Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik ben niet perse te zwaar, maar erg erggghh fluffy
daar moet echt wat aan gebeuren..
Emmaa_ schreef:Mizora totaal niet om onaardig over te komen want ik vind het heel knap dat je het zo aanpakt, maar als je zo veel gewicht wil verliezen zou ik zeker eens met de huisarts bespreken wat de mogelijkheden zijn voor professionele hulp. Als het proces zo lang is is het van belang om dit onder begeleiding van een professional te doen, ook omdat er bij het verliezen van dat gewicht wellicht andere problemen kunnen komen kijken die makkelijker aan te pakken zijn op het moment dat er al hulpverleners op de zaak zitten.
Een dietist wordt 3 uur lang vergoed vanuit het basispakket en anders zou ik in ieder geval wel aankaarten bij de huisarts dat je hiermee bezig bent voor eventuele hulp en ondersteuning.
Veel goede berichten van afvallers Noor17, NoTwixLeft, Mlies, Tigress, Veraaaaah, Jorika1986 en Urosa! Knap gedaan allemaal, keep up the good spirit!
Maar elke 'val' is een nieuwe kans om weer overeind te komen nietwaar.
En naast de pindakaas lekker sporten, klinkt goed. En zie die meespringende vetjes in de spiegel maar juist als extra motivatie
Klinkt misschien heftiger dan het is, maar heeft mij wel extra bewust gemaakt hoe het nu zo ver heeft kunnen komen. Niet dat ik een secret eater was, maar ik stond er gewoon niet bij stil.
), moet kunnen zelfs. Maar de balans vinden in een juist eetpatroon en bewegen is denk ik het allerbelangrijkst en door afgelopen weekend snap ik weer beter hoe ik zo ver ben gekomen en weet ik dat het nu alleen maar makkelijker zal gaan worden om door te gaan.
.
Wel heel bizar, dat met een normaal stuk chocola, wat heel Nederland eet, een groot deel van je kies afbreekt, waar de tandarts de dag van te voren in heeft lopen boren
Nouja het is weer gefixt, ik eet nu wel even geen harde dingen meer aan die kant