Mijn brows moeten dringend bijgewerkt worden, maar ze is nog op vakantie, nog tot donderdag wachten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mellanca schreef:Ik heb nog eens een look gemaakt gisteren, en ook maar een full face foto bijgeplaatst op aanvraag![]()
Mijn brows moeten dringend bijgewerkt worden, maar ze is nog op vakantie, nog tot donderdag wachten
[ [url=m/HpHcc9.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Om heel eerlijk te zijn vind ik deze vorm helemaal niet gunstig voor je ogen joolien, de kleur weer wel!
llora schreef:Er komen weer prachtige looks voorbij. Als ik die zie besef ik dat ik nog hard moet oefenen. Vandaag weer wat geprobeerd.
[ [url=m/nad2Mm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yuEWss.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Zelf vandaag voor paars gegaan:
[ [url=m/eXipXr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shizzel schreef:[ [url=m/lo6Upz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Asphyxia, UV-B en Plague
[ [url=m/46LJPT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben de laatste tijd steeds meer aparte kleurtjes gaan dragen en geniet er eigenlijk best van. Mensen reageren er, zoals verwacht, heel verschillend op en dat is logisch, maar zolang ik het zelf gaaf vind ben ik er heel blij mee. Ik zou nog een paar looks plaatsen van de laatste tijd want heb natuurlijk niet stilgezeten met make-up.Laat ik maar beginnen met de look waar ik het meest trots op ben.... tuurlijk zijn er verbeterpunten, zat zelfs, maar ben met deze heel blij.
Gemaakt met Savage uit het UD Electric Palette voor het roze, Urban voor het paars, Colourpop Luckfully voor het donkerblauw en Colourpop Hydroplane voor het lichtblauw. En ik ben aan het proberen het hele close-up te leren. Lipstick was helaas op de normale foto er al afgesleten, vlug na het eten gemaakt.
[ [url=m/o7xJbm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6pjamq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder nog wat random looks, ik moet zeggen dat ik best geniet van het hele geen eyeliner dragen. Zal per foto een beetje proberen te omschrijven wat erop zat, als ik het nog weet.
In de crease zit Rodeo Ready uit de Zoeva Rodeo Drive palette, geblend samen met Looxi Last Dance. Inner corner is Colourpop Come and Get It en op het ooglid zit Colourpop Co-Pilot. Lippen is UD Liar. Vond deze look heel erg vreemd bij mezelf en heel erg wennen.
[ [url=m/ct4bwS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WBp5hW.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de crease Venetian Red uit de Modern Renaissance palette, op het ooglid Colourpop Flipper. Lippen is Colourpop Faded met Faded lip pencil. Afschuwelijk om te dragen eerlijk gezegd. Is de nieuwe creme formule, maar je smelt de halve lipstick al weg als je 'm op doet dus je bent zo door de lipstick heen, en hij bloedt de hele dag alle kanten op.Wel een mooie kleur, dus da's jammer..
[ [url=m/OiueX7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Links een look waarbij ik weet dat veel 'm gaan haten maar ik vind 'm zo vet.Op m'n ogen zit Pumpkin Spice Life van Looxi, met een eyeliner van NYX waar een glitter in zit. Op de lippen is MAC Show and Teal gemixt met Wild Extract.
Rechts is op het ooglid Colourpop Flipper gemengd met Looxi Pumpkin Spice Life, en Colourpop Hydroplane onder mijn wimpers. Op de lippen Colourpop Cami.
[ [url=m/y6uvRL.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Elke, ben ook fan van jouw wenkbrauwen. Hou van strak!
Vandaag gegaan voor simpele paarse wing. De wing is gemaakt met Colourpop Porter. In crease MAC Omega. Op lippen Gerard Cosmetics liquid in Iced Mocha. Nu hopen dat het ook een beetje blijft zitten, aangezien het geen echte liner is.
[ [url=m/C9KkW2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cNH1wA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Avelienvd schreef:Vandaag weer ff gekliederd.
Wenkbrauwen bevalt goed met de browpomade van freedom.
Op lippen een revlon butterachtig iets haha
[ [url=m/b3jqSs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cuwNra.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QSB5kH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/abmSlH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:Ik heb ook weer gekliederd![]()
[ [url=m/RIgnI6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Uu5eWx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Avelienvd schreef:Vandaag heel wat anders. Ogen heel rustig want de lippen knallen met matterialistic van milani.
[ [url=m/1MyCXV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o4BGlv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QuRc3D.jpg]Afbeelding[/url] ]
xFioon schreef:Ik lees al een tijdje mee, en zou hier graag mee komen praten als dat mag
Ik zal niet elke dag tijd hebben om uitgebreid te reageren, en ook niet zoveel kennis, maar ik zal m'n best doen
Gister een mooi pakketje binnengekregen, vandaag maar gelijk de Viseart petit gebruikt
[ [url=m/0GZtAM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mellanca schreef:Ik heb nog eens een look gemaakt gisteren, en ook maar een full face foto bijgeplaatst op aanvraag![]()
[ [url=m/HpHcc9.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Ben vandaag zelf voor Mint met bruin gegaan. Wil zelf elke kleur uit het NYX palette een keer gebruikt hebben in een look die ik ook overdag draag. Vind het zelf wel leuk gelukt. En het pigment van deze kleur valt me niks tegen! Lipstick is Colourpop lippie stix in Cami.
[ [url=m/2AxAzV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c1Gj8Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mellanca leuk om een fullface te zien! Mooi die zachte lipstick erbij. Dat paarse staat je goed. Zou wel je eyeliner wat dunner maken, zeker in het midden van je ooglid. Het maakt je oogleden zwaarder dan ze zijn.
Neon schreef:Eigenlijk wil ik unicorn haar... maar vriendlief vind dat niks... dan maar een poging tot unicorn oogjes![]()
[ [url=m/7pZq5A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vw2HYY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/diNRCs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U0bgNI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:Ik ben weer bezig geweest, deze keer een iets minder sterke wing met een lichtere kleur. Vind m wel redelijk geslaagd, alleen is ie nog niet helemaal top geblend zoals ik m zou willen.
[ [url=m/KP62Uz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suus___ schreef:Eigenlijk geen tijd vanmorgen en t was nog donker dus kunstlicht maar ff n 5min look gemaakt met mn viseart en wauw wat werkt dit palette geweldig!
[ [url=m/4E5YCv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GDh1HB.jpg]Afbeelding[/url] ]