Puisten deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 19:30

Nou voor mij helaas niet.. geen idee of dat voor meerdere geld.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 19:33

Hier ook niet positieve stilte... Zie door de bomen het bos niet meer. Ik snap der niks meer van. Ik ben begonnen met benzoylperoxide te smeren maar dit werkte alleen de eerste week erg goed en nu krijg ik hele vervelende uitbarstingen op plekken waar het normaal gewoon egaal was. Ook krijg ik er veel onderhuidse bulten van. Maar we zetten door en hopen op beter resultaat.
Laatst bijgewerkt door emr op 16-12-12 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 19:36

Vervelend dat het slecht gaat!
Bij mij (half-stille meelezer :+ ) gaat het na een zware uitbarsting vorig weekend ook weer goed!
Ik ben zo ontzetend blij met mijn biodermal p-cl-e fluide! Het heeft echt voor een groot verschil gezorgd. Vorig weekend 1 keertje mijn andere creme gebruikt omdat p-cl-e op was, meteen BAM ramp :\ (onderhuids vooral) Kan ook stress geweest zijn, of een combinatie, maar ik ben blij dat ik weer mn biodermal creme heb :+:

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 19:37

:(:) erg vervelend, vooral die onderhuidse kan ik zelf nooit uitstaan..

Mijn huid is (was) eigenlijk helemaal niet slecht, maar tóch maak ik telkens van alles kapot waar rode plekjes en korstjes door onstaan, vooral op m'n voorhoofd. Heel erg irritant en ik raak er ook steeds meer gefrustreerd door.. word erinmiddels niet meer chagerijnig van door er naar te kijken maar gewoon zoiezo, ik hoef er niet eens meer naar te kijken om er chagerijnig van te worden :') hopeloos.

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 19:39

Erg is het he, hoe het je humeur kan beïnvloeden :(:) Had vorig weekend ook echt een dip, mede daardoor. En dan wordt het natuurlijk alleen maar erger...
Maar ik kan echt iedereen de P-Cl-E fluide (of creme, voor de droge huidjes) aanraden! Ik vind m heerlijk.

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 19:42

bij mij gaat alles goed nu zolang ik me maar 1 á 2 x per week me gezicht schrub. en ik elke nacht een goed voedende nachtcrème op doe. Mijn wondermiddel is essence, gelukkig is dit ook helemaal niet duur :)

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 19:51

Bij mij gaat het ook wel goed, gezicht helemaal egaal sinds dat ik een mix van allemaal producten gebruik en een fijne scrub. Het probleem ligt nu helaas rond mijn kaaklijn+nek. Komen gewoon allemaal witte 'bultjes', als ik er niks aan doe geen probleem maar natuurlijk zit er wel troep in, en als ik ze dan schoonmaak wordt het een enorme ontstoken plek. Ik weet ook niet precies waar het aan ligt, maar het boeit me ook niet meer zoveel :+

xAylie, aan jouw berichten te lezen valt jouw gezicht volgens mij eigenlijk wel mee? Ik krijg het idee dat alleen doordat je er zelf aan zit het zo erg wordt, en dat is zonde! Maar ik weet hoe lastig het is hoor, ik kan er ook nooit afblijven :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 22:46

Klopt :j voorheen was het wel een stuk erger, maar ik moet zeggen dat het na verloop van tijd zeker een stuk is opgeknapt. Vooral toen ik stopte met het gebruiken van foundation + poeder, meer ging slapen, gezonder ging eten, minder ging stressen (voor zover dat kan) en m'n huid probeer te voeden ipv te 'mishandelen' (zo noem ik het maar, ik heb mijn huid echt heel wat aangedaan) maar stress + frustratie zijn echt een héle grote boosdoener bij mij, helaas.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 22:58

Ik herken het hoor, ik ben een enorme stresskip en mijn leefomstandigheden zijn nu op het moment eigenlijk niet te doen wat er voor zorgt dat ik gewoon constant last heb van stress. Dit is niet goed voor mijn lichaam, humeur (:+ ) en zeker niet voor mijn huid.

Ik vraag me alleen wel af hoe het komt dat nu alleen mijn kaaklijn en nek nog last heeft van onzuiverheden.. Het is echt ineens BAM nu zitten er daar puistjes en voor de rest is heel m'n gezicht gaaf.
Hij is zelfs zo lekker zacht dat ik er soms van geniet om er even over te wrijven :+

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 23:02

:(:) Mijn leefomstandigheden zijn over het algemeen prima maar ik ben gewoon een enorme puberende puber :+
Heerlijk voelt dat he, mijn wangen zijn meestal wel zo goed als egaal dus ik weet hoe het voelt haha.

Wel vreemd van je kaaklijn, is dat dan niet overtollig talg, oftewel houd je het niet te droog waardoor je huid extra talg gaat aanmaken? klinkt wel zo als ik je hoor over 'witte' bultjes, ik had deze eerst ook altijd op mijn neus.

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 11:57

Ik meld me ook maar weer eens. Het gaat nu goed, maar twee weken geleden had ik echt een uitbarsting. Het was echt heel stom ik had een superklein bultje op mijn verder helemaal egale voorhoofd en ik dacht 'die druk ik wel even weg'... niet dus, ik kreeg echt zo'n dikke bult :') en daarna kwamen er omheen ook allemaal pukkels opzetten :') Inmiddels zit er alleen nog een iets donker vlekje en is mijn huid verder weer glad. Ik leer het toch nooit :')
Maar even nieuwe foundation gekocht, dat andere doosje had ik al superlang, meer dan een jaar sowieso, maar ik krijg het nooit op, gebruik het liefst zo min mogelijk. Maar daar gaat na verloop van tijd ook allemaal troep inzitten natuurlijk.

Ze hebben binnenkort 50% kortingsactie bij Etos, dan ga ik Total Effects parfumvrij van Olaz eens proberen. Ben nog steeds wel tevreden over Youth Code Luminizer maar in Olaz lijken meer werkzame stoffen te zitten en een spf filter.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 12:13

Dat heb ik nu ook :') .. ik voelde druk op m'n voorhoofd waardoor ik dacht wel iets uit te kunnen knijpen.. nou niet dus nou heb ik een redelijk grote bult := verder is m'n huid wel rustig, maar die bult doet pijn en valt op, helaas. Donderdag moet die weg zijn want dan ga ik stappen dus ik hoop dat hij snel wegtrekt..

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 13:01

Ja dat is zo erg he, alsof je je hoofd gestoten hebt, zo'n bult heb je dan. Ik leef met je mee! Hopelijk trekt het snel weg.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:26

Ja precies _-:(
Ik word er compleet gestoord van en probeer elke keer de pijn weg te halen door het schoon te maken zegmaar, maar dat zorgt wel voor grotere wondjes en een meer beschadigde huid.. m'n moeder zegt altijd dat ik er af moet blijven maar dat werkt simpel weg niet..

francaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 17:34

Klis schreef:
Vervelend dat het slecht gaat!
Bij mij (half-stille meelezer :+ ) gaat het na een zware uitbarsting vorig weekend ook weer goed!
Ik ben zo ontzetend blij met mijn biodermal p-cl-e fluide! Het heeft echt voor een groot verschil gezorgd. Vorig weekend 1 keertje mijn andere creme gebruikt omdat p-cl-e op was, meteen BAM ramp :\ (onderhuids vooral) Kan ook stress geweest zijn, of een combinatie, maar ik ben blij dat ik weer mn biodermal creme heb :+:

Ik ben door jouw post wat gaan googlen over deze creme en kwam echt alleen maar goede reacties tegen :)
Gebruik hem nu dus een paar dagen en wow dit had mijn huid echt nodig! Ik heb best wel een droge huid, veel vlekjes, grove poriën enz.. maar mn huid ziet er na een paar dagen al een stuk beter uit! egaler en gezonder. Word er echt blij van haha!

Dus dankjewel voor deze supertip! ;)

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 18:36

Ik ga de pcle creme ook maar eens uitproberen, mijn huid gaat weer de goede kant op alleen word die nu erg trekkerig en droog.. Hoop dat de creme aanslaat.

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 21:30

Fijn dat je zo'n goed resultaat ziet franca! Het is ook echt mijn heilige creme, en is het geld zeker waard _O_ Er was laatst toen ik een nieuwe tube (hoe noem je zo'n ding? pot? ) ging kopen ook nog een een 30% korting actie bij het kruidvat :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 22:07

Fijn dat huidjes hier zo goed vooruit gaan.. :)

Mijn huid gaat gelukkig ook weer goed, er zijn nog wel wat plekjes aan het helen maar heb gelukkig geen ontstekingen oid. Probeer zo min mogelijk te stressen en deze vakantie weer goed te slapen.. Gezond eten ook maar met kerst etc laat ik dat even zitten. Denk dat de pil nu ook eindelijk z'n werk begint te doen :)

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 00:20

Kan iemand mij het verschil tussen de Biodermal P-CL-E Fluide en de Biodermal P-CL-E uitleggen?

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 00:20

De creme is dikker en voedender dan de fluide :)

francaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 00:31

emr schreef:
Kan iemand mij het verschil tussen de Biodermal P-CL-E Fluide en de Biodermal P-CL-E uitleggen?

Als je weleens last hebt van puistjes zal ik zeker voor de fluid gaan!
créme is volgens mij wel heeel erg dik en vet, fluid is veel luchtiger maar toch heel hydraterend :)

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 00:35

Hmm lastig, normaal gesproken reageert mijn huid beter op een dik(kere) voedende crème dan op een dunne crème maar heb wel een hele onzuivere huid. Ik heb net de Biodermal P-CL-E besteld aangezien ik niet wist dat er ook een Biodermal P-CL-E fluïde bestond, haha.

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 00:37

Als je normaal gesproken een dikkere creme fijner vindt, kan het goed dat de creme voor jou gewoon goed is hoor :) De fluide is erg dun, en soms breng ik m twee keer aan, of op sommige plekjes iets meer, omdat mijn huid dan gewoon nog niet genoeg gevoed is.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 00:51

Hoi dames,

ik lees hier af en toe mee als ik op zoek ben naar tips qua huid en heb al veel goede dingen uit dit topic en het vorige kunnen halen (aspirine masker _/-\o_ ) Mede dankzij die tips en een andere pil is mijn huid puistenvrij (ouder worden misschien) alleen die stomme littekens op mijn wang die zitten er nog. Maar goed ik ben eigenlijk op zoek naar ervaringen met litteken behandelingen, heeft iemand dit ooit gedaan en had het het gewenste effect? Of is afwachten toch het beste.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 13:57

Ik heb zelf geen ervaring met litteken behandelingen, maar zou er toch wel even naar zoeken als ik jou was. Ik heb best veel littekens op mijn lichaam, wel door andere dingen. Nooit wat aangedaan en het zijn nog altijd echt littekens gebleven, de een nog lelijker dan de andere :P

Mijn huid is echt een hel op dit moment, puistjes, onder de rode vlekjes, schilfertjes maar ook weer erg vet. Dit heb ik echt nooit! :=
En ik weet gewoon echt niet wat ik nou moet doen.. Heb er een tijdje niets mee gedaan en toen ging het ineens veel beter!
Maar nu... Dus sinds vandaag weer even met een lotion (tonic?) gereinigt die ik zag staan, en daarna een dagcreme op gedaan die ik ook ergens zag staan.
De lotion is vichy normaderm 3 in 1 en de dagcreme is van de kruidvat. Iets zegt mij dat dit het alleen maar erger maakt.

Alleen nu staat er op de lotion dat ik dat aan moet brengen op een grondig gereinigde huid, voor het gebruik van een hydraterende creme. Maar ik dacht juist dat dit de reiniger was?

Iemand tips over spullen die ik online kan kopen? Lekker, dit hoofd terwijl kerst eraan komt..