Ja ik heb het door! Menzis weet ook zelf niet eens wat ze zeggen en ze weten niet eens wat de bedoeling is volgens mij. Ik kaakchirurg wil persee dat ik een beugel in heb tijdens de operatie. Zonder kan hij niet goed opereren. En het blijkt dat ik de operatie wel vergoed krijgt, maar dat we de beugel zelf moeten betalen... Mijn moeder is net even langs mijn ortho geweest en hij vond het ook erg raar. En we gaan er werk van maken. Sowieso werken er bij Menzis niet echt bepaald slimme mensen. Mijn moeder heeft vaak heen gebeld met dezelfde vraag en steeds krijgt ze een totaal ander antwoord... Ik ben benieuwd wat we nou zelf moeten gaan betalen.
Anoniem
Geplaatst: 08-11-13 17:13
Mijn brief is opgestuurd ben benieuwd wanneer we antwoord van de verzekering krijgen.. Enig idee hoelang dit ongeveer kan duren?
Ik zou vragen naar een supervisor oid, laat ze het uitzoeken en je binnen een dag terugbellen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en het kost waarschijnlijk klauwen met geld?
Als ze je niet snel helpen, kun je het ook eens op hun facebooksite of via bijv Tros Radar proberen. Zoek even via google. Mss hebben meerdere mensen er al ervaring mee?
Via social media geeft vaak een sneller resultaat heb ik gemerkt, als ke ergens maar geen antwoord op krijgt van bedrijven.
Ik zal me ook maar eens melden! Ik sta wel nog helemaal aan het begin van het proces. 21 november gaat mijn beugel erin en die zal er ongeveer 2 jaar in zitten en daarna volgt nog een operatie. Mijn bovenkaak staat ook een stuk verder naar voren dan mijn onderkaak. Afgelopen woensdag wel al de eerste stap gezet: alle 4 de verstandskiezen eruit, omdat dat blijkbaar in totaal 6 maanden duurt voordat het geheeld is en ze daarna ook pas de operatie uitvoeren aan mijn kaken, maar da's nog lang niet aan de orde natuurlijk. Het zou ook makkelijker zijn voor de kaakchirurg om mijn verstandskiezen te trekken zonder dat de beugel erin zit en ach, we kunnen het maar beter gehad hebben he.
@ Prairy Welke precies weet ik niet, ik weet alleen dat mijn onderkaak naar voren moet, maar wie weet besluit de kaakchirurg tegen die tijd wat anders en moet ook mijn bovenkaak, maar goed dat zal ik tegen die tijd wel zien, is nog heel ver weg haha.
@ Beloven Ik weet alleen dat je onderkaak gebroken wordt op de plaats waar je verstandskiezen staan haha.
Het werd gesneden toch niet gebroken xD? Nouja zal wel hetzelfde zijn . Mijn verstandkiezen in mijn onderkaak stonden zowiezo helemaal niet goed geloof ik, althans vind ze erg vaag zijn. Maarja moet er wat voor over hebben, hoop binnekort dan antwoord te hebben en we zullen zien, ze hadden het er zelf over om gelijk de beugel erin te stoppen... Dus ik weet het echt niet
Voor mijn operatie moest ik ook alle verstandskiezen trekken! ik ben dan pas aan me bovenkaak geopereerd en ze zouden me laatste onderste kies trekken tijdens de operatie.. zijn ze vergeten whaha!! Zwelling is zo goed als weg. Whoopieeeeee
Mijn orthodonist heeft contact opgenomen met Menzis, en hij wordt er ook niks wijzer op... Volgende week heeft mijn moeder een gesprek met de ortho en dan gaan ze kijken hoe mijn moeder het goedkoopste uit kan zijn met de beugel voor mij. Anders zou ze minimaal 1200 euro kwijt zijn. Ongelofelijk.
Wow, CassieUltra, ziet er goed uit bij jou! Ik zit nu al bijna op 8!weken na de operatie denk ik, en de zwelling en het blauwe is nog steeds erg goed te zien. De chirurg zegt dat het normaal is aangezien ik veel zwelling had en dt het El wegtrekt. Maar ja, dat is best irritant als je het al een paar weken aanhoort.
Dankjewel Natsuki! Ik ben morgen 8 weken geleden geopereerd.. bij mij is toch echt alles helemaal weg! Ik heb nog wel pijnlijke zenuwen in me wangen.. lijkt net of het heel erg geschaafd is ook als ik me tong tegen me bovenlip duw voel k van die stroomschokjes lijken het wel.. Is vervelend maargoed ff volhouden! heb nog wel is wat moeite met eten.. Bepaalde dingen meeste ken ik al gelukkig eten
Het zal wel snel wegtrekken Natsuki!!
Prairy
Geplaatst: 22-11-13 19:24
Ik meld me ook even gisteren geopereerd, nog ruzie met de anestesist op de OK maar ik heb uiteindelijk gewonnen. Fijn was anders. Vanavond 2e nacht in zkh.
Gaat wel aardig, voel me minder slecht dan vorige keer, maar mijn hemel wat is mn hoofd al gezwollen ik zie er echt niet uit! Net de achterkant van een baviaan
Weet nu eigenlijk niet of ze nu wel of geen sonde geplaatst hebben maar heb niet hoeven overgeven tot nu toe drinken gaat wel erg lastig met die stieken, voel me net Hannibal Lector verder verveel ik me dood en probeer ik al de hele middag wakker te blijven om vannacht te kunnen slapen. Vanmiddag heb ik mn vriend naar huis gestuurd zodat ik wat meer rust had, heeft ook weinig zin om hem de hele dag hier te houden. Kost me wel een vermogen aan benzine maar vooruit, dat kost die privekamer ook, jammer dan. Heb ik er wel voor over.
Heb nog wel vrij veel hoofdpijn en ik denk spierpijn in mijn kaken links en rechts, en natuurlijk die zwelling. Toch ben ik al met al niet ontevreden
Nou hopen dat die zwelling net zo snel weg is als bij CassieUltra maar die mazzel zal wel niet voor mij weggelegd zijn
Hahaha achterkant van een baviaan Erg he Prairy maar het is voor een goed doel! Heb jij niet een tuitbeker van het zkh gekregen, drinkt makkelijker! Beterschap verder!
Prairy
Geplaatst: 22-11-13 21:00
Ja echt verschrikkelijk en wordt nog erger haha.
Nee heb ik denk ook niks aan zo bekern,kan mn lippen niet bewegen,zijn teveel gezwollen.
Je kan er in knijpennnn prairy hahaha! Anders die zakjes drinken van, ik geloof, roosvice zijn lekker en er zit een tuitje aan dus als je erin knijpt spuit het in je mond