Gecondoleerd en heel veel sterkte lieve Angelique. Woorden schieten tekort.... Jullie hebben beide een bewonderenswaardige strijd geleverd, wat ben jij een onwijs lieve en sterke vrouw. Nogmaals heel veel sterkte voor jou en de kleine.
Gecondoleerd TS, heel erg veel sterkte voor jou en ukkepuk! Vreselijk hoe het leven zo weg kan glippen..
lastig
Geplaatst: 17-03-19 17:12
Gecondoleerd heel veel sterkte
Siggislief
Geplaatst: 17-03-19 17:18
Gecondoleerd!
Anoniem
Geplaatst: 17-03-19 17:25
Wat intens verdrietig. Heel veel sterkte. En ik ben hierdoor van slag, omdat jullie liefde zo sterk was. Dat heb ik ook en het idee mijn liefde te moeten missen, dat is niet te doen. Rouw om deze liefde, maar koester het ook, want het is iets heel bijzonders.
Wat een verdriet.. Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst in deze zware periode.
Cerosa
Geplaatst: 17-03-19 17:43
Tranen in mijn ogen. Ik heb zo meegeleefd met jullie, er ging geen dag voorbij zonder aan jullie te denken. Gecondoleerd met dit immens zware verlies. Mijn gedachten gaan uit naar jullie.
Askja
Geplaatst: 17-03-19 17:45
Liefde stopt niet na de dood. Koester het mooie dat jullie hadden en het feit dat jullie dicht bij elkaar waren tot het laatste moment. En heel veel sterkte, ik hoop dat je een fijne groep mensen om je heen hebt die jou nu kunnen steunen en je kunnen opvangen in dit immense verdriet.
gecondoleerd met het verlies.. hopelijk heb je rust dat hij rustig is gaan slapen en vind je kracht bij de mensen om je heen..
Morris
Geplaatst: 17-03-19 18:00
Lieve, dappere Angelique, gecondoleerd. Wat een verschrikkelijk verlies, van allerliefste, maatje, je allessie. Op het aardse bestaan heb je hem los moeten laten, maar je blijft voor altijd met hem verbonden, altijd.