Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KiMbErLeY_ schreef:Super dat je al van zoveel dingen af bent!!toppert!
He... ik zie mijn kaartje nog niet... je hebt er wel al veel!of toch... ik kan t niet goed zien...
Varekaj schreef:Stomme vraag, maar kan je zoiets niet gewoon bij de apotheek laten halen door je vriend als iemand hem een voorschrift meegeeft? Zal heus niet de wereld kosten en dan ben jij wel van al dat prikgedoe af. Wat een ellende zeg!
BusyMissy schreef:Ik weet niet of het "normaal" is maar wat kun je alweer ongelooflijk veel na zo'n heftige operatie. Echt petje af hoor!
Fijn dat je in zo'n korte tijd alweer echt stappen in je herstel maakt.
Wel enorm vervelend van die prikken. Lijkt me vreselijk als ze in je beurse huid gaan zitten poeren...
Wat een hoop kaarten inderdaad, staat een stuk gezelliger dan een witte muur. Nog een postlading verder en dan heb je geen daglicht meer, haha.
Darah3 schreef:Geweldig die kaartjesIk zie de mijne er ook al tussen hangen.
Wel vervelend van al die prikken telkens, kan me voorstellen dat je lichaam (en jij ook) op een gegeven moment er genoeg van heeft![]()
Knap dat je al van je pijnpomp, katheter én zuurstof af bent, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar wat ben jij een bikkel!
Rebecca schreef:Oh ja mijne is er ook , sorry voor het piep handschrift helaas heb ik dat niet goed meegekregen![]()
Wat rottig die prikken steeds , net een speldenkussen
Varekaj schreef:Straks heb je nog pijnstillers nodig voor al die prikgaten ipv je postop statusElk gaatje is ook weer een infectierisico, vind het echt zo jammer! Maar goed, als ze het niet willen doen kan je ze ook niet dwingen natuurlijk.
Stel je voor zeg, je komt net uit het ziekenhuis op ik zeg maar wat, vrijdagavond. Jij blij omdat je ein-de-lijk naar huis mag, kom je onderweg een alcoholcontrole tegen. Door de morfine ben je nog beetje duf, de politie laat je uitstappen en ziet al die prikgaten. Stel je voor dat ze je dan aanhouden voor mogelijk druggebruik
_KiMbErLeY_ schreef:Maar mooi rustig aan doen dan vandaag!![]()
Je kan wss ook niet veel meer maar toch...
MissYvette4u schreef:Jeetje Alice hou 's op met die operaties ik wil topics van jou zien dat je lekker aan het rijden bent wat maak je toch allemaal mee en wat ben je een vreselijke bikkel! Hopelijk is dit toch echt het laatste.
Heel veel sterkte en vooral beterschap!