dat je nog vele jillian worj-outs mag doen! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat je nog vele jillian worj-outs mag doen!
)
Moet wel een stoel hebben, maar daar heb ik geen geschikte voor, dus die oefeningen over geslagen. Ging wel een beetje dood net
Wel zou ik graag dit figuur wat strakker hebben en houden. Helaas ben ik wegens een in de avonduren werkende vriend en een baby dus niet in de gelegenheid naar de sportschool te gaan en wil ik het thuis gaan proberen. Hopelijk houd ik t vol want discipline is bij mij soms ver te zoeken...
Resultaten die ik voorbij zie komen zijn echter super dus hopelijk motiveert dat een beetje hihih! Vraag me alleen af of het niet te zwaar is al zo kort na een bevalling, met name voor mn buikspieren?! Iemand ervaring daarmee? 

en toch was het heerlijk even taart en chocolade te eten. Vanavond paardje rijden en daarna trakteren op stal.
En da's niet de bedoeling, want ik kom ook erg moeilijk weer bij. Daarnaast heb ik volgende week wel 2 weken vakantie, maar erna ben ik niet in de mogelijkheid om overdag echt veel tussendoortjes te eten. Dan zit ik beperkt met ontbijt, lunch en avondmaal, dus ik moet zorgen dat ik ook niet teveel kcal ga verbranden...
Makkelijk afvallen is dus echt niet leuk, wil ik mijn schema volhouden dan moet ik bij wijze van spreken 2x/dag ontbijt nemen (wanneer ik opsta en dan in de voormiddag nog eens), warme maaltijd 's middags en warme maaltijd 's avonds. Dit moest ik vroeger ook toen ik nog veel meer aan beweging deed. Toen had ik 2u/week gym op school en ging ik dagelijks 14km met de fiets door weer en wind en dan op zaterdag 10km naar manège, paardrijden, hele dag op stal werken en 's avonds weer 10km terug. En toen was ik al graatmager met 40kg op 1m60. Daar wil ik echt niet terug naartoe. 
Een mens moet toch eten? 
Superleuk! We moeten alleen nog kijken of m'n voeten het houden
Die klappen namelijk naar binnen.. maar mijn techniek was iig goed.
Ik was net kwart voor 11 thuis van dansen... *ROMMELDEROMMEL* zei mn maag.. hongerrrrr
Gelukkig ben ik verslaafd aan droge muesli (niet die uit een pak met al die suikers) met melk dus ik eet dat ontzettend veel. 
ik moet echt gaan slapen!
Zit nog vol adrenaline maar goed
Trusten meisjes
In de vroege zomer wel wanneer het vroeg licht is, maar nu lukt dat dus niet. Mijn bioritme draait echt enorm op het natuurlijk ritme heb ik ontdekt.
morgenochtend weer 6w6p en bedacht me net dat ik dan smiddags of saafs KB kan doen, maar aangezien morgen mn verstandskies eruit gehaald wordt twijfel ik of ik dat ga doen