Peer_hvj schreef:Een tijd niet meer meegelezen,
Maar nu is t zo dat mijn pil ophoudt met bestaan. Voor directe vervanger ben ik allergisch, die hebben ze me namelijk al een keer eerder perongeluk meegegeven.
Nu moet ik dus opzoek naar iets nieuws.
Ik heb zelf dingen gelezen over de Mirena en dat lijkt me misschien wel wat, afgezien van het inbreng proces.
Heeft iemand van jullir hier ervaring mee?
Een grote vraag die bij mij opkomt roepen is, hoe gaat dat met seks. Want ze zeggen dat je de 2 touwtjes moet kunnen voelen, maar als er regelmatig langs gegaan wordt, dan is er toch een grote kans op verschuiving? Of zeg ik nou iets heel geks...
Hier een tevreden gebruikster, plaatsen is niet echt feest, maar het viel mij behoorlijk mee
De voordelen wegen voor mij enorm op tegen het kleine nadeel van plaatsen. Ik ben niet meer ongesteld, geen krampen of andere ongein en het is heerlijk om niet meer zo op te hoeven letten of je je pil wel op tijd hebt genomen...
Touwtjes... in het begin voelde mijn vriend ze, toen zat hij nog niet zo lang. Het deed hem geen pijn, maar hij voelde het wel. Als je Mirena eenmaal een aantal weken zit worden de touwtjes zacht en gaan ze om je baarmoedermond heen liggen. Na die paar weken voelde mijn vriend er niks meer van