Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joosiien schreef:![]()
![]()
Ja, mij zeker! Heb alles van PG!![]()
En ik denk wel meer hier.
Jessy_luna schreef:LadyMadonna schreef:Ik mag, omdat ik een kvk heb, drie gratis pink kleurtjes uitzoeken, maar ik gebruik het zelf niet. Kan ik er iemand blij mee maken?
Mij ook zeker!
Gebruik het regelmatig
welmoed__ schreef:Mij ook, haha!
nikilover schreef:Oeh ik heb ook interesse LM!
Emmaa_ schreef:Heeft iemand tips voor je nagels verzorgen na acryl? Ik laat ze er zaterdag helaas af halen, ik heb de komende tijd geen geld om ze maandelijks op te laten vullen, plus ik zit de hele dag op een toetsenbord te rammen en daar worden mijn collega's niet heel vrolijk van. Wat kan ik verwachten? Ik ga er vanuit dat mijn nagels niet in tip top conditie zullen zijn, kan ik iets doen om dat te verbeteren?
Frummels schreef:Emmaa_ schreef:Heeft iemand tips voor je nagels verzorgen na acryl? Ik laat ze er zaterdag helaas af halen, ik heb de komende tijd geen geld om ze maandelijks op te laten vullen, plus ik zit de hele dag op een toetsenbord te rammen en daar worden mijn collega's niet heel vrolijk van. Wat kan ik verwachten? Ik ga er vanuit dat mijn nagels niet in tip top conditie zullen zijn, kan ik iets doen om dat te verbeteren?
Haha, zo herkenbaar! mijne zijn er gisteren om deze redenen ook afgehaald en ik ben niet blij![]()
Ze had de laatste keer met "opvullen" naar mijn idee al teveel weggevijld want het deed enorm veel zeer. Nu met eraf vijlen ging ik ook bijna door de grond. En toen ze klaar was snapte ik waaromEr is veel te veel weggevijld! Zelfs onder de douche doet het pijn.. Kan wel huilen..