Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annick75 schreef:Fijn dat de PMT peut kon schakelen van fysieke oefeningen naar de mentale kant, zodat het in elk geval lichamelijk minder intensief was. Huilen mag, lang of kort. Je hebt heel wat voor je kiezen gehad en dat komt er gewoon uit.
MDO ben je zelf niet bij, dus dat zul je niet op je planning zien. je kan wel aan een van je therapeuten vragen of zij weten of dat nog/weer gepland staat voor je afspraak met de PA. Ik hoop dat je een verlenging krijgt van je traject, want ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het je goed doet, zowel lichamelijk als in je bol.
genja schreef:Bij ons ben je als patiënt wel bij het mdo. De therapeuten hebben eerst kort een voorspreking en daarna nog een bespreking met jou erbij waar je terug koppeling krijgt hoe ze vinden dat het gaat. En wat volgens hun goede haalbare doelen zijn voor de volgende periode en je kan dan zelf aangeven hoe je vindt dat het gaat en wat voor jou je doelen zijn.
Vond ik altijd wel nuttig en prettig.
Daphne__ schreef:Behandelplan bespreking is dus idd niet alleen met de PA
Nouja, komt vast goed. Hoop dat m'n ma mee kan en verwacht verder geen problemen, dus gaat alleen vast ook lukken.
Vandaag kracht etc gemeten van m'n voet, want Maandag gaan we een spalk proberen.. Fysio zei dat ze het eerst even wouden aankijken, of het verbeterde, maar dat is tot nu toe niet zo en met lopen heb ik daar wel echt last van.