Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suuzepuus schreef:Ja zijn lekker!! ze zetten uit in je maag en verteren langzaam. Die dingen zijn erg belangrijk als je het Dukan dieet doet. Geen honger en je mag ze onbeperkt (je moet ze zelfs ...)
Heleen_B schreef:Haha nee sumo ken ik ook niet
@goldy007: Ik doe hetzelfde als jou! 's morgens en 's middags een shake. 's Avonds redelijk normaal eten maar wel kleinere porties dan voorheen en ik eet ook best veel sla. Overdag groene thee drinken (helpt goed want krijg je ook nog weer extra dorst van).
Monnie_ schreef:suuzepuus schreef:Ja zijn lekker!! ze zetten uit in je maag en verteren langzaam. Die dingen zijn erg belangrijk als je het Dukan dieet doet. Geen honger en je mag ze onbeperkt (je moet ze zelfs ...)
Ja is idd goed voor je stoelgang
maar ssuuzepuus je mag er in de cruisefase toch maar 2? en in aanvalsfase 1,5? toch niet onbeperkt?
noppeslover schreef:Hallo iedereen,
ik zag dit topic en wil wel graag mijn verhaal kwijt!
Ik ben Linda, 18 jaar en woog 88.1 .
mijn lichaam had het daar zwaar mee en ik was daar natuurlijk erg onzeker over,
dus besloot ik het biamed dieet te gaan volgen bij mijn diëtiste.
Dus elke dag 2 shakes + avondeten, en ik at veel en graag, dus dit viel me erg zwaar.
Ik heb het 3 maanden volgehouden, en begin januari gaf mijn lichaam aan dat het genoeg was,
kreeg veel pijn in mijn buik en diarree, dus ik moest wel stoppen.
Nu weeg ik 75, dus 13 kilo eraf, ben er enorm blij mee, maar wil zelf nog die 5 kilo kwijtraken!
Ik doe 3x per week intensief buikspieroefeningen, ik voetbal, fitness en doe aan zumba, maar het blijft maar blubberig!
Ik eet 's ochtends muesli, 's middags 2 broodjes en avondeten, niks tussendoor maar ik val bijna niks meer af, en ik heb geen geduld meer!
Ik krijg in maart een navelpiercing van mezelf, als ''beloning'' voor het vele afvallen, dus ik wil het strak hebben, maar het lukt me dus niet.
Kan iemand mij helpen, tips geven of iets?
Sorry voor het lange verhaal maar wilde het even kwijt!