Ik had vandaag maar 3 kwartuer in de sportschool... Heb echt alles gegeven dus ben nu behoorlijk dood..wil over 2 weken met latt pull down enzi op 44 kg zitten... Zit nu op 36 kg
Anoniem
Geplaatst: 26-03-15 23:50
Renee schreef:
Renee1991 schreef:
Kunnen we de Renee's niet nummeren of zo? Ik denk net; wát heb ik over een jurkje gezegd!? Heerlijk gevoel, secricible! Ga zo door!
Deze renee wilt geen nummer worden
Niet?
Emita
Geplaatst: 27-03-15 00:25
Ohhhhh god Xivura... De twee oefeningen die ik het allermeest haat zijn burpees en jump squats Maar succes! haha.
Net een lesje BodyFit gedaan. Had nog heel veel spierpijn van de DUmbell Row, dus het ging niet helemaal lekker met al die oefeningen enzo. Maar goed, wel diehard volgehouden. Morgen is "rustdag" (heb alleen salsa & bachata les). Wilde eigenlijk vanavond stappen (dansen = calorieverbranden ) maar moet nog eventjes zin maken
EDIT: netjes Gianti. Ik heb de laatste tijd niet echt de gewichten bijgehouden eigenlijk. Met de dumbell crunch zit ik op twee keer 7,5 kilo (3x15) en de benchpress in totaal op 30 kilo (3x15) en verder weet ik het even niet meer uit m'n hoofd
Gister de leg press in de sportschool op 62,5 kilo, en de leg extension op 32 kilo. Vind het raar dat ik geen spierpijn heb. Want heb toch echt veel sets gedaan! Maar aan de ene kant wel lekker dat ik geen spierpijn heb
Gisteren 1 km(50 x 20 meter) gezwommen met een vriendin, ik was kapot!
RusselNuwell
Geplaatst: 27-03-15 12:48
Iedereen lekker bezig hier zo te lezen! Renee, gefeliciteerd! En we willen natuurlijk een foto van je jurkje!
Ik ben een beetje aangekomen, maar ik gok(/hoop) dat het door mijn maandelijkse vrouwenprobleempjes komt, want ik zou niet weten hoe het anders zou komen. Heb alleen maar veel gegeten, en een hoop gesport. Maar goed, we gaan fanatiek door, zo eerst de badkamer boenen en dan door naar de sportschool!
Hier al weken geen gram er meer vanaf, deze week zelfs ineens weer wat aangekomen. Maar de cm's blijven wel nog zakken, dus ga er maar vanuit dat de krachttraining effect begint te hebben. Binnenkort weer eens kijken naar de vetmassa
Vanmorgen m'n eerste afspraak gehad met de instructeur in de sportschool, en ik heb het geweten.. Maar wel een leuk programma waar ik ook echt wel zin in heb! Het is eigenlijk gewoon een kwartier crosstrainer, dan een hele hoop gewicht oefeningen waarbij alles aan bod komt en dan eindig ik met een kwartier op de loopband, afgewisseld rennen en wandelen. En ja, dan gaan ze straks natuurlijk die gewichten opvoeren. oliebol Nee, 't was super fijn, voel me echt voldaan. Maandag weer, wil nu 3x per week gaan.
Ik heb gisteren weer les club core gedaan & vanochtend 5 stallen uitgemest, 2 paarden gereden en hooi& stro balen gesjouwd haha. Nu maar even leren voor m'n tentamens en vanavond werken..
Fijn Renee kan je lekker aan de slag Voor de rest is iedereen lekker bezig
Geen jurkjes gevonden helaas De winkelinhoud is teleurstellend nu. Wel ga ik vanavond naar de fabriekssale van hunkemoller hoop dat ik daar wel kan scoren
Sebscribe, zolang er nog steeds cm's afgaan zit je goed! Beter het aan je uiterlijk zien, dan aan het geval op de Weegschaal toch?
Renee1991: wat klink je enthousiast, Leuk om te lezen! Heel veel succes
HouVanUtopia en Vera, jullie zijn ook al zo sportief bezig, top!
Renee: jammer van het jurkje, ik hoop dan dat je vanavond wat leuks vind
Eigenlijk stond vanavond krachttraining en een halfuurtje cardio op het programma, maar ik voel me niet zo tof. Vannacht koortsig/weinig geslapen en vandaag dus erg moe en snotterig. Maar even kijken hoe ik me eind van de middag voel, het liefst ga ik wel want ik kan zaterdag/zondag/maandag helaas ook al niet.
Goh moest even wat doorlezen..jullie gaan als een speer haha.
Voor diegene (sorry ben je naam even kwijt) die bodypump wilt doen, gewoon doen hoor! Is erg leuk! Met klungelen valt het wel mee...
Ik heb eindelijk meegedaan met bodyshake en het viel me eigenlijk wel mee. Geen spierpijn...het is alleen dat ik het niet ga doorzetten. Vind pump leuker. Ik ben zo druk met groepslessen de laatste tijd dat mijn fitness erbij inschiet
Hey, Ik hoop dat ik me nog mag melden? Ik wil graag weer beginnen met hardlopen. Ook lijkt het me leuk om workouts te doen, ik vind het alleen moeilijk te bepalen wat en hoe ik het dan moet doen. Ik hoef niet af te vallen, hardlopen doe wil ik doen voor betere conditie plus dat ik er daarna vrolijker van ben. Workouts voor de lol, en gewoon om conditie op te bouwen. Dit was het.
V_eraa haha stallen uitmesten is ook een sport inderdaad!
Jullie zijn allemaal goed bezig Welkom Belle2000!
Had vandaag salsa en bachatales. Filmpje gemaakt, die zal ik zo meteen even posten Vanavond stappen in en salsabar en morgen beachvolleyballen (het was vandaag 31 graden hier ) en daarna nog naar de gym voor Lower Body. Ben waarschijnlijk gesloopt morgenavond
Wauw ik had al gemeten afgelopen week weer cm kwijt en net op de weegschaal bijna 2 kilo kwijt! Met begin van de thee en nu. Drink as dinsdag de laatste avondthee en woensdag laatste ochtendthee. Dan donderdag meten en wegen met einduitslag.
Even een rondje voorstellen. Ik sport nu sinds 1 jaar fanatiek, nadat ik met paardrijden (gedwongen) gestopt ben. Ik sport 1x pw met een personal trainer, 1x bootkamp buiten en 1x boksen. Van het boksen ondervind ik momenteel teveel lichamelijke klachten waardoor ik daar mee ga stoppen. We doen geen fysieke contacten maar het hoeken en de up stoten lukt niet echt meer met mijn rug. Ik heb vandaag kennis gemaakt in de sportschool met de new releases van de Les Mills lessen en er zitten een aantal lessen tussen die mij erg leuk lijken. Het was een enorme stap die ik moest nemen, want ja een sportschool en ik is een haat-liefde verhouding. Al kwam ik gisteren binnen om kennis te maken en het voelde wel meteen goed aan. Ik ben sinds ik begonnen ben, 10kg afgevallen en waar ik zelf ook erg blij mee ben, ik ben 20cm in de buikomvang afgeslankt! Ik ben benieuwd wat ik van de les mills lessen ga vinden. Ik heb nog als doelen dat ik strakker in mijn lijf wil komen Ook probeer ik gezond te eten, maar heb zo nu en dan erg last van eetbuien. Hier moet ik ook mee aan de slag en ben echt een emo eter Gelukkig word ik hierbij geholpen door mijn PT.
Goed, nu ga ik weer terug in de meeleesmodus en zal ik zo nu en dan een berichtje posten