[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RubyRed

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:51

He, wat ontzettend rot zeg! Heel veel sterkte!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:55

Sterkte liespower, nooit fijn zulke dingen.

Ik heb net voor een fortuin *schaam* uitgegeven aan nieuwe sportkleding en schoenen. Volgende week binnen dus als mijn rug het toe laat dan naast de fysiotherapie ook maar eens 1 a 2 keer in de week sportschool meepakken.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:57

Sundral: nieuwe kleding en spullen motiveert mij altijd enorm om te gaan sporten :P. Zo vandaag ook weer wat dingen voor mn fiets gekocht, fietst meteen een stuk fijner :P.

Morgen een rondje met mijn vader fietsen, heb nog steeds moeie benen van gisteren :P.

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:58

Pfff de feestdagen haat ik echt kwa eten, gelukkig niks aangekomen.. Maar... er ook niks af ? En voel me zo opgeblazen nu :P

Enjoy_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:07

Sterkte liespower

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:08

Dankjulliewel x

Simonesimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:13

Sterkte met het verlies liespower!

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:18

liespower heel veel sterkte

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:57

He gadver sterkte liespower.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 16:57

Hoi meiden! Mag ik mij ook aanmelden hier? Ik ben in een jaar tijd 10 kg aangekomen en die wil ik er weer af hebben! Ik baal enorm en vind het niet meer leuk om naar mijzelf te kijken. Ik ben nu ook echt duidelijk te zwaar met mijn bmi van 28 ook echt te hoog.

Mijn weegschaal is ook al een kl*teding, als ik m links zet weeg ik 88 en als ik m rechts zet 66. Daar kan ik dus ook helemaal niets mee.

Ik ben 24 jaar, woon in denhaag met mijn vriend en heb een paard, een 2 jarige welshcobhengst. Ik ben net terug van wintersport en daar eet en drink je de verkeerde dingen. Ik ben het nu dus spuugzat (dat was vast al duidelijk) en wil graag mensen om mee te kletsen over hetzelfde probleem.

Wie zijn jullie en wat is jullie planning/bedoeling? Zijn jullie al afgevallen? Of probeer je op gewicht te blijven? Ik ben mijn hele leven al een schommelaar geweest en weet heel goed hoe ik gezond eet en afval, maar nu dus volhouden..!

Over 2 maanden ga ik op vakantie en dan wil ik mijn streef zo ongeveer bereikt hebben.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:00

Welkom Denice :) Vervelend dat je geen betrouwbare weegschaal hebt! Ga je nog een bepaald dieet volgen? Of 'gewoon' gezond eten, geen slechte tussendoortjes en sport?
Ik volg zelf het Cambridge Weightplan. Heb 1,5 week voor het laatst gewogen bij mijn consulente en ben 7,3 'officiële' kilo's kwijt. Zal inmiddels weer wat meer zijn. 2 Januari mag ik weer wegen.

Er staat ook weer een gezond receptje online op mijn blog. Namelijk gevulde paprika's. Heb het gisteren en eergister gegeten en het is zooooo lekker! :D http://www.BeautyByJoyce.tk

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:02

Ik heb even een paar slechte dagen nu met eten. Wat lekkers gehad en vanavond en morgen ook.
Daarentegen met de kerst niet heel veel slechts gehad dus vind dat ik het er nu wel even van mag nemen.

Liespower, sterkte. :(:)
Denice, welkom hier! Ik zit nu pas op hetzelfde bmi als jij ongeveer, ben in 2 maanden tijd 10 kilo afgevallen. :)
Ook ik doe Cambridge. :D

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:03

Ik wil eigenlijk gezond eten en bewegen. Ik heb een tijd southbeach gedaan, maar dat hield ik echt niet vol.

Ik weet nog niet wat ik aan mijn weegschaal ga doen, misschien ga ik gewoon maar omtrekken meten en bij mijn ouders op de weegschaal. Of een goed ding kopen..?

Eet jij vooral shakes enzo dan? Hoe voel je je daarbij en wat kost dat dieet?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:06

Ik 'leef' op het moment op shakes en repen inderdaad (Je hebt ook nog soepjes en pap, maar die vind ik niet lekker) Ik ben 28-11-2012 begonnen en het bevalt me super. Val mooi snel af, je ziet al duidelijk resultaat en ik zit bomvol energie :D Enige probleempje is mijn stoelgang, maar dat was te verwachten... heb al jaren darmproblematiek. Ik zit op het moment in een tussenweek (tot maandag) en dat houd in dat ik naast mijn drie producten ook nog een maaltijd van ongeveer 300 calorieën mag hebben.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:19

He bah Liespower, wat naar!

De feestdagen zijn voorbij en ik ben helaas geen grammetje aangekomen. We hadden als kerstdiner een lekkere spinazie-ovenschotel, met nog kleine hapjes erbij als aardappeltjes en aardappelpuree en salade en sperziebonen.

Van mijn ouders' kerstpakketten heb ik ook wat gekregen, dus nu heb ik ook weer wat koekjes te eten (ik koop uit mezelf nooit koek of snoep)

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:06

Welkom Denice!

Ik merk dat als ik veel fiets, ik meteen denk: oeh dan kan ik dit marsje ook wel pakken. Dat schiet natuurlijk niet op. Volgens endomondo fiets ik er in 2 uur ruim 1300 kcal af, dus wat dat betreft kan het best, maar dat is niet echt gezond natuurlijk.
Vanavond eten we witlof uit de oven met ham en kaas... en dan met aardappelen erbij. Hongerrrr.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:45

Ik was vandaag in de Makro en ik zag dat ze daar Mars en Milky Way drinken in PAKJES hadden. Gatverdamme haha. Ik had dat echt nog nooit gezien. Ik hou erg van chocola maar dat lijkt me toch wel zo vies.

Enjoy_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:02

Ik was gister ook in de makro en alle lekkere dingen laten liggen :-)

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:14

Sundral: die van Mars hebben ze ook, in een soort flesjes. Is denk ik gewoon een soort chocolademelk.

Enjoy_s: supergoed!! Mijn oma heeft me gisteren een bus pringles mee gegeven, had m naast mijn laptop gezet, keek ik net is ie gewoon al over de helft leeg (en nee, het was niet iemand uit mijn gezin, heb het helemaal zelf gedaan). Schaam me echt dood.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:13

Ik zou dat dus ook hebben Rubyred, dat is ook de reden dat ik niks meer in huis heb.. Ik kan het gewoon niet en ik betwijfel of ik het ooit ga kunnen :)

Morgen op de weegschaal, ben benieuwd!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:50

Morgen en overmorgen zijn ook altijd lastige dagen vind ik. 1 januari is toch wel de startdatum, al let ik nu al op.

Ik denk dat een eigen goede weegschaal toch wel handig is, hebben jullie nog een tip?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:51

Ik heb eentje van de Lidl, maar die is ook niet helemaal betrouwbaar meer :') Ga er 5x achter elkaar op staan en daar trek ik het gemiddelde uit, ding weet nooit zo goed wat 'ie wil.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:04

Bij de mijne zit er zo 20!! kg verschil in, dat is dus echt niet te doen haha. Komt misschien ook omdat dat ding op tapijt staat?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:10

Ik eet zo ook een halve zak chips leeg zonder het door te hebben. Hier is het nooit in huis, behalve nu, want is nog over van de kerst. Vind het dan echt heel erg moeilijk om er vanaf te blijven.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:22

Hoi hoi.

Ik wil hier ook graag nu echt meepraten, lijstjes delen en elkaar motiveren. Heb de motivatie weer gevonden.

Ooit meer dan 20 kg afgevallen tot 53.5 kg afgevallen. Dat was te licht. mijn streef is 55. ook lang daar rond gezeten. Helaas sinds ik werk minder beweging overdag en dus 3 kg aangekomen. Nu dmv normaal goed voedingspatroon en 2 x pw sporten wil ik terug naar 55.