Mazzel gehad Faringo, mooie sfeer weer Hier zou het vandaag tot de avond droog blijven, wel flinke wind
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 23-08-24 09:30
Nou het waait idd al behoorlijk. Ik heb ook alvast gewandeld, moet vanmiddag werken en ga dadelijk op koffie visite. Bij mij was het grijs. Dus ik had geen zin om plaatjes te schieten. Faringo jij had nog wel een zonnetje.
Hier is het ook niets aan. Dat is nu al een aantal weken op rij (op m’n vrije dag). Ga zo met Max een stukje wandelen.
In Barneveld is nu ballonfiesta. Gisteren konden de ballonnen niet opstijgen door de wind. Zo zonde! Hoop dat het vanavond of morgen wel door kan gaan, maar vrees voor vanavond het ergste..
De voorspelling voor vandaag is ook niet best nee. Vrees het ergste. Wel zonde, lijkt me leuk om te zien. Hier is het ook gewoon grijs, grauw en heel veel wind. Heb echt 20 minuten mazzel gehad vanmorgen met de zon.
Ik ben niet aan de wandel geweest, maar heb de Veluwe weer achter me gelaten en ben vandaag naar huis gereden. Heb er ruim 2x zo lang over gedaan, ik had er meteen gruwelijk de pest over in. Kakrandstad.
Bootsiebob
Geplaatst: 23-08-24 15:59
Da’s rot Goof, je einde van de vakantie dat niet soepel verloopt. Ik had zo’n humeur toen ik vorig weekend naar huis moest. Terwijl mijn reis best oké verliep…
Heb bijna 11 km hardgelopen, ging lekker ondanks dat ik niet zo’n beste dag heb door wat stress.
Volgende week komt de oppashond een paar uurtjes bij mij, daar kijk ik al naar uit
Vanochtend waren wij in Dovrefjell, naar het snohetta uitzichtpunt gewandeld en ik ben alleen nog even naar de top van de tverrfjellet gewandeld.
Daarna richting Rondane nationaal park. Weersvoorspelling was heel slecht maar vanochtend was het echt heerlijk. Vanmiddag kwamen dan toch de buien, dus we hebben lekker luxe een hut op de camping genomen.
Wat prachtig gaucho en lekker even wat comfort in de vorm van een hut is ook wel lekker.
Bootsiebob
Geplaatst: 23-08-24 16:59
Gaucho wat een geweldige uitzichten! En handig dat jullie een hut hebben nu, dat is wel even fijn. Ook mazzel gehad vanochtend met het weer
Athelas
Geplaatst: 23-08-24 17:19
Prachtig Gaucho Leuk met de pony, mandy! Wat een indrukwekkend kasteel lizard!
lizard
Geplaatst: 23-08-24 17:24
wat een mooie,en afwisselende foto's weer van iedereen. Te veel om alle namen te noemen.
Ik was vanmiddag bij het kasteel van Schwerin. Erg mooi,ben niet binnen geweest,de rij voor de kassa was me iets te lang.
Daarna doorgereden naar Landal Travemunde. En al even rondkeken.
En al op de viermaster,Passat geweest.
shaddy82
Geplaatst: 23-08-24 17:55
Bekende plaatjes Gaucho, zo mooi daar En bij de rest ook weer veel mooie foto's
@noordje, wij verblijven altijd in huisjes, kamperen is niet zo aan ons besteed Nog bedankt voor je tips, wie weet voor een volgende reis, het zit er bijna op voor ons, vannacht nog een stop in Skeikampen en morgen weer naar de boot
Gisteren ondanks het enorme stuk omrijden, toch naar de bovenkant van de Trollstigen geweest, zowel heen als terug diverse stops gemaakt onderweg, met heel veel watervallen en ander moois Mooie stops op weg naar Trollstigen
Trollstigen, was een rare gewaarwording zo zonder verkeer
Stop op de terugweg, op goed geluk gestopt, erg mooi
Gudbrandsjuvet, ook een leuke stop (en ze verkochten erheerlijke kaneelbroodjes)
En nog wat foto's van vandaag onderweg, weer was vanmorgen nog prima, maar vanaf de middag niks dan regen, dus geen wandeling meer gemaakt
Bootsiebob
Geplaatst: 23-08-24 18:16
Schitterende natuur shaddy82! Jammer dat het er bijna op zit