Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanne1977 schreef:Ohhh wat goed Nine! Miet je nog veel dan? Ik zou heel blij zijn met dat gewicht, is mijn streef
nine1987 schreef:Sanne1977 schreef:Ohhh wat goed Nine! Miet je nog veel dan? Ik zou heel blij zijn met dat gewicht, is mijn streef
Ik ben maar een klein propje van 1.58..
Ik kom van mijn top 87 kg.. Daarna zelf afgevallen tot 85.7.. Met dat gezocht begonnen met ozempic..
Ik zou het allerliefst terug willen naar 60, maar ik denk dat dat een illusie is.. Ik zou in dit stadium al tevreden zijn met 70..
Sanne1977 schreef:zo mijn Ozempic spuit komt vandaag binnen! vind het wel spannend om te gaan starten! ik jas hem er wel gelijk in want dan komt het mooi uit met mijn weekje Kreta zonder dat ik een spuit mee moet nemen.
Suzanne F. schreef:Ik ben ook klein 1.64 m. Ik ben van de bovengrens van gezond BMI naar de ondergrens gegaan. Had dus nog net gezond BMI maar ik was echt wel chubby. Ik was niet echt dik maar wel stevig met een buik en forse benen. Nu voel ik me veel beter en kan ik weer dragen wat ik wil. Zit nu bijna 12 kilo tussen. Bizar dat dat allemaal in de range ‘gezond gewicht’ valt.