[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 11:04

Ik heb nog eens een look gemaakt gisteren, en ook maar een full face foto bijgeplaatst op aanvraag :+
Mijn brows moeten dringend bijgewerkt worden, maar ze is nog op vakantie, nog tot donderdag wachten :+

Afbeelding

linoleum

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 11:10

Ben vandaag zelf voor Mint met bruin gegaan. Wil zelf elke kleur uit het NYX palette een keer gebruikt hebben in een look die ik ook overdag draag. Vind het zelf wel leuk gelukt. En het pigment van deze kleur valt me niks tegen! Lipstick is Colourpop lippie stix in Cami.

Afbeelding
Afbeelding

Mellanca leuk om een fullface te zien! Mooi die zachte lipstick erbij. Dat paarse staat je goed. Zou wel je eyeliner wat dunner maken, zeker in het midden van je ooglid. Het maakt je oogleden zwaarder dan ze zijn.

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 11:54

Lino, ik had ze eerst dunner, maar doordat die PMU er is, ben ik 'm al elke dag gewend, en als ik dan eens fullface ga, mis ik van een dikke liner te hebben :P

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 13:18

Oh je hebt permanent? Nice! Mooie lipstick btw

Wat een retegave look Limoleum! Hou van dat zachte overdag :j

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 13:39

Eigenlijk wil ik unicorn haar... maar vriendlief vind dat niks... dan maar een poging tot unicorn oogjes *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 14:07

Mellanca schreef:
Ik heb nog eens een look gemaakt gisteren, en ook maar een full face foto bijgeplaatst op aanvraag :+
Mijn brows moeten dringend bijgewerkt worden, maar ze is nog op vakantie, nog tot donderdag wachten :+

[ [url=m/HpHcc9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke ooglook,mooie kleuren.
PMU liner kun je gemakkelijk bedekken met een primer die een kleur bevat zoals een paintpot. Dan kun je de liner daarna zo dun maken als jij zelf wilt :j

Lino, gave overloop van kleuren. Vooral de twist dat je de fellere kleur in de binnenkant hebt

Neon, het valt een beetje licht uit. Ik zou er persoonlijk een wat donkerder lijntje (uitgevaagd) tegen je wimperrand aanzetten, dan krijg je niet heel snel een allergisch oogje-look. Dat vind ik nu wel een klein beetje

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 14:10

Alergisch oogje look :D ik zal de volgende keer kijken voor een donker lijntje :D of gaat dat nu ook nog?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 14:25

Mooi lino, vind dit een hele zachte, lieve look bij jou staan.

Mellanca, ik vind de dikke wing niet zo mooi, zou een dunne(of helemaal niet) mooier vinden.

Neon, mooie zachte look.

Vind dat kleine Viseart palette ook wel mooi.
Ik wil graag deze, maar die kleuren zijn natuurlijk wel heel intens donker... :P
Afbeelding

Deze vind ik ook mooi. Merk dat ik wat meer lichte basiskleuren nodig heb :)
Afbeelding

En deze is natuurlijk ook schitterend :D
Afbeelding

Ik ben weer bezig geweest, deze keer een iets minder sterke wing met een lichtere kleur. Vind m wel redelijk geslaagd, alleen is ie nog niet helemaal top geblend zoals ik m zou willen.

Afbeelding

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 14:50

Joolien dat roze staat je heel lieflijk :)

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 16:45

Om heel eerlijk te zijn vind ik deze vorm helemaal niet gunstig voor je ogen joolien, de kleur weer wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 17:43

_Friemel schreef:
Om heel eerlijk te zijn vind ik deze vorm helemaal niet gunstig voor je ogen joolien, de kleur weer wel!

Ja het is nog ff zoeken wat het mooiste werkt. Volgende keer doe ik m weer anders :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 18:15

_Friemel schreef:

Dit inderdaad. Je hebt een vouw boven je ogen, die door de lijn loopt. Hierdoor zal het helaas nooit echt tot z'n recht komen. Zou meer richten op de rand rondom je ogen en net boven de arcade ipv te ver naar boven te willen werken en liner dingen doen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 22:47

Neon schreef:
Joolien dat roze staat je heel lieflijk :)

[ [url=m/vtROer.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja ik kon even geen ander woord bedenken ervoor haha sorry meid! Hier heb je wel een lijntje toegevoegd toch? Maakt de look meer af ook :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 22:52

Zo'n rechte insta tape look is inderdaad niet zo 'geschikt' voor je oogvorm. Ik ben daar sowieso nooit zo'n fan van maar dat is persoonlijke smaak. Ik ben een blend lover haha.
Je haar zit leuk overigens!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 08:48

Wat ben je een mooie vrouw mellanca :)
Tof lino!
Neon tof idee, het popt meer op een lichte basis zoals nyx jumbo eyepencil in milk dan krijg je nog meer dat effect
Joolien volgens mij staat roze je heel leuk maar ga wel met de andere mee dat deze shape niet echt past bij je oogvorm..

Eigenlijk geen tijd vanmorgen en t was nog donker dus kunstlicht maar ff n 5min look gemaakt met mn viseart en wauw wat werkt dit palette geweldig!

Afbeelding

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 08:59

Daar gaan we dan...

de bijleespost :D

(vanaf blz 115)

llora schreef:
Er komen weer prachtige looks voorbij. Als ik die zie besef ik dat ik nog hard moet oefenen. Vandaag weer wat geprobeerd.

[ [url=m/nad2Mm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yuEWss.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het zwarte lijntje onder je ogen lijkt hier wat bibberig, ik denk ook dat het zonder het lijntje mooier zal zijn ! Kleurtjes kan je wel erg goed hebben :j

linoleum schreef:
Zelf vandaag voor paars gegaan:
[ [url=m/eXipXr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat staat paars jou mooi <3

Shizzel schreef:
[ [url=m/lo6Upz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Asphyxia, UV-B en Plague
[ [url=m/46LJPT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben de laatste tijd steeds meer aparte kleurtjes gaan dragen en geniet er eigenlijk best van. Mensen reageren er, zoals verwacht, heel verschillend op en dat is logisch, maar zolang ik het zelf gaaf vind ben ik er heel blij mee. Ik zou nog een paar looks plaatsen van de laatste tijd want heb natuurlijk niet stilgezeten met make-up. :)) Laat ik maar beginnen met de look waar ik het meest trots op ben.... tuurlijk zijn er verbeterpunten, zat zelfs, maar ben met deze heel blij. <3

Gemaakt met Savage uit het UD Electric Palette voor het roze, Urban voor het paars, Colourpop Luckfully voor het donkerblauw en Colourpop Hydroplane voor het lichtblauw. En ik ben aan het proberen het hele close-up te leren. Lipstick was helaas op de normale foto er al afgesleten, vlug na het eten gemaakt.

[ [url=m/o7xJbm.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6pjamq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verder nog wat random looks, ik moet zeggen dat ik best geniet van het hele geen eyeliner dragen. Zal per foto een beetje proberen te omschrijven wat erop zat, als ik het nog weet. :')

In de crease zit Rodeo Ready uit de Zoeva Rodeo Drive palette, geblend samen met Looxi Last Dance. Inner corner is Colourpop Come and Get It en op het ooglid zit Colourpop Co-Pilot. Lippen is UD Liar. Vond deze look heel erg vreemd bij mezelf en heel erg wennen.
[ [url=m/ct4bwS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WBp5hW.jpg]Afbeelding[/url] ]

In de crease Venetian Red uit de Modern Renaissance palette, op het ooglid Colourpop Flipper. Lippen is Colourpop Faded met Faded lip pencil. Afschuwelijk om te dragen eerlijk gezegd. Is de nieuwe creme formule, maar je smelt de halve lipstick al weg als je 'm op doet dus je bent zo door de lipstick heen, en hij bloedt de hele dag alle kanten op. _O- Wel een mooie kleur, dus da's jammer..
[ [url=m/OiueX7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Links een look waarbij ik weet dat veel 'm gaan haten maar ik vind 'm zo vet. :)) Op m'n ogen zit Pumpkin Spice Life van Looxi, met een eyeliner van NYX waar een glitter in zit. Op de lippen is MAC Show and Teal gemixt met Wild Extract.

Rechts is op het ooglid Colourpop Flipper gemengd met Looxi Pumpkin Spice Life, en Colourpop Hydroplane onder mijn wimpers. Op de lippen Colourpop Cami.
[ [url=m/y6uvRL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw wauw en nog eens wauw <3

Je 2e look vind ik net iets te rustig voor je maar de rest is pure liefde :))
Wat ontzettend gaaf !
Ik zou zelf ( als ik het lef had) de lipsticks bij de onderste looks gewisseld hebben denk ik.
En die vintage ook al gezien..zit er hard over na te denken er toch een te halen.

linoleum schreef:
Elke, ben ook fan van jouw wenkbrauwen. Hou van strak!

Vandaag gegaan voor simpele paarse wing. De wing is gemaakt met Colourpop Porter. In crease MAC Omega. Op lippen Gerard Cosmetics liquid in Iced Mocha. Nu hopen dat het ook een beetje blijft zitten, aangezien het geen echte liner is.

[ [url=m/C9KkW2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cNH1wA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi zacht dit ! Vaker doen :j

Avelienvd schreef:
Vandaag weer ff gekliederd.
Wenkbrauwen bevalt goed met de browpomade van freedom.
Op lippen een revlon butterachtig iets haha
[ [url=m/b3jqSs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cuwNra.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QSB5kH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/abmSlH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh dit staat ontzettend mooi bij je <3

Joolien schreef:
Ik heb ook weer gekliederd :D

[ [url=m/RIgnI6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Uu5eWx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit vind ik een iets mindere look :(:) Lijkt ook of je niet helemaal fit was ?
Die wing vind ik zelf niet zo mooi staan bij je, de looks zonder zijn zo veel mooier bij je !

Avelienvd schreef:
Vandaag heel wat anders. Ogen heel rustig want de lippen knallen met matterialistic van milani.
[ [url=m/1MyCXV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o4BGlv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QuRc3D.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een gave lipstick ! Mooi en lekker gedurft.

Suus wat een heerlijk cadeautje <3

xFioon schreef:
Ik lees al een tijdje mee, en zou hier graag mee komen praten als dat mag :)
Ik zal niet elke dag tijd hebben om uitgebreid te reageren, en ook niet zoveel kennis, maar ik zal m'n best doen :)

Gister een mooi pakketje binnengekregen, vandaag maar gelijk de Viseart petit gebruikt

[ [url=m/0GZtAM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welkom :wave: Mooie aankopen, benieuwd naar je looks !

Mellanca schreef:

[ [url=m/HpHcc9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jou staat dat paars ook al zo mooi <3

linoleum schreef:
Ben vandaag zelf voor Mint met bruin gegaan. Wil zelf elke kleur uit het NYX palette een keer gebruikt hebben in een look die ik ook overdag draag. Vind het zelf wel leuk gelukt. En het pigment van deze kleur valt me niks tegen! Lipstick is Colourpop lippie stix in Cami.

[ [url=m/2AxAzV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c1Gj8Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mellanca leuk om een fullface te zien! Mooi die zachte lipstick erbij. Dat paarse staat je goed. Zou wel je eyeliner wat dunner maken, zeker in het midden van je ooglid. Het maakt je oogleden zwaarder dan ze zijn.

<3 Deze kleuren staan super ! Heel erg gaaf en ook echt heel anders als normaal.

Neon schreef:
Eigenlijk wil ik unicorn haar... maar vriendlief vind dat niks... dan maar een poging tot unicorn oogjes *\o/*

[ [url=m/7pZq5A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vw2HYY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/diNRCs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U0bgNI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat mooi zacht <3 Staat je echt heel gaaf, paars zou nog wel net iets meer aangezet mogen worden denk ik, als je dat mooi vind.

Joolien schreef:
Ik ben weer bezig geweest, deze keer een iets minder sterke wing met een lichtere kleur. Vind m wel redelijk geslaagd, alleen is ie nog niet helemaal top geblend zoals ik m zou willen.

[ [url=m/KP62Uz.jpg]Afbeelding[/url] ]

De wing is weer niet zo mn ding...maar de kleuren staan je zo ontzettend fris! <3
Je haar zit idd ook erg leuk.

Suus___ schreef:
Eigenlijk geen tijd vanmorgen en t was nog donker dus kunstlicht maar ff n 5min look gemaakt met mn viseart en wauw wat werkt dit palette geweldig!

[ [url=m/4E5YCv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GDh1HB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw dat is inderdaad erg mooi !! Meer looks graag :))

Dan nog 2 looks:

Deze van het weekend. Helaas nog niet zo heftig als ik in gedachten had maar qua kleuren wel tevreden over. Foto's helaas ook niet heel erg duidelijk.
Dit is roze paars en oranje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En vandaag een look van inet afgeplukt en proberen na te maken.
Uiteraard niet helemaal zoals op het voorbeeld maar toch wel weer iets leuks.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 09:22

Suus, Bedanktvopr het compliment, ga bijna blozen haha :D
Ik vind deze kleur jou heel mooi staan.

Mondy, de eerste look is mijn favoriet, erg mooie kleuren. De tweede is wel lekker fris :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 09:23

Zo leuk dat je steeds meer de 'grens' gaat opzoeken mondy! Vind de eerste kleur combi erg geslaagd

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 09:24

Zo leuk dat je steeds meer de 'grens' gaat opzoeken mondy! Vind de eerste kleur combi erg geslaagd

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 09:29

Heel tof mondy, beide looks! Ik denk dat de laatste look nog meer had geknald als de kleuren ongewisseld waren. Dat blauw onder laat je ogen knallen en maakt het meer open. Wel echg goeie kleur keuzes, complimentair aan elkaar!

Suus mooie typische suus look. Fijn als een palette zo fijn blend dat je na 5min al een look hebt.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 09:46

Ja ben nog nooit zo snel geweest.. heerlijk

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 10:55

Jeetje mondy wat staat het je weer mooi.
Eens met Elke, ben benieuwd naar een look waar ze omgedraaid zijn.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 10:57

Dankjewel dames :o
Zal m binnenkort eens omdraaien ! Ben ook wel benieuwd wat dat gaat doen :j

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 11:08

Heb nu sinds paar weken de soul of summer palette nadat ik het bij een paar dames hier had gezien..
Wat een fijn palette zeg!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 12:00

Hij is hier nog untried had verwacht dat ik hem mega vaak zou pakken maar nog nooit gebruikt :=