hafpower schreef:Ik kruip ook maar eens uit de mee lees stand.
Heb eigenlijk altijd al problemen gehad met mijn gewicht.
2 jaar geleden flink afgevallen door 4x per week naar de sportschool te maar had daardoor nergens anders meer tijd voor..
Het was na het werk omkleden en dan door.
Nu zit ik met een flinke knieblessure en heb zeker 3 weken stil gezeten.
Nu zit ik op 86,2 kg en daarvoor op 84 waar ik al niet blij mee was.
Ook heb ik een trage schildklier dus maakt afvallen ook niet makkelijk.
Heb me ook weer aangemeld bij weight watchers om toch een stok achter de deur te hebben.
Ik mag nog steeds niet sporten, beetje fietsen en wandelen zou mogen dus daar wil ik vandaag mee beginnen.
Oké nu m'n lijstje.
O
shake body en fit met 250 ml magere melk
Koffie met een zoetje
M
2 wraps met laagje MonChou,sla en kipfilet, opkikker tomaat.
A
150 gekookte aardappelen,200 groente,vlees en jus.
T zijn appel en banaan
Mochten er op of aanmerkingen zijn hoor ik het graag!
Op hoeveel kcal zit je?

Klinkt niet heel veel nml
Je laat je lichaam nu eerst je eigen spieren op eten, en vervolgens je organen. Niet doen hoor! Goed voor jezelf zorgen
Goed voor jezelf zorgen, dat is echt zo enorm belangrijk. Zoals anderen al zeggen: liever iets langzamer en blijvend op een gezonde manier, dan snel een crashdieet en na 2 maanden alles er weer aan.. Lief zijn voor jezelf en voor je lijf. 
). Maar sta er boven! Antwoord gerust met dat je het weet en er mee bezig bent, of dat het simpelweg hun zaken niet zijn. Dat mag jij gewoon zeggen en vinden!
Inmiddels heb ik een nieuwe fiets waar ik beter op kan zitten en mag ik weer wat dingen doen. Ik ga nu ook weer naar de sportschool en kan weer wandelen: dat motiveert zo enorm! Probeer te denken aan het moment waarop je dit soort dingen weer mag doen. Heb je een zware blessure? En heb je een lange verwachtte herstelperiode?
Heb je je 'weekendprobleem' al kunnen oplossen? Hoe gaat dat nu?
Prima, het is ook mijn verantwoordelijkheid. Soms zou t wel fijn zijn als hij zei "he schat, niet doen" maar ik snap ook wel dat hij daar zijn vingers niet aan brandt
En dan heb ik tijd om lekker lang met de hond te wandelen na het werken, in plaats van me te moeten haasten omdat ik moet koken.
Misschien uurtje fitness of uurtje paardrijden, even kijken hoeveel zin ik heb na werk haha