Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) gaat het na een zware uitbarsting vorig weekend ook weer goed!
(onderhuids vooral) Kan ook stress geweest zijn, of een combinatie, maar ik ben blij dat ik weer mn biodermal creme heb
erg vervelend, vooral die onderhuidse kan ik zelf nooit uitstaan..
hopeloos.
Had vorig weekend ook echt een dip, mede daardoor. En dan wordt het natuurlijk alleen maar erger...

voorheen was het wel een stuk erger, maar ik moet zeggen dat het na verloop van tijd zeker een stuk is opgeknapt. Vooral toen ik stopte met het gebruiken van foundation + poeder, meer ging slapen, gezonder ging eten, minder ging stressen (voor zover dat kan) en m'n huid probeer te voeden ipv te 'mishandelen' (zo noem ik het maar, ik heb mijn huid echt heel wat aangedaan) maar stress + frustratie zijn echt een héle grote boosdoener bij mij, helaas.
Mijn leefomstandigheden zijn over het algemeen prima maar ik ben gewoon een enorme puberende puber
en daarna kwamen er omheen ook allemaal pukkels opzetten
Inmiddels zit er alleen nog een iets donker vlekje en is mijn huid verder weer glad. Ik leer het toch nooit 
.. ik voelde druk op m'n voorhoofd waardoor ik dacht wel iets uit te kunnen knijpen.. nou niet dus nou heb ik een redelijk grote bult
verder is m'n huid wel rustig, maar die bult doet pijn en valt op, helaas. Donderdag moet die weg zijn want dan ga ik stappen dus ik hoop dat hij snel wegtrekt.. Klis schreef:Vervelend dat het slecht gaat!
Bij mij (half-stille meelezer) gaat het na een zware uitbarsting vorig weekend ook weer goed!
Ik ben zo ontzetend blij met mijn biodermal p-cl-e fluide! Het heeft echt voor een groot verschil gezorgd. Vorig weekend 1 keertje mijn andere creme gebruikt omdat p-cl-e op was, meteen BAM ramp(onderhuids vooral) Kan ook stress geweest zijn, of een combinatie, maar ik ben blij dat ik weer mn biodermal creme heb
Er was laatst toen ik een nieuwe tube (hoe noem je zo'n ding? pot? ) ging kopen ook nog een een 30% korting actie bij het kruidvat

De fluide is erg dun, en soms breng ik m twee keer aan, of op sommige plekjes iets meer, omdat mijn huid dan gewoon nog niet genoeg gevoed is. 
) Mede dankzij die tips en een andere pil is mijn huid puistenvrij (ouder worden misschien) alleen die stomme littekens op mijn wang die zitten er nog. Maar goed ik ben eigenlijk op zoek naar ervaringen met litteken behandelingen, heeft iemand dit ooit gedaan en had het het gewenste effect? Of is afwachten toch het beste.