Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

solarpleure

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 07:13

Gefeliciteerd Triumph!! *\o/* dat je nog vele jillian worj-outs mag doen!

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 07:50

Gefeliciteerd Triumph! Geniet ervan vandaag
(en morgen idd weer aan Jillian :D)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 08:48

Gefeliciteeeeeeeeerd *zet toeters en bellen op*

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 08:52

Level 2 Killer Buns kan geheel zonder gewichtjes!! *\o/* Moet wel een stoel hebben, maar daar heb ik geen geschikte voor, dus die oefeningen over geslagen. Ging wel een beetje dood net :j

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 09:55

Gefeliciteerd *\%/*

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:49

Gefeliciteerd, Triumph *\o/*

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 14:05

Vraagje; ik ben bijna 11 weken geleden bevallen en wil weer wat aan sport gaan doen. Niet om overtollige zwangerschapskilo's kwijt te raken want op miraculeuze wijze weeg ik een aantal kilo minder dan voor mn zwangerschap. :) Wel zou ik graag dit figuur wat strakker hebben en houden. Helaas ben ik wegens een in de avonduren werkende vriend en een baby dus niet in de gelegenheid naar de sportschool te gaan en wil ik het thuis gaan proberen. Hopelijk houd ik t vol want discipline is bij mij soms ver te zoeken... :o Resultaten die ik voorbij zie komen zijn echter super dus hopelijk motiveert dat een beetje hihih! Vraag me alleen af of het niet te zwaar is al zo kort na een bevalling, met name voor mn buikspieren?! Iemand ervaring daarmee?

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 14:10

Gefeliciteerd nog LittleMiss.
Ik denk dat de shred wel mee valt, niet focus op buik, alleen af en toe mee. Als je accoord van arts hebt om weer te sporten denk ik dat je het gewoon moet proberen, je voelt het zelf het beste

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 14:21

Na een hele tijd niet bezig te zijn geweest, hier wederom een nieuwe poging. kijken tot hoever we nu komen haha. ik ben wel nog steeds aan het afvallen, zit nu op 4,5 kg maar gaat uiteraard niet zo snel omdat ik niet sport.
Dus hier poging 5 ofzo haha.

Net dag 1 afgemaakt.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 14:29

nu volhouden Cindeeh, je hebt al een mooi begin.
Voor de mensen die de shred en ripped te saai vinden
BR is een fijn programma, met meer afwisseling 2 workouts een een cardio gedurende de week, iedere workout doe je uiteindelijk maar 4 keer, verdeeld over 2 weken.
Bouwt ook wat langzamer op dan shred

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 14:36

Dankje Chessie! Ik ga het inderdaad maar gewoon proberen en aankijken hoe het gaat. Op welk moment van de dag kun je dit het beste doen? 's Ochtends, 's middags, 's avonds? Voor of na het eten?

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:31

Ik kan persoonlijk alvast niet sporten na het eten. Ik sport altijd nadat ik thuis kom van het werk, dat is meestal tussen 18u en 19u30, daarna eet ik. 's Ochtends voor het werk lukt me niet, ik vertrek thuis om 7u25, en ik geraak 's avonds niet vroeg genoeg in mijn bed om vroeger op te staan om te kunnen sporten. In het weekend doe ik het wanneer het lukt maar ik heb minstens 3u nodig na de maaltijd alvorens ik echt voluit kan sporten, anders krijg ik steken/krampen bij al dat springen en de buikspieroefeningen.

Ik heb ondertussen bijna week 3 van Ripped afgewerkt, ik ben benieuwd wat week 4 zal zijn aangezien ik week 3 al best pittig vind :-)

Chessie: is de BR ergens online te vinden of moet je echt de DVD kopen? Ik ben nl. al volop op zoek naar een workout om na Ripped te doen :Y)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:35

Wat je zelf het fijnst vindt
Het is wel handig om het iedere dag op hetzelfde moment te doen, omdat je lichaam zich er dan ook op voorbereid al het ware
Ik sport altijd voor het ontbijt en tweede keer of voor avond eten, of 2 uur erna

Br is wel online te vinden, ik heb hem zelf op dvd via tellsell, niet goedkoop, maar wel makkelijk
En ik heb er een echt Jillian resistant band bij :D

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:00

Ik vind d' ochtends direct uit bed t fijnst sporten. Heb net als Laura flink wat tijd nodig na t eten om fatsoenlijk te kunnen sporten. En ik als je sochtends sport kun je t niet uitstellen en uitstellen en uitstellen tot het te laat is en je 't morgen wel doet'.

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:30

Bedankt voor felicitaties!! wat lief :D

ik heb me nog redelijk kunnen inhouden, een mini brosje op en milkyway tijdens mijn eigen traktatie haha, en klein puntje taart, verder tijdens de BBQ paar stukjes brood en spiesjes kip. Dus heb me nog gedragen :D en toch was het heerlijk even taart en chocolade te eten. Vanavond paardje rijden en daarna trakteren op stal.
En daarnaaaaaaaa, dag 3 level 3! woehoe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:07

Ik vraag me af of je ook zonder de shred te doen aan killers buns & thighs kan beginnen. Ik merk dat ik door de shred jammer genoeg flink ben afgevallen waar het niet nodig was. Denk er nu dan ook over om gewoon 3x/week te gaan hardlopen en dan 3 à 4x /week aan de benen te werken en de buikspieren. Ik doe de shred wel graag maar het heeft iets té goed effect :)) En da's niet de bedoeling, want ik kom ook erg moeilijk weer bij. Daarnaast heb ik volgende week wel 2 weken vakantie, maar erna ben ik niet in de mogelijkheid om overdag echt veel tussendoortjes te eten. Dan zit ik beperkt met ontbijt, lunch en avondmaal, dus ik moet zorgen dat ik ook niet teveel kcal ga verbranden...

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:26

Zijn noten geen optie? Die kunnen er makkelijk nog bij, en zijn toch kcalbommen.

KB is enorm pittig, maar wie niet waagt...

Edit: als je niet wil afvallen zul je sowieso meer moeten eten, want met KB verbrand je meer kcal dan met de shred, en helaas kies je niet waar je afvalt -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:02

Bah :+ Makkelijk afvallen is dus echt niet leuk, wil ik mijn schema volhouden dan moet ik bij wijze van spreken 2x/dag ontbijt nemen (wanneer ik opsta en dan in de voormiddag nog eens), warme maaltijd 's middags en warme maaltijd 's avonds. Dit moest ik vroeger ook toen ik nog veel meer aan beweging deed. Toen had ik 2u/week gym op school en ging ik dagelijks 14km met de fiets door weer en wind en dan op zaterdag 10km naar manège, paardrijden, hele dag op stal werken en 's avonds weer 10km terug. En toen was ik al graatmager met 40kg op 1m60. Daar wil ik echt niet terug naartoe.

Ik kan en mag op mijn werk niet eten buiten mijn middagpauze, tenzij het echt rustig is. En dat is het zelden, mag al blij zijn als ik even naar toilet kan of maar zelfs bekertje water kan uitschenken. Patiënten genoeg die je er op aanspreken en gaan klagen bij de directie omdat je even een muntje in je mond stopt en nog gelijk krijgen ook... Ik werk aan een inschrijfbalie ;-)
Wanneer mijn school herstart is het beetje soortgelijk. Eten tijdens de les mag niet, en we krijgen niet echt vaak pauze tussendoor, tenzij 10 minuutjes om 10u. Maar op die tijd kan ik geen 4 boterhammen naar binnen werken bij wijze van spreken. Ik loop hier al erg lang tegenaan, daarom ben ik ook indertijd gestopt met sport.

Ofwel moet ik me gaan toeleggen op proteïneshakes, die kan ik tussendoor wel makkelijker wegwerken. Weet alleen niet waar ik die dan weer kan vinden?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 22:46

Pfff lastig is dat zeg Varekaj.. :\ Een mens moet toch eten? :D

Vandaag weer 2 uur gedanst en leuk nieuws... misschien dat ik op spitzen mag dansen. :D Superleuk! We moeten alleen nog kijken of m'n voeten het houden := Die klappen namelijk naar binnen.. maar mijn techniek was iig goed. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 23:04

Spitzen is toch het van het in ballet of ben ik daar mis in? Proficiat in elk geval!

Ja eten lukt wel, maar ik kan geen tussendoortjes erbij nemen. En daar loop ik dus vast. Ik heb niet genoeg met 3 basismaaltijden wanneer ik sport doe.
En ik ben een ramp om te ontbijten wanneer ik een vroege dienst moet doen, dan sta ik namelijk om 5u15 op en vertrek rond 5u45 naar werk. Rond 7u ben ik daar, maar ik ben geen favoriet van boterhammen zo vroeg en weet niet direct iets anders... Bij een late shift ben ik pas na 20u30 thuis, om dan nog te gaan koken... Dan eet ik op werk tussen 13u en 14u, maar stop pas om 19u30. Best lang zonder snack tussendoor. Tel daarbij op dat ik soms late heb en dag erna een vroege, dus om 20u30 thuis en dag erna om 5u15 eruit. Dan moet je 's avonds al niet te zwaar sporten én opletten met eten, omdat je dan met volle maag moet slapen.

Wat hou ik van mijn job met wisselende diensten :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 23:27

Pff ja zo vroeg eten zou ik ook niet kunnen.. Hmm lastig idd met je tussendoortjes en al die wisselende diensten :j

En spitzen zijn van ballet idd, ik doe alweer een aantal jaren ballet :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 23:28

Ik ben gewoon een bodemloos vat :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 23:29

Whaha nou je bent niet de enige hoor. :+ Ik was net kwart voor 11 thuis van dansen... *ROMMELDEROMMEL* zei mn maag.. hongerrrrr :o Gelukkig ben ik verslaafd aan droge muesli (niet die uit een pak met al die suikers) met melk dus ik eet dat ontzettend veel. :+

/edit; OMG HET IS AL HALF 12 :oo ik moet echt gaan slapen! :') Zit nog vol adrenaline maar goed :+ Trusten meisjes :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 23:33

Dat soort dingen krijg ik alleen als ontbijt weg. Fruit kan wel de hele dag door, maar op werk lukt dat dus niet. En na 10min rammelt de boel weer. Maandag is mijn laatste werkdag als het goed is, dus vanaf dinsdag kan ik weer een eet-ritme uitzoeken. 23e start mijn opleiding, dan moet ik om 7u45 vertrekken. Maar zie mezelf helaas niet om 6u30 of 6u45 uit bed rollen om ontbijt te maken :') In de vroege zomer wel wanneer het vroeg licht is, maar nu lukt dat dus niet. Mijn bioritme draait echt enorm op het natuurlijk ritme heb ik ontdekt.
Toch maar eens proteïneshakes opzoeken, die kan ik wel steeds tussendoor drinken denk ik.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 23:50

Vandaag weer een cheat dag gehad, maar ik vind eten weggooien zo zonde! Was de laatste dag van mn vakantie en wilde niet alles meenemen, dat weegt te veel, dus dan maar opeten xD.
Zaterdag mag ik weer wegen en ben zeer benieuwd. Heb elke dag toch minder gegeten dan ik heb verbrand (volgens valtaf) dus dan zou ik wel graag resultaat zien :j morgenochtend weer 6w6p en bedacht me net dat ik dan smiddags of saafs KB kan doen, maar aangezien morgen mn verstandskies eruit gehaald wordt twijfel ik of ik dat ga doen :')