Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SandravdB schreef:Vandaag afscheid genomen van me paard. Hij was voort zo zwak in achterbenen dat hij steeds vaker viel en zich daarbij ook verwonde. Combinatie van halsartrose, ataxtie en peesverklevingen wat allemaal enkel nog zou verslechteren, in draf in wei ging moeilijk en in stap ook kreupel. Ook was hij heel vlak in reacties, normaal kan hij erg genieten van poetsbeurt, maar gaf nu ook duidelijk pijnreactie op zijn rug. Ook wat hij normaal eng zou vinden reageerde hij totaal niet meer op.
SandravdB schreef:Vandaag afscheid genomen van me paard. Hij was voort zo zwak in achterbenen dat hij steeds vaker viel en zich daarbij ook verwonde. Combinatie van halsartrose, ataxtie en peesverklevingen wat allemaal enkel nog zou verslechteren, in draf in wei ging moeilijk en in stap ook kreupel. Ook was hij heel vlak in reacties, normaal kan hij erg genieten van poetsbeurt, maar gaf nu ook duidelijk pijnreactie op zijn rug. Ook wat hij normaal eng zou vinden reageerde hij totaal niet meer op.
nereids schreef:Het niet snacken en gevarieerd eten gaat wel goed deze week, merk ook dat ik minder zin krijg in ongezonde dingen.
Ik wilde een nieuw ontbijt proberen dus dacht ik maak havermout met banaan en pindakaas (100%). Maar de pap werd me iets te dik en plakkerig + de lauwe banaan werd 'm ook niet.
Kan je ook havermout maken en dan als het echt koud is opeten of smaakt het dan nergens naar? Ik vond de smaak niet vies maar het was zo lauw en daar ben ik geen fan van 'sochtends.