Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar uiteindelijk wel beter voor mn portemonnee dat ik hem niet gekocht heb.
In VS is hij iig bij Sephora te krijgen, geen idee van de prijs. Op de site van Urban Decay kan je een hele lijst met winkels vinden. Qua kleuren is het gewoon een beetje uitproberen hoor. Ik heb dus een koele ondertoon, maar heb wel een oranje (warme dus) oogschaduw die in combinatie met andere kleuren echt prima staat. Blauw kan net wel heel mooi staan bij blauwe ogen (kwestie van de juiste tint te kiezen)! Maar als jij dat niet mooi vindt, dan kies je toch een ander kleurtje?

Poeder vind ik net wat natuurlijker dan potlood vaak en die van de Etos blijft bij mij ook de hele dag zitten 
Gebruik nu poeder, dus vandaar dat ik hem niet meer gekocht heb. MAC heeft ook in heel veel kleuren, geloof dat ie rond de €15 was. En anders is Pupa ook fijn (maar MAC is fijner
), ligt rond dezelfde prijs denk ik.
Is met het MAC temperature rising palette en voor blenden een kleurtje uit Naked 2. Iemand nog tips?
Mijn wimpers zien er idd een beetje uit als verdorde takjes ofzo, heb 1 laagje mascara aangebracht. Heb nu een cheap-ass mascara van Essence, dus misschien dat het daaraan ligt. Heb toen met die 40% bij Ici Paris een Dior mascara besteld die nog op me wacht bij mijn ouders, vandaar dat ik het even bij deze mascara heb gehouden. 
shantal schreef:^^ ziet er netjes uit voor de eerste keer, je zou nog kunnen oefenen om hem dichterbij je wimperrand te plaatsen, en met mascara valt het wel minder op.
En anders kan je boven je waterlijn ook doen ;
[ Afbeelding ]

En waterproof oogpotloden zijn weer te "stroef" om goed kleur af te geven, is mijn ervaring 
Meer het feit dat in de loop van de dag een panda look heb omdat het van mijn bovenste waterline, naar mij onderste waterline loopt en dan uitloopt

Dus toch maar alsnog een andere, mijn wenkbrouwen zijn nl donkerblond..
Denk productiefoutje.