maar ik vermoed dat je wel wat verschillende dingen moet doen waardoor je niet drie uur op 1 stoeltje hoeft te zitten //ik denk dat je idd het beste er maar gewoon open in kan stappen en maar zien wat het brengt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik vermoed dat je wel wat verschillende dingen moet doen waardoor je niet drie uur op 1 stoeltje hoeft te zitten //
wat een onzin ook maar goed..
lifaya schreef:Omdat ze schijnbaar vinden dat als je medicatie voor AD(H)D gebruikt, je wellicht (nog) gevaarlijker voor het verkeer kan zijn en een keuringstraject moet ondergaan wat lekker extreem lang duurt.
).
.
Ik heb naderhand, toen ik een rijbewijs had, en een diagnose met receptuur zelf gekeken hoe ritalin mijn rijvaardigheid beïnvloedde. Vanwege slecht zien geen succes. Maar door gewenning en kilometers maken zit ik nu heel anders in de auto. Die chaoot van toen bestaat niet meer wat rijden betreft. Blijf wel een hard rijder... Maar het komt vanzelf goed. Je weet nu hoe je bent mèt en zonder meds. Ik vind het niet onverantwoord als je het verzwijgt om op die manier een heleboel kosten en lasten te ontlopen. Je weet waar je op moet letten, en leert al doende straks hoe je je aandacht en beter bij houdt, en hoe je rustig moet blijven als je een keer vast staat in de file bijvoorbeeld.
en begrijp me niet verkeerd want ik wil absoluut enkel jullie helpen, maar het is gewoon ontzettend onduidelijke materie!