Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
boerinnetje schreef:Ahhhh ik heb gewoon de operatie al ingepland staan. 9 oktober gaat het gebeuren.
Heel fijn consult gehad met dr van Hal. Ze luisterde heel goed wat ik wilde, en gaf daar ook een fijn onderbouwd advies bij. Door de 3d animatie konden we al een beetje zien hoe het gaat worden. Vandaag nog een telefonisch consult omdat ik toch nog wat vragen had. Daarna had ik nog een beter gevoel, dus meteen maar doorgepakt en een afspraak ingepland. Anders ken ik mijzelf en schuif ik het toch weer voor mij uit, want het is toch wel een beetje een dubbel gevoel. Zeker omdat er ook een beetje een taboe op heerst, en kan ik dit wel voor mijzelf doen? Nu kan ik niet meer terug
Earth schreef:Hier is al lang niet meer gesproken.
Ik ga deze maand voor een ooglidcorrectie, spannend! Ik ben er al een hele tijd mee bezig, en afgelopen maandag oriënterend gesprek gehad. Mijn man had er vooral moeite mee. Maar hij is er oke mee nu. Hij vond het vooral gewoon een raar idee haha.
Ik ga naar de Dokter Don kliniek in Hengelo en dan word ik geholpen door Loes. Ik hoor morgen of ik komende woensdag al geholpen kan worden, of over 2 weken.
PSvanLot schreef:Wat spannend Earth! Ben benieuwd naar voor en na foto’s. Vind je het spannend?
Ik ga na de zomer ook een ooglidcorrectie laten doen, maar dan onder. Over een paar weken op consult.