Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NWDynamite schreef:Ik geef een tip om je echte gewicht te weten in kg. Ik zeg niks over de essentie daarvan?!
Je kan in gewicht zijn aangekomen omdat je vetmassa kwijt bent maar spiermassa erbij hebt. Dan ben je dus slanker geworden maar zwaarder. Op die manier kan je gewicht in kg je demotiveren terwijl je echt wel afvalt in vetmassa en dus slanker wordt.
Samiyah schreef:NWDynamite schreef:Ik geef een tip om je echte gewicht te weten in kg. Ik zeg niks over de essentie daarvan?!
Je kan in gewicht zijn aangekomen omdat je vetmassa kwijt bent maar spiermassa erbij hebt. Dan ben je dus slanker geworden maar zwaarder. Op die manier kan je gewicht in kg je demotiveren terwijl je echt wel afvalt in vetmassa en dus slanker wordt.
Je zegt dat gewicht totaal onbelangrijk is (jouw precieze woorden) waarom zou je het dan volgens jou moeten weten?
NWDynamite schreef:Samiyah schreef:Je zegt dat gewicht totaal onbelangrijk is (jouw precieze woorden) waarom zou je het dan volgens jou moeten weten?
ik zeg niet dat je het zou moeten weten. Ik zeg dat ALS je je gewicht wil weten dat je het het beste zo kunt doen ipv 1 keer per week wegen.
ik geef gewoon een tip over wegen. Ik zeg niks over waarom je het zou moeten doen. Snap je bedoeling niet, wat wil je dat ik zeg? Ohja foutje ofzo?
Samiyah schreef:NWDynamite schreef:ik zeg niet dat je het zou moeten weten. Ik zeg dat ALS je je gewicht wil weten dat je het het beste zo kunt doen ipv 1 keer per week wegen.
ik geef gewoon een tip over wegen. Ik zeg niks over waarom je het zou moeten doen. Snap je bedoeling niet, wat wil je dat ik zeg? Ohja foutje ofzo?
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor, bedoel het heus niet slecht.
Ik vond het elkaar gewoon wat tegenspreken, that's all. En ik ben het er niet mee eens omdat gewicht echt wel wat zegt.
Yonker schreef:Nou denk als je 10+ kilo kwijt moet dat gewicht wel degelijk wat zegt..... Als ik naar mezelf kijk dan let ik gewoon echt op gewicht nu, maar ik heb ook serieus overgewicht dus
Yonker schreef:Nou denk als je 10+ kilo kwijt moet dat gewicht wel degelijk wat zegt..... Als ik naar mezelf kijk dan let ik gewoon echt op gewicht nu, maar ik heb ook serieus overgewicht dus
Steef schreef:Samiyah schreef:Ziet er lekker uit Yasmine![]()
Net voor het eerst in het buitenzwembad hier gezwommen, was eerst best koud maar na een paar baantjes was het heerlijkIs dat niet verschrikkelijk koud, hier is het namelijk echt geen warm weer