Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheNovelist schreef:Had 27 mei een monroe piercing laten zetten maar damn wat is dat (bij mij )een lastige piercing! De zwelling was er echt wel een tijdje maar de binnenkant is nog niet volledig genezen. Ook zit een soort van bultje dus zit nogsteeds met het lange staafje (die steeds over mijn tand heen schuift dus niet echt fijn)
Iemand tips?
Drunksheep schreef:Ik weet niet of mensen hier de tip al kenden, maar ik kreeg 'm laatst voor het enorme vochtbultje van mijn medusa en het werkt als een tierelier - en had hem nog niet eerder gehoord. Fix van AOP, zeezouten en met rust laten hielpen niet, maar dit had eigenlijk direct effect: aspirine bruistablet er tegenaan houden. Ik had de Aspirine-C bruistabletten gekocht. Als je een uitwendig vochtbultje hebt dan moet je er wel een klein beetje vocht op aanbrengen om hem te laten bruisen. En je hebt meer dan genoeg aan een half bruistabletje per keer.
Pepperrr schreef:Blijkbaar is ie dan niet genezen, want er komt pus uit dus is het open.. Tja, als jij je er beter bij voelt om hem eruit te halen, zou ik dat gewoon doen. Anders geen strakke kleren eroverheen dragen en niet zwemmen, heel goed schoonmaken met zeezout.
white_flame zal er op letten, bedankt dat je het zegt! Ik zal even goed aangeven wat ik wil dan