Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charlotte446 schreef:Hebben jullie dat ook na echo's dat je buik zeer doet? Heb daar wel 1 soms 2 dagen last van. Vannacht amper geslapen omdat ik er behoorlijk last van had. Heb verder (nog) geen last van het korte nachtje maar ga wel een middagdutje inplannen![]()
En gisteravond gelijk de kinderwagen, een matrasje en extra maxi-cosi besteld. De maxi-cosi was een leuke aanbieding bij de kinderwagen van €199 voor €50De Aerosleep Ecolution was ook in de aanbieding. Op de buik slapen is dan ook mogelijk en als de baby last heeft van reflux kan het matras aangepast worden. Deze kinderwagen heb ik besteld.
[ [url=m/OqdZL1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat ik in het begin maar zorg dat ik altijd een jasje, dekentje en kruik meeneem. Misschien standaard een setje in de auto en kinderwagen voor het geval dat. Ik voel me daar vooral heel onzeker over. Het op die manier voorbereiden voor het geval dat geeft mij rust. En het komt echt wel goed, de manier van vroeger zal nu waarschijnlijk als barbaars gezien worden terwijl die baby's ook volwassen zijn geworden
Hopelijk voel je je snel wat beter Gnome. Je zo rot voelen is ook niks![]()
Heb je een beetje kunnen slapen?
Gnome schreef:Super leuk geworden Mriek!! Die heerlijke pakjes aan de hangertjes ook.. Je zou ze toch zo zelf aan willen trekken!?
Gaat hier vandaag gelukkig erg goed. Zelfs heerlijk in het zonnetje een van de bomen geknot. Merk dat het me ook goed doet dat er nu weer eens een zonnetje te zien is na alle regen. Rest van de dag lekker met de pootjes omhoog.
mriek1990 schreef:Woei wat is er weer veel gekletst, leuk!Heb alles bijgelezen, maar even geen puf voor een lange reageer post.
![]()
UK_eef welkom en gefeliciteerd! Wat fijn dat het gelukt is via IVF.![]()
Hoe gaat het verder met je?
Cabelona, wat lijkt mij dat spannend als je kind zo'n slechte start heeft. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Vervelend dat je je soms schuldig voelt, maar de momenten die je omschrijft zijn wel heel mooi.
Linda haha je mams heeft ook gewoon gelijk natuurlijk. Vroegâh ging het allemaal anders en die kids werden ook gewoon geboren.![]()
Charlotte oh dat boxpakje is wel héél erg schattig! Spannend van het geslacht. Ben heel benieuwd morgen.Fijn dat hij/zij het uiteindelijk wel liet zien.
Mooie kinderwagen!
Kiwipitje fijn dat je teamleider je op de baby laat concentreren. Wat een goed nieuws uit het ziekenhuis! Lijkt mij een enorme opluchting voor jullie.
Azmay goed bezig geweest met de kinderkamer, leuk! Laat je ons ook een foto zien?
Freekieee ik kan je niet echt tips geven qua autostoeltje en warmte. Ben daar zelf ook best onzeker over.Maar ik las al goede tips van de anderen.
Bij verbouwen komt inderdaad altijd zoveel stof vrij. Maar wel fijn dat jullie zo opschieten.
Gnome fijn dat jullie alvast kunnen oefenen straks. Is nog best een opgave lopen met de kinderwagen én honden.![]()
Vervelend dat je je zo rot voelt.Hoop niet dat je ziek wordt. Gelukkig voel je de kleine wel nog bewegen.
Hoe voel je je nu?
Hier is het kamertje van Ted echt bijna klaar. Lamp moet nog opgehangen worden, er komen nog oker gele gordijntjes en er komen boven de commode nog wat plankjes. Maar verder is het gewoon af. Heel gek idee dat hier over een paar weken een klein mannetje ligt te slapen.
[ [url=m/pkMZG6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p92e28.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G4MsrM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VrH3L1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ballard_L schreef:Ik mag gewoon alles doenWat fijn kiwipitje! Mag je ook weer rustig wat meer doen?
Freekieee schreef:Mriek wat een leuk kamertje! En die pakjes te lief!
Heerlijk Gnome! Met dit weer. Even lekker met dit weer!
Hier in t zonnetje de paarden gemest. Al was de wind erg koud. Nu lekker naast de houtkachel. En onze hond gebruikt mn buik mooi als kussen![]()
[ [url=m/e5r3Ys.jpg]Afbeelding[/url] ]
Azmay schreef:Freekieee schreef:Mriek wat een leuk kamertje! En die pakjes te lief!
Hier in t zonnetje de paarden gemest. Al was de wind erg koud. Nu lekker naast de houtkachel. En onze hond gebruikt mn buik mooi als kussen![]()
Wat tof![]()
Mijn draak van een poedel vond mijn vriend al erg leuk en sinds ik zwanger ben ben ik niet meer geschikt voor knuffels. Zodra hij gaat zitten kruipt ze bij hem op schoot![]()
Rotbeest
Freekieee schreef:Mriek wat een leuk kamertje! En die pakjes te lief!