[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:33

't Is daar droog, alleen ongekamd :)

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:49

Arielle_ schreef:
Laatste twee, gaaaf! :D

Zit in een hair dilemma, ging google'en en toen kwam ik erachter dat er op bokt dus ook gewoon een topic over is :').
M'n haar is nu zo, maar weet even niet meer wat ik ermee aanmoet. Langer laten groeien, korter laten knippen, heel ander model? Dacht misschien hebben jullie leuke suggesties. Kan niet gek genoeg zijn. :') Wil er sowieso wat meer roze in.
Foto's zijn 5min. even snel gemaakt en moet m'n haar echt wassen maar is even voor het idee haha.
[ Afbeelding ]

Oooow hier hou ik dus echt niet van :$
Geef mij maar gewoon mooi lang haar :)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:56

Weet niet precies wat ik met die reactie moet? :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 22:09

Negeren }:0

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:09

Ja sorry is niet persoonlijk bedoelt hihi.
Ik hou echt niet van kort haar. En vooral niet met zo een kleurtje
Kvind dat echt niet vrouwlijk :$
Niet beledigend tegen over jou bedoelt hoor hihi :)
Is gwn algemeen

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:10

xDenies en xBueno heel erg gaaf!!!!
Dat zou ik ook wel willen, ik had het wel in een rode dip-dye maar dat is toch anders.
Nu is het rood, dus dat gaat m niet worden haha.
Maar hoe doe je die regenboog in je haar? Als ik dan weer blond ben ga ik dat ook doen!

En Arielle, ik vind het je heel leuk staan, dat paars is ook heel mooi.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:11

michelle933 schreef:
Ja sorry is niet persoonlijk bedoelt hihi.
Ik hou echt niet van kort haar. En vooral niet met zo een kleurtje
Niet beledigend tegen over jou bedoelt hoor hihi :)
Is gwn algemeen

ja, iedereen mag haar eigen mening hebben. Maar op zich hoef je die niet keihard te roepen vind ik ;) dat kan een ander nou eenmaal niet leuk vinden (logisch)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:14

Gelukkig ben ik ook niet heel vrouwelijk :').
Nee het boeit me niet zoveel wat mensen ervan vinden, weet dat heel veel mensen hetzelfde vinden, maar het is meer dat ik een heel verhaal en een vraag neerzet en de reactie dan is; ja ik vind kort haar niet mooi. Uuuh ja fijn voor je maar wat moet ik daarmee? :')

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:14

Ooh aha oke. Ja misschien niet zo slim geweest haha.
Laten we maar zeggen.. Soms ben ik een beetje te eerlijk in mijn opinion en dit floep ik er nog wel is uit .hihi. Ik vind het wel gedurft en stoer. Maar niet mooi :p

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:15

Ik kom net colour protecting shampoo tegen van Directions. Nog nooit eerder gezien

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:17

Oh prima hoor, heb liever dat iemand gewoon eerlijk zegt wat ie ervan vind, alleen was dat niet m'n vraag haha.

Heb ik ook nog niet eerder van gehoord die shampoo, zal wel iets nieuws zijn? Iemand ervaring met die 'blondeerkit' van hun eigenlijk?

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:21

Nou ik lees hier veel meningen over iemand zijn haar :) van leuk dit en dat of mooie kleur.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:29

Lama hange :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 08:55

Oké ik heb 5 minuten geprobeerd om de opmerking van Michelle te negeren maar het lukt me niet :')
Ik vind het echt een belachelijke opmerking, punt een ze vraagt helemaal niet om de mening over haar haar maar wat ze er mee zal doen. En verder voegt je opmerking helemaal niks toe en vind ik het gezeik over kort haar is niet vrouwelijk zo'n grote onzin. Er zijn zooooveeel korte kapsels die super vrouwelijk zijn en imo ben je niet in een hokje 'niet vrouwelijk' te plaatsen als je kot haar hebt. Daar is toch wel wat meer voor nodig en bovendien moet elke vrouw er super vrouwelijk uit zien? Je gaat toch ook niet bij elk paar sneakers wat je ziet zeggen 'nee dat vind ik echt niet mooi, dat is zooooo onvrouwelijk'.
Zo ik ben mijn frustratie ook weer kwijt :')

Verder vind ik je haar eigenlijk wel leuk zo arielle, zou zo 1,2,3 niet iets anders weten.
Ik heb geen persoonlijke ervaring met bleachingkits maar heb altijd gehoord dat het sterk afgeraden wordt en dat je beter gewoon los blondeerpoeder en ontwikkelaar kan kopen.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 09:29

Dankjewel voor je reactie!! :)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 13:55

Hallo dames, sorry dat ik hier zomaar binnen kom vallen. Ik heb een vraag, maar kan helaas geen goede tips vinden. Ik heb namelijk heel licht(qua gewicht) haar, hierdoor waait het gelijk uit model als ik het los heb en ik ben buiten. Het gaat dan ook pluizen. De kapper heeft me al allerlei oliemiddeltjes meegegeven, maar niets lijkt te werken. Tegen het pluizen wel, maar niet tegen het feit dat mijn haar alle kanten op waait. Ik draag het hierdoor altijd in een staart, maar ik wil het ook wel eens los hebben.
Hebben jullie misschien tips voor mij waardoor ik wel mijn haar los kan dragen? :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 14:05

Ik heb daar ook wel last van gehad, ik draag nu extensions, maar denk niet dat dat de oplossing is die je zoekt.

Breng je je haar in model met iets van mouse/haarlak of komt er ook een hittetang bij?

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 14:10

Ik doe eigenlijk vrijwel niets in mijn haar, van veel middelen gaat het heel erg pluizen. Vaak als ik het goed borstel na het douchen en ik doe het in een staart valt het wel mee, maar als ik er mousse bij gebruik wordt het droog en pluizig. Ik heb eigenlijk vrij weinig verstand van haarmiddelen, weet dus ook niet welk merk goed is.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 14:10

Evelijn: je wilt het dus eigenlijk verzwaren? Wassen me shampoo en condiotioner of masker. Serum aanbrengen en dan iets van mousse of wax in de punten. Wellicht helpt dat :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 14:39

Ik gebruik perfecte krul van andrelon daarvoor. Had eerst permanent, nu laat ik die uitgroeien en heb droog,bros, licht haar wat ook rare dingen doet soms en dit spulletje werkt nog steeds. Belangrijk is dat het niet vet is, want met dun haar wil je niet dat het vettig wordt.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 15:59

mlc schreef:
Jennifuur, ik wil binnenkort ook mijn haar ombre verven met die kit, dus als je het gedaan hebt zou ik graag willen horen hoe die beviel. :)

Ik heb het net geverfd! Ik heb vanmezelf donkerbruin haar wat dus rood geverfd was, maar hier zag je weinig van. Je hebt 3 soorten kits, nr 1 is voor donkerbruin haar,
nr 2 van donkerblond tot lichtbruin, en nr 3 voor alles lichter dan dat. Ik heb dus nr 1 gebruikt omdat ik donker haar heb. Alles spreekt voor zich eigenlijk, je mengt de poeder met ontwikkelingscreme en verhelderingscreme, en schudt dit. Dan zit er zo'n speciaal borsteltje bij waarop je het kan verdelen en begint bij de puntjes en gaat dan omhoog.
Ik had het naar mijn idee goed verdeelt maar vind nog wel wat donkerdere plukjes er tussen, let hier dus goed op!

ik ben blij met het resultaat, je kan het tussen de 25 en 45 minuten laten intrekken en ik koos voor 35 minuten haha. Het is nu een koperkleur bij mij, duidelijk lichter dan voorheen. Dus ik vind het wel een aanrader! :)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 16:39

en is het niet oranje geworden jennifuur?
koper is wel een beetje oranje achtig natuurlijk maar staat het mooi onder je donkere haar?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:00

michelle933 schreef:

Niet vrouwelijk?
Dus roze/paars is voor mannen? _/-\o_

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:03

jeejj, ik ga mijn haar rood kleuren (voor 10 wasbeurten)
ik laat het wel bij de kapper doen, heeft iemand hier ervaring mee?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:10

Ja, het gaat er niet binnen 10 wasbeurten uit.
Tijdelijke haar verf bestaat niet, en helemaal een kleur als rood zal nooit helemaal vervagen.