@Lein_: Nee geen halve zak. Ik heb een speciaal bakje waar ik de chips in doe, dus geen zak chips op schoot! Als ik dat wel doe, is de hele zak leeg hihi.
Ik zit altijd zondags zo 'vol' van al die alcohol, ik krijg dan nooit veel weg. Vette hap heb ik wel zin in maar doe ik lekker niet haha, gister was de dag al erg genoeg!
Relaxed, heerlijk pizza!
Ik ga volgend weekend of uit eten of bbqen, heb er zin in.
Duke
Geplaatst: 20-06-10 19:38
Leuke foto's Angela! Je ziet er echt super uit! Je straalt ook echt!
Roerei in de magnetron... ben ook wel benieuwd naar het recept.
Nadat het gisteren best goed is gegaan, vandaag slecht dagje. Komt ook door vaderdag.
Zelden zo'n rare dag qua eten gehad: O: met m'n dochtertje ontbijt gemaakt: bruin pistoletje met roerei (met champignons en spekjes), danarollcroissantjes met jam, mango en rozijntjes, mini tompoucen zelf gemaakt (pakketje van AH). Ik heb 1 zo'n pistoletje op, 2 van die croissantjes en 1 mini tompouce T: bij schoonouders paar zoute sticks L: - *met paardje nog in de weer geweest* T: bij mijn ouders was het schransen : paar mini loempiaatjes op, paar handjes kroepoekchips, blokjes kaas, augurkjes. A: nog niets, zal wel iets van boterham worden zo
Moet eigenlijk nog rennen, maar is ook eerste dag van ongesteldheid en best last van m'n rug en hormonen. Dus denk dat ik maar oversla... Heb de afgelopen vier weken, iedere week vier keer netjes volgens het schema gelopen en pas één keer eerder een dag overgeslagen, dus moet kunnen.
Roerei in de magnetron.. Hoe doe je dat ?? Ben wel benieuwd..
Duke, een dagje is je gegunt joh, hormonen & rug zijn een vervelende combinatie om te rennen! Morgen weer een dag. Ik ga nu nog even, ben 2 dagen niet geweest. Aantal km's zie ik wel, geen idee hoe ie gaat vandaag. Hoop dat ik me straks wat minder rot voel.
Ik neem straks ook een stukje taart. Deze week maar verder niks dan dus.
SofieHavan
Geplaatst: 20-06-10 20:26
Hoi, ik meld me hier ook graag. Mijn naam is Sofie, ik ben 22 en een jojo-er In december 2005 woog ik 76 kg met een lengte van 1m76 tegen augustus 2006 woog ik nog 49kg (nee ik had géén anorexia). Sindsdien ben ik weer bijgekomen en jojo ik tussen de 70 en de 80kg. Momenteel weeg ik net 80kg. Ik vind mezelf niet lelijk en voel me vrij goed in mijn vel. Ik heb een erg lief vriendje die mij graag ziet omwille van wie ik ben. Maar gezondheidsredenen, vaak confronterende foto's en een hele kleerkast vol leuke dingen die niet passen manen mij aan om er toch iets aan te gaan doen...
Ik laat me (te) vaak vangen aan de crashdieeten aangezien ik dol ben op het snelle resultaat! Dat combineer ik met veel paardrijden en zwemmen, al heb ik een hekel aan dat laatste.
Een groot probleem is dat ik veel dingen niet lust, ik eet niet graag fruit en nog minder groenten. Het zit zo als je me zo'n dingen voorschotelt eet ik nog liever niets.
Momenteel heb ik wel iets lekker gevonden en ik eet het dan ook de hele dag door wat ook niet ideaal is. Vandaag zag mijn patroon er zo uit:
O: 2 wetabix koekjes met soja chocolade melk T: glas appelsap (1/4) aangelengt met water (3/4) L: koolvis met een schep puré en champignonsmix (zwammen) T: glas cola light A: 2 wetabix koekjes met soja chocolade melk T: cola light
Ik heb dus een lichte verslaving aan cola light, soms gaat er per dag wel 2 liter door...
Hopelijk kan ik hier steun en volharding vinden. Mijn streef doel is minstens 5 kg afvallen, liefst 10.
Volgens mij begrijp ik niet goed hoe en van wat je dik wordt. Ik loop ongeveer hele dagen calorieën te tellen, maar dat maakt niet uit dan?
Dank jullie trouwens!
Amaretto27
Geplaatst: 20-06-10 20:38
Ja maar het heeft wel een groter proces ondergaan om het light te maken en dan is het weer niet goed ofzo. Ik weet het verder ook niet maar dat had ik eens gehoord .
Duke
Geplaatst: 20-06-10 20:40
Hallo Sofie, welkom!
Volgens mij zijn light producten niet zo heel goed. En al helemaal niet in de mate waarin jij het drinkt. (2 liter per dag? ) Zit propvol met zoetstoffen. De deskundigen zijn er nog niet over uit of dat nu slecht is of niet, maar ik probeer er zo min mogelijk van te nemen. Drink vooral water. Thee is ook goed! Jammer dat je zo weinig groente en fruit lust. Dat is toch wel belangrijk en een goede basis om gezonder te gaan eten en af te vallen.
Ik kruip zo lekker m'n bed in denk ik. Hubbie is voetbal aan het kijken. En ik heb last van m'n rug en wil lekker onderuit gaan liggen. Neem laptop wel mee.
Ik ga deze week heel erg m'n best doen! Heb der zin in
Lein_
Geplaatst: 21-06-10 09:14
Amaretto27 schreef:
Goedemorgennnnnnn...
Ik ga deze week heel erg m'n best doen! Heb der zin in
ik doe met jou mee !!
Gisteravond naar berg en dal gerend, bergen op 4,5 km aan n stuk! Gestrekt, toen weer 4,5km terug, berg af aan een stuk. Ging weer super lekker!! Had dit 'n halfjaar geleden niet durven dromen