Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:33

Loose, heb je Albatros al binnen? Ik heb gister mijn eerste highlighter gekocht. Adored van MAC. Hij is nog niet binnen..

Healthymix serum foundation van Bourjois is een fijne foundation. En de poeder ook! Die is mijn favoriet alleen ietsje te donker voor mij. Heb de pan al geraakt. En vind hem fijner dan de poeders van MAC.

Kan het filmpje niet zien omdat internet het niet doet. Al 3 weken niet. Zit op mijn mobiel nu. Ik heb met eyeliner ook dat het op mijn wimpers komt. Kan er amper bij omdat mijn wimpers omhoog staan. Priegelwerk is het :P

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:56

Ik heb ook altijd eyeliner op m'n wimpers zitten! Ik probeer het er altijd zoveel mogelijk af te wrijven met m'n vingers als het nog nat is en dan pas mascara op. Weet niet of hiervoor een trucje bestaat.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 18:22

Glossi schreef:
Loose, heb je Albatros al binnen? Ik heb gister mijn eerste highlighter gekocht. Adored van MAC. Hij is nog niet binnen..

Healthymix serum foundation van Bourjois is een fijne foundation. En de poeder ook! Die is mijn favoriet alleen ietsje te donker voor mij. Heb de pan al geraakt. En vind hem fijner dan de poeders van MAC.

Kan het filmpje niet zien omdat internet het niet doet. Al 3 weken niet. Zit op mijn mobiel nu. Ik heb met eyeliner ook dat het op mijn wimpers komt. Kan er amper bij omdat mijn wimpers omhoog staan. Priegelwerk is het :P

Ik had hem gewoon in de winkel gekocht (in Italië is er nog wel Sephora :D ). Heb hem alleen nog niet zoveel opgehad en heb er geen goede kwast voor want ik draag eigenlijk nooit highlighters en blushes enzo, dus moet eerst ook maar even een kwast aanschaffen. :P
Trouwens, als iemand iets wil hebben van UD, NARS oid wat bij de Sephora is: Ik ga over 10 dagen weer naar NL dus ik zou best dingen willen meenemen en dan in NL opsturen, scheelt toch wel vergeleken met bestellen op de Franse site. :D
Die highlighter die jij hebt besteld ziet er ook mooi uit! Haha zag laatst ook nog Capri van Dior liggen en moest aan dit topic denken. Prachtige blush!

Mariettjj: Ik zou er bruin voor gebruiken of donkergrijs. Vind het zelf ook altijd wel mooi, wat oogpotlood onder je wimperrand. Zelf laat ik het dan meestal tot het midden doorlopen.

En over Bourjois Healthymix hoor/lees ik altijd veel goeds, heb er geen ervaring mee maar hij is ook niet zo duur dus zou hem zeker een kans geven. :D

Ik zie trouwens net: 21% korting op alles bij de Ici Paris. :wow: (edit: Ik zie ook net dat de actie al een tijdje loopt dus wss wisten jullie het al. :D )

witteRaaf

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:09

Heb albatros hier liggen, fantastisch product! Alleen moet je oppassen dat je niet teveel opdoet, dan wordt het snel too much! Maar op normale manier heel mooi :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:51

Bij Douglas 50% korting/ 1+1 gratis van Bourjois ;)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:15

Loose waar in nl ga je heen?

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:32

Hvelreki schreef:
Ik heb ook altijd eyeliner op m'n wimpers zitten! Ik probeer het er altijd zoveel mogelijk af te wrijven met m'n vingers als het nog nat is en dan pas mascara op. Weet niet of hiervoor een trucje bestaat.

Met een vloeibare liner had/heb ik daar ook altijd last van. Wat een gedoe. Nu gebruik ik gelliner en dat gaat echt veel makkelijker.

Ik zit momenteel in een fase dat ik 's ochtends weinig zin heb om me op te maken, ben een beetje inspiratieloos :+.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:49

Over klein maandje ga ik op vakantie en dan meteen langs sephora naked 2 pallet kopen, heb er echt veel zin in :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 21:38

Loose, dat is lief aangeboden. M'n collegaatje gaat naar de VS dus heb m'n verlanglijstje al meegegeven. :') Maar anders had ik graag gebruik gemaakt van je aanbod.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:14

Ik ben dus blijkbaar niet de enige met het "probleem".
Soms doe ik het lijntje boven mijn ogen ook wel met oogpotlood, maar dat vind ik niet zo mooi als ik een wing wil maken, dat kan met een eyeliner veel strakker. Vandaar dat ik toch weer de eyeliner ben gaan gebruiken. Nu haal ik met een wattenstaafje en wat remove lotion het meeste van mijn wimpers af, maar de meeste eyeliner zit bij de aanzet en daar durf ik met mijn wattenstaafje niet te komen, dan is mijn randje ook weer weg..

Loose, tot de helft is misschien ook wel mooi ja. Ga is ook eens proberen. :)
Gister heb ik een paarse oogpotlood gekocht, ik moet zeggen dat het best wel mooi subtiel stond. Ik had het dan ook wel licht op gegedaan.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:50

Oh dat is altijd fijn Nelleke, spullen uit de VS! Stukken goedkoper ook, als ik ooit heenga weet ik nu al dat ik helemaal los ga bij MAC en Clinique. :D :D
Vandaag zag ik trouwens die ene bronzer (als het mensen wat zegt :+ van de zomercollectie van dit jaar) van Estée Lauder in de uitverkoop, helaas in kleur 3 Medium dus denk iets te donker voor mij.
Trouwens, weet iemand een fijne en niet al te dure foundation met een lichte dekking? Ik gebruik normaal Vitalumière Aqua van Chanel voor overdag, maar die is nu te licht voor me geworden (jeeej eindelijk bruin *\%/* ) en ik heb geen zin om €40 uit te geven aan iets wat ik alleen in de zomer gebruik. Of anders misschien een BB cream die licht dekt.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 08:25

Loose, geen BB maar ik vind de face & body foundation van mac echt heel fijn in de zomer. Die is wat transparanter dan de gemiddelde BB of foundation, maar daarmee ook geen plamuurlaag of afwijkende kleur. Ik gebruik 'm nu weer terwijl ik 'm in de winter heb gekocht, maar doordat hij zo transparant is zie je m'n zonnige kleurtje er nog wel doorheen.

Vind 'm daarbij ook heel luchtig dragen. Hij dekt voor mij precies genoeg om m'n gezicht er net even egaler uit te laten zien. Bij echt een onregelmatige huid is 'ie misschien niet zo fijn.

Ik wilde vrijdag de creme d'nude kopen bij MAC, maar het was geen gezicht bij mij. Leek wel van die wintersportlippen te hebben. Haha! M'n lippen zijn heel gepigmenteerd dus alles wordt snel roodachtig. Maargoed, ik wilde per ce een lipstick die geen 'rode' gloed achterlaat bij mij. Ben uiteindelijk thuisgekomen met een hele felle koraalkleur, de mineralize rich lipstick in style surch. Niks nude's aan, wat ik eigenlijk wilde, maar wel een hele prachtige kleur. M'n groene ogen knallen er echt uit met zo'n felle koraalkleur op m'n lippen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 11:30

Mag ik mee posten?
Ik ben een niet heel fanatiek meelezer, maar vind het wel altijd leuk om te lezen over make up en met name te experimenteren. :)

Om te beginnen had ik een vraag over de verschillen tussen naked 1 en naked 2. Wat is jullie favoriet en welke van de twee zouden jullie aan raden aan iemand met iets donker/grauw blond haar, blauwe ogen en een wat lichte huid waar vooral snel adertjes en rode vlekjes door heen zitten? Weet ook iemand de kosten van een Naked pallet in de VS en waar je ze zou kunnen vinden? Een kennis gaat naar de VS en zit te twijfelen om te vragen of ze ze mee wil nemen maar dan moet het niet te moeilijk vinden zijn aangezien ze een druk programma hebben en de hele VS door gaan. :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 11:56

_Nelleke_: Heb even op de MAC site gekeken, maar dat is wel goedkoop, rond de €30 voor 120ml foundation. :wow: Ik was gister nog bij een MAC counter maar niks gekocht, als ik dit had geweten. :D :D Trouwens, heb je Creme d'Nude buiten bekeken? Ik had nl met een lipstick dat ie me in de winkel helemaal niet stond door die lichten daar, maar buiten staat ie wel en als ik thuis in de spiegel kijk of mezelf op een foto zie staat ie me goed. :D Maar als je rode lipkleur er in doorschijnt snap ik wel dat het niet zo mooi is. :))
Judith: Ik zou voor Naked 2 gaan, denk dat je ook een koele ondertint hebt aan je omschrijving te horen. Naked 2 is wat kouder dan Naked 1.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 14:16

Judith welke tinten staan je mooier? Koel of warm? Daarop kan je de beslissing nemen want idd zoals loose zegt is de naked 2 koeler en de naked 1 warmer van kleur samenstelling :)
Het is overigens niet per definitie te zeggen vanuit uiterlijke kenmerken wat je beter staat. Ik heb een hele lichte huid met blond (as blond van nature) haar en blauwe ogen maar warme kleuren staan me veel beter :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 15:05

Ik heb daar werkelijk geen idee van. Kan moeilijk zien of iets een koele of een warme tint heeft ( het verschil tussen perzik en candy roze of rood en blauw lukt wel, maar daar houdt het wel mee op).

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 15:39

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 16:39

Bedankt voor de link! Had het filmpje bekeken en nog wat verder gegoogeld. Maar dat zou betekenen dat je met een koele huidskleur op oogschaduw in grijs en blauwe tinten uit komt? Ik vind dat zelf spuuglelijk staan bij blauwe ogen als ik eerlijk ben. := Kwam ook veel tegenstrijdigheden tegen, dat bruin een warme kleur is voor 'warme' personen maar tegelijk dat bruin een prima kleur is voor blauwe ogen.

Voel me een beetje verdoemt tot de oerlelijke grijs en blauw tinten.:+ Had altijd het idee dat bruin prima was? Of is bruin een neutrale kleur? De rest van wat Mascha uit legt klopt namelijk wel, kan beter de roze blush hebben dan de perzik kleurige en huidkleurige lipgloss die ik er altijd zo mooi uit vind zien staan vreselijk. Maar 'mijn' kleur blush zou dan weer niet bij een bruine oogschaduw kunnen staan?

Zo makkelijk is make up dus niet. :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 18:14

Gewoon doen wat je mooi vind. Bij mij staan warme tinten veel mooier, maar de Naked 1 zou ik nooit aanschaffen. Vind de Naked 2 veel eleganter qua kleurcombinaties.

Moet wel zeggen dat ze in de MAC-counters altijd bij me aankomen met koraal en oranje kleuren. Zowel voor blush als voor lipstick. Terwijl ik het eigenlijk spuuglelijk vind. Maar nu ik het vaker draag begin ik het steeds mooier te vinden en matcht het veel mooier bij m'n groene ogen dan bijv. roze met een koele ondertoon.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 20:19

Er bestaan ook koele bruintinten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 20:23

Mijn Adored is ook aangekomen. Het duurde echt lang.. Heb 7 dagen moeten wachten. Ik bestel altijd veel liever bij Douglas, gaat veel sneller. Hier 2 foto's:
Afbeelding
.
Afbeelding
Foto's heb ik zelf gemaakt, ik heet MissHolland op een Amerikaans forum :+

Loose, haha ik heb ook nog geen highlighter kwast :+ Over 2 maand wil ik weer bij Hakuhodo bestellen. Wil volgende maand eerst nog wat kleding erbij shoppen :Y) Gebruik nu een blending (oogschaduw) kwast.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 20:36

Supermooi <3

Grr ik zit de hele tijd in twijfel of ik wel of niet brushes van RT zal bestellen bij alice&jo. Merk gewoon dat ik met mijn Hema kwasten niet zoveel kan als ik zou willen, maar anderzijds vind ik het ook wel weer een klap geld in relatief dure maanden. Maar zo twijfel ik al een tijdje := *schrijft op verlanglijstje verjaardag

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 20:43

Anders koop je eerst een of twee kwasten die je het meeste zal gaan gebruiken? Dan kun je ondertussen door gaan sparen tot je meer kunt aanschaffen en kijken of deze kwasten je wel bevallen? Vergeleken Hema zijn dit luxe kwasten :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 23:27

Die is mooi Glossi! :) Is het een limited edition?

Plien91 schreef:
Supermooi <3

Grr ik zit de hele tijd in twijfel of ik wel of niet brushes van RT zal bestellen bij alice&jo. Merk gewoon dat ik met mijn Hema kwasten niet zoveel kan als ik zou willen, maar anderzijds vind ik het ook wel weer een klap geld in relatief dure maanden. Maar zo twijfel ik al een tijdje := *schrijft op verlanglijstje verjaardag

Ik heb ze toevallig vandaag besteld via een Amerikaanse webshop. :D Iemand anders uit het topic had daar ook besteld. Heb nu die 2 sets besteld (voor ogen en gezicht) en nog een losse blush kwast en een poederkwast. Ben benieuwd. :D :D Het was nu €38.29 ($48.96), had nog ergens een kortingscode gevonden van $10 korting op je eerste bestelling boven de $40. Nu maar hopen dat ik straks geen douanekosten oid hoef te betalen. := Heb even uitgerekend, maar als ik vanuit een Nederlandse had besteld was het €76.24 geweest, dus ookal zou ik douanekosten moeten betalen dan ben ik nog stukken goedkoper uit. :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 08:44

Wow ja dat scheelt behoorlijk!

Adored is een LE :j Komt uit de Tropical Taboo colectie.