (kwestie van de juiste tint te kiezen)! Maar als jij dat niet mooi vindt, dan kies je toch een ander kleurtje?

Hebben jullie nog een aanrader voor een wenkbrauwpotlood? En welke kleur? Ik teken mijn wenkbrauwen normaal gezien niet bij (vind het niet nodig), maar wil het nu toch eens gaan doen als ik een ooglook gemaakt heb omdat het het wel echt afmaakt. Maar ik zie meiden met blond haar altijd in de weer met blonde potloden, echter heb ik gewoon donkere (zwarte) wenkbrauwen (en natuurlijk blond haar). Dus ik denk dat bruin dan misschien beter is? Ik las veel goede dingen over die van de HEMA, denk dat ik daar maar eens ga kijken :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:31

Wil je perse een potlood? Ik kan je namelijk van harte het wenkbrauwpoeder van de etos aanbevelen :j Poeder vind ik net wat natuurlijker dan potlood vaak en die van de Etos blijft bij mij ook de hele dag zitten :)
Het is een rond doosje met twee kleurtjes erin en daarbij een mini pincet, borsteltje en kwastje om het mee aan te brengen. Er zijn twee kleur "versies" te koop; ik heb zelf de donkere en vermoed dat jij die ook zult moeten hebben :)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 11:54

Ik had me wat ingelezen en wou liever potlood gebruiken. Ook omdat ik op mijn wenkbrauwen veel schilfertjes heb zitten en bang ben dat dat geaccentueerd wordt met poeder. Jammer genoeg hebben we hier (in België) geen Etos, maar ik hou het in m'n achterhoofd. Bedankt voor je reactie iig :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:34

Hvelreki: Ik heb een keer een heel fijn potlood gehad van MAC, die is helemaal opgegaan en dat gebeurt niet vaak bij mij. :D Gebruik nu poeder, dus vandaar dat ik hem niet meer gekocht heb. MAC heeft ook in heel veel kleuren, geloof dat ie rond de €15 was. En anders is Pupa ook fijn (maar MAC is fijner :P ), ligt rond dezelfde prijs denk ik.

Vandaag heb ik een ooglook op de foto gezet. :D Is met het MAC temperature rising palette en voor blenden een kleurtje uit Naked 2. Iemand nog tips? :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:49

Mooie draagbare look Loose. Vind het er super uitzien, alleen je wimpers wat slordig. Welke mascara gebruik je?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 16:01

Dankje. :D Mijn wimpers zien er idd een beetje uit als verdorde takjes ofzo, heb 1 laagje mascara aangebracht. Heb nu een cheap-ass mascara van Essence, dus misschien dat het daaraan ligt. Heb toen met die 40% bij Ici Paris een Dior mascara besteld die nog op me wacht bij mijn ouders, vandaar dat ik het even bij deze mascara heb gehouden. :D

Ik heb nu trouwens een paar maanden shopverbod, heb net een NYX blush besteld in de kleur Taupe (voor shapen). :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 18:55

Hallo iedereen, ik kom hier even binnenvallen :D
Ik heb vandaag voor het eerst eyeliner gebrobeert, het ging beter dan verwacht, ik had namelijk verwacht dat mn hele oog er onder zou komen te zitten, maar dat was gelukkig niet zo.
Hier is het 'resultaat'

Wat vinden jullie ervan ?
Ik had geen mascara op ( geen zin in ) , maar met mascara staat het waarschijnlijk wel beter, alleen die rechter is het minst goed gelukt, die lijn is aan het begin heel dik, bij links just niet.
Maar hoe krijgen jullie de onderkant ook mooi, bij mij lukt dat dus niet er zit nu dus net een lijntje onder waar geen eyeliner op zit en dat ziet er niet zo mooi uit.
Maar hoe krijg je dat er dan op, want dut lukt mij waarschijnlijk niet, of valt dat niet meer op als je mascara op heb ?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 19:14

^^ ziet er netjes uit voor de eerste keer, je zou nog kunnen oefenen om hem dichterbij je wimperrand te plaatsen, en met mascara valt het wel minder op.

En anders kan je boven je waterlijn ook doen ;

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 19:17

shantal schreef:
^^ ziet er netjes uit voor de eerste keer, je zou nog kunnen oefenen om hem dichterbij je wimperrand te plaatsen, en met mascara valt het wel minder op.

En anders kan je boven je waterlijn ook doen ;

[ Afbeelding ]

Dankje, ik zal morgen eens opnieuw proberen , ben benieuwd.
Alleen boven je waterlijn, ik ben bang dat het dan in mijn oog komt :')

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 19:24

Als ik hem goed zwart wil doe ik boven mijn waterlijn en bij mijn wimperrand.
Makkelijkste vind ik op dan me ooglid een stukje op te tillen zodat je goed kan zien wat je doet.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 21:31

Thanks, Loose, dan ga ik even bij MAC kijken. Mooie look!

Voor de eerste keer zeker een nette eyeliner! Ik heb ook altijd nog dat je een stukje ziet (en dichter bij de wimperlijn kan ie echt niet, gewoon huid tussen de wimpers..), met mascara valt het idd minder op. M'n waterlijn doen heb ik al meermaals geprobeerd maar zit altijd in m'n oog dan.. :+

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 21:38

Voor degenen die wel de bovenste waterline inkleuren: welke eyeliner/welk oogpotlood gebruiken jullie daarvoor? Ik heb er nog geen een gevonden die niet uitloopt :( En waterproof oogpotloden zijn weer te "stroef" om goed kleur af te geven, is mijn ervaring

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 21:46

Ik gebruik de "eyeliner-matic" van maybelline, werkt prima bij mij.

Moet er mss wel bijzeggen dat ik lenzen draag en het gewend ben van vreemde voorwerpen in mijn oog te porren. :')

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 21:53

Het porren in mijn oog vind ik het probleem niet :)) Meer het feit dat in de loop van de dag een panda look heb omdat het van mijn bovenste waterline, naar mij onderste waterline loopt en dan uitloopt :(

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:07

Ik heb een oogpotlood van kiko, die is echt heel fijn!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 09:34

Ik vind het waterproof potlood van zoeva echt heel fijn. Het enige wat niet zo fijn is, is om 'm eraf te halen. Hij is echt mega gepigmenteerd en heel 'smooth' maar met geen mogelijkheid te verwijderen. :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 10:28

Ik heb van catrice ook een longlasting oogpotlood, echt heel fijn, super zwart

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 10:38

Mijn Estee lauder wenkbrouwpotlood is helaas te bruin :\
Ik heb mijn ogen nu ook met bruin opgemaakt anders zag het er niet uit :+ Dus toch maar alsnog een andere, mijn wenkbrouwen zijn nl donkerblond..
En er zit een scherp puntje in (is zo'n uitdraaibaar potlood). Dus misschien mee terug naar Douglas om om te ruilen. Deed nl best zeer. Puntje afgebroken om te kijken of het verderop ook zat en helaas. Als je net dat puntje pakt geeft hij dus ook geen pigment. Hij krast dan alleen := Denk productiefoutje.

Hij leek toch echt dezelfde kleur als de Medium Ash van Anastasia.. Maar die is meteen een stuk duurder :\

@Loose, mooie ooglook! Idd wat rommelige wimpers, maar de oogschaduw is erg mooi :j

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 10:42

Djilna, wat irritant!

Een goede wenkbrauwkleur is ook echt heel moeilijk. Ik ben asdonkerblondachtig van mezelf, dus ook vrij pigmentloze wimpers en wenkbrauwen. M'n haren zijn kastanjebruin geverfd, dus ik wil m'n wenkbrauwen ook in die kleur bijtekenen.

Wat een ramp, nog nooit een poeder of potlood gevonden met voldoende 'rood' pigment erin, zodat ie matcht met mijn henna-kastanje haar. Ik gebruik nu een theatre potlood uit het jaar 0, die vond ik nog een keer met opruimen, minstens 10 jaar oud, maar voldoet en komt qua kleur aardig in de buurt. :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 10:50

Eh tip, de Estee Lauder Brown die ik nu heb, die is denk ik de kleur bruin die jij zoekt ;)
Als ik hem om mag ruilen hou ik hem wel, want ik verf mijn haar soms ook wel (rood)bruin en dan past het wel. Nu met donkerblond staat het raar :+

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:52

Ik gebruik die van essence longlasting, vind hem wel goed en goedkoop :)
Heb alleen met wat warmer weer dat hij in mijn buitenste ooghoeken uit wil lopen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:24

Essence longlasting vind ik ook een fijn oogpotlood inderdaad :)

Zit wat wenkbrouw opmaakfilmpjes te kijken. Is nog niet zo makkelijk vind ik.. Net als eyeliner, veel oefenen :=