Summerdreams schreef:Nou ik wacht weer op bericht van de ggd tot ze eindelijk weer datums hebben die vrij zijn voor het prikken. Komende tijd zit helemaal vol dus ben nog steeds niet gevaccineerd..
Je bent in goed gezelschap. De meeste mensen zijn nog niet gevaccineerd. Dus fijn om te lezen dat extra leveringen er aan komen want dit is de enige manier om te kunnen gaan vaccineren.
gelukkig werken de meeste mensen ook niet met corona patiënten. Wat ik nu begreep van de ggd is trouwens dat de locaties volgepland zijn, niet dat ze vaccinaties tekort komen.
, vandaar dat ik probeer ook eens wat leuke berichten te plaatsen ipv de "we hebben het zo slecht en zwaar berichten". Dit is leuk en er komt licht aan het einde van de tunnel.
, zijn we zelf eventjes in Spanje of zo op vakantie geweest, hebben we minstens een keer lekker in een restaurant gegeten
(heb manlief gezegd dat ik het echt ga inhalen want ik ben de chef kok hier en ik snak dat iemand anders eens iets echt lekkers op tafel zet), hebben we weer met vrienden lekker gegeten in de tuin
in het zonnetje of binnen en hebben we ons leven alweer wat meer terug.
en dat heeft alles te maken met "we gaan niet in het zicht van de haven alsnog covid oplopen hier". Dus ook wij zijn nu super en super streng want er is licht aan het eind van de tunnel of en français, il y a de la lumière au debut (aan het begin
) de tunnel.
mag ik dannn bij jou?