Ze noemen me trouwens wel gewoon Daphne, gelukkig, alleen nu zaten we heel serieus in een ruimte met de tafels in een U en groot scherm waar alles van alle therapeuten op te zien was etc. Daar stond dus wel gewoon mevrouw, vooral in de tekst van de PA. Die zie ik verder ook niet, dus dat is natuurlijk anders dan de fysio etc.
Maar door het mevrouw in combinatie met de winkel door willen kunnen en 500 meter lopen, voelde ik me echt een 80 jarige die boodschappen wil doen

Vandaag afspraak gehad met de andere fysio. Heb idd nogsteeds last van oedeem. Gelukkig niet meer zo erg als in het filmpje wat ik eerder eens geplaatst heb, en die ik vandaag ook heb laten zien, maar ze kon nogsteeds licht een afdruk zien na op m'n voet duwen. Wel vond ze m'n been nogal euh, kleurrijk.. Zijn wel vooral oude blauwe plekken, maar dat helpt natuurlijk niet mee. Ze heeft nu gemasseerd, hals, buik, lies, knie, enkel en dan hele voet en onderbeen. Had ook verklevingen in huidlagen oid, dat heeft ze ook los gemaakt.. Weinig gevoel hebben heeft ook voordelen, moest het aangeven als het pijn deed.. Nou, ze moest me bijna wakker maken

Toen ik bij PMT was kwamen beide fysiotherapeuten nog langs, omdat ze m'n voet samen nog eens wouden bekijken. Oedeemtherapeut had rode plekjes bovenop m'n tenen gezien en ze waren bang voor drukplekken. Nouja waren, dat zijn ze nogsteeds. Aan de zijkant van m'n voet zat ook nog een plek. Moet de evo nu dus niet meer 2x een uur gebruiken, maar echt alleen als ik loop en dan meteen uit. En ze hebben het afgetekend.
Zag thuis dat m'n hak aan de achterkant ook best rood is en als ik de evo uit m'n schoen doe en dan aan, zit er ook een nieuwere blauwe plek precies onder de plek waar het plastic bij elkaar komt.
Zelf eerder niet echt op gelet.. Voelde prima. Alleen niet aan gedacht dat dat niet zoveel zegt. Maargoed, ze gingen het doorgeven dat er woensdag extra op gelet moet worden.