Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce_eddy schreef:Ik ben vanaf positief een beetje dichte neus. Bij diep adem halen wel een tikje benauwd maar ik weet dus niet of dit nof een verschijnselen is van de Corona.. ik
Vind er weinig over op internet. de neus zit gedeeltelijk dicht maar ik hoef niet te snuiten, niet verkouden ook niet niezen maar toch zit ik “ dicht” zo lastig inschatten dit
Maartje1990 schreef:.
Ik heb trouwens enerzijds moeite met de uitspraak "ach zijn toch oudere mensen"
M1994 schreef:Zijn er meer aan het afwachten tot ze weer naar buiten mogen? Ik zit inmiddels op dag 11 na m'n eerste klachten. Voel me prima, alleen nog steeds aan het hoesten... Meer die daar nog lang last van hebben? Zit nu nog steeds thuis van werk terwijl ik mij echt goed genoeg voel..
Noscapine van de huisarts gekregen voor het hoesten maar heb echt verschrikkelijk veel last van de bijwerkingen, zo erg dat ik me er weer ziek van ging voelen..
IMJ schreef:Maartje1990 schreef:.
Dat heb ik precies zo! Vooral met de uitspraak: 'Ja maar die mankeerde al iets/ onderliggend lijden'.
Want hoeveel bokkers hebben astma, diabetes, schildklieraandoeningen etc?
Dus als 1 van hun wat krijgt is het, ja maar er was onderliggend lijden..
Helderder schreef:M1994 schreef:Zijn er meer aan het afwachten tot ze weer naar buiten mogen? Ik zit inmiddels op dag 11 na m'n eerste klachten. Voel me prima, alleen nog steeds aan het hoesten... Meer die daar nog lang last van hebben? Zit nu nog steeds thuis van werk terwijl ik mij echt goed genoeg voel..
Noscapine van de huisarts gekregen voor het hoesten maar heb echt verschrikkelijk veel last van de bijwerkingen, zo erg dat ik me er weer ziek van ging voelen..
Ja hier ook...
Morgen wordt overigens mijn kat ook getest. Als die niet positief is dan geloof ik niet dat het overdraagbaar is op huisdieren. Heeft al mijn quarantainedagen bovenop me gelegen. Wel heel nieuwsgierig!
SJP schreef:Hier gisteren positief getest. Dat reuk- en smaakverlies is echt bizar. Ik hoop dat dat zich wel weer snel hersteld. Ik probeerde gister een pepernoot te eten maar het had net zo goed een legoblokje kunnen zijn :’) verder heb ik behalve hoofdpijn, hoesten bij inspanning en wat vermoeidheid weinig andere klachten. Ben 1 dag verkouden geweest maar dat is ook al over.
Telt de quarantaine periode vanaf de dag dat je thuis zit of de dag dat je positief test? Ik zit sinds dinsdag thuis en kreeg gister de uitslag. De GGD moet nog bellen dus stel de vraag uiteraard ook aan hun.
IMJ schreef:Maartje1990 schreef:.
Dat heb ik precies zo! Vooral met de uitspraak: 'Ja maar die mankeerde al iets/ onderliggend lijden'.
Want hoeveel bokkers hebben astma, diabetes, schildklieraandoeningen etc?
Dus als 1 van hun wat krijgt is het, ja maar er was onderliggend lijden..
M1994 schreef:Zijn er meer aan het afwachten tot ze weer naar buiten mogen? Ik zit inmiddels op dag 11 na m'n eerste klachten. Voel me prima, alleen nog steeds aan het hoesten... Meer die daar nog lang last van hebben? Zit nu nog steeds thuis van werk terwijl ik mij echt goed genoeg voel..
SJP schreef:Hier gisteren positief getest. Dat reuk- en smaakverlies is echt bizar. Ik hoop dat dat zich wel weer snel hersteld. Ik probeerde gister een pepernoot te eten maar het had net zo goed een legoblokje kunnen zijn :’) verder heb ik behalve hoofdpijn, hoesten bij inspanning en wat vermoeidheid weinig andere klachten. Ben 1 dag verkouden geweest maar dat is ook al over.
Telt de quarantaine periode vanaf de dag dat je thuis zit of de dag dat je positief test? Ik zit sinds dinsdag thuis en kreeg gister de uitslag. De GGD moet nog bellen dus stel de vraag uiteraard ook aan hun.
Martine_R schreef:SJP schreef:Hier gisteren positief getest. Dat reuk- en smaakverlies is echt bizar. Ik hoop dat dat zich wel weer snel hersteld. Ik probeerde gister een pepernoot te eten maar het had net zo goed een legoblokje kunnen zijn :’) verder heb ik behalve hoofdpijn, hoesten bij inspanning en wat vermoeidheid weinig andere klachten. Ben 1 dag verkouden geweest maar dat is ook al over.
Ik zit nu op dag 11 van niets proeven en ruiken... dus zet je schrap..