Ik ruik bijna standaard sowieso heel lichtjes naar rook.. Dankjewel mam & haar vriend, voor het roken in huis.. (ze zouden al vet lang geleden stoppen, maar ze hebben het niet eens geprobeerd!)
Super vervelend.. als ik dus net heb gedouched, nieuwe kleren aan hebm ik zit even gezellig beneden en ga dan naar een vriendin toe, dan ruikt ze het altijd wel een beetje Daarom zit ik dus bijna nooit beneden
Mootje
Geplaatst: 02-02-12 11:11
Of Shabu Shabu / Sumo.... Daar ga je echt enorm van stinken
Shabu Shabu Lang geleden dat ik daar geweest ben, maar goed ook
goldy007
Geplaatst: 02-02-12 11:29
Goedemorgen, het is alweer een tijdje geleden dat ik me gemeld heb maar ik ben nu bijna 4 weken bezig met dieten en ben nu 7 kilo lichter! De 1e 2 weken heb ik het gewoon geprobeerd maar dat lukte me echt niet. Nu zit ik sinds vorige week maandag aan 2 maaltijdvervangers per dag. Ontbijt en lunch pak ik een shake en s'avonds eet ik gewoon avondeten. Zondags hou ik een SAS-dag dan eet ik waar ik zin in heb en ik kom in die ene dag eigenlijk niks aan. Tussendoor pak ik komkommer of bospeentje en ik drink water met slimpie of halfvolle melk(2 kopjes per dag). Heeft iemand hier ervaring met shakes? Zo ja hoe hebben jullie het opgepakt na de shakes? Wat ben je gaan eten om op gewicht te blijven en niet binnen no-time weer op je oude gewicht te zitten? Groetjes Cindy
Mootje
Geplaatst: 02-02-12 11:30
Ik 3 weken geleden bij Sumo en heb mij erg in kunnen houden. Dat was trouwens de avond dat ik besloot te gaan lijnen Shakes begin ik niet aan, ook niet aan repen oid... Dan zit het er waarschijnlijk 2x zo hard weer aan
Ik ken Sumo niet, en heb er ook nog nooit van gehoord eigenlijk . @Goldy, oke als dat werkt voor jou dan is dat super natuurlijk! Het zo niets voor mij zijn, ook de angst om bij 'gewoon' eten weer keihard alles er bij aan te eten. Heb er dus geen ervaring mee en kan je vragen dus niet beantwoorden
Heleen_B
Geplaatst: 02-02-12 11:37
Haha nee sumo ken ik ook niet
@goldy007: Ik doe hetzelfde als jou! 's morgens en 's middags een shake. 's Avonds redelijk normaal eten maar wel kleinere porties dan voorheen en ik eet ook best veel sla. Overdag groene thee drinken (helpt goed want krijg je ook nog weer extra dorst van ).
Mars vind ik wel lekker, net als bounty, nuts en bros
LynnDenise
Geplaatst: 02-02-12 11:58
Dreamy, volgens mij eet jij vandaag echt te weinig calorieën, kijk je wel eens hoeveel kcal je eet?
Mijn vriend zeurt al een halve week om naar de sushi bar te gaan, helaas zitten hier voor mij echt te veel kcal in, dus gaat hij morgen met zn vrienden. Nu nog even kijken wat voor lekkers ik morgen voor mezelf ga maken
Ik heb geen idee hoeveel calorieen ik binnen krijg. heb nu 2 bakken koffie op met zoetjes en een bak yoghurt met (voor de verandering...) haverzemelen!