_Marjon_ schreef:Ik denk dat ze daarmee zo'n soort 1 delig pakje/onesie bedoelen.
Kreeg vandaag alsnog de uitslagen vd suikertest op de mail. Na 2 uur nog een waarde van 11. Oeps
Uk_Eef welkom!
Dat is idd wel hoog, balen zeg.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charlotte446 schreef:Leuk dat je het eerste item voor de baby hebt gekocht MarjonHaha, ik ben benieuwd naar de kinderwagen, kan begrijpen dat je liever een iets modernere kinderwagen hebt met wat meer gemak voor jou en de baby.
Mooi dat de test goed is gegaan Freekie! Die waarde ziet eruit als een goede uitslag als ik snel op Google kijk.
Lekker dat jullie al zoveel spullen in huis hebben Gnome en Sky_AsDat zal veel rust geven?
Fijn dat je weer thuis bent Kiwipitje. Hopelijk kan je je rust vinden en heb je morgen een goede controle. Goede keuze om niet meer naar je werk te gaan. Ik heb ook vaak last van een vertraagde reactie als die komt. Jij en de baby gaan nu even voor alles![]()
Je buik groeit lekker Gnome! Mooi dat het verlof van je man gelijk is goedgekeurd.
Op deze manier is het toch een stuk fijner dan wanneer daar gedoe over is.
Wat leuk een meisje Vivian![]()
Mooi klein buikje heb je QueenE.
Vervelend dat je een slechte nacht hebt gehad Mriek. Hopelijk kan je een beetje uitrusten met het bankhangenOf ga je aan de slag met het ledikantje en de kinderwagen?
Fijn dat je je geen zorgen maakt Azmay. Ik ben 13 weken beroerd geweest (ruim 15 weken zwanger nu) en dat gaf me iig een soort van zekerheid dat de baby er nog zat. Nu merk ik niks dus wil morgen bij de geslachtsbepaling heel graag het hartje zien kloppen voor mijn gemoedsrust![]()
Balen zeg Marlis dat Kyra nog steeds niet helemaal is opgeknapt. Succes volgende week met je nieuwe baan!
Jij bent echt lekker actief zeg, dat vind ik heel knap!
Hier weer volledig bijgekomen van het infuus dus vandaag een beetje in huis aan het schoonmaken. De hond had nog een verrassing achter gelaten tijdens het douchenScheelt dat onze buurman (boer) sinds gisteren aan het gieren is en het dus al naar stront rook
Morgenavond komen we als het goed is achter het geslacht en zondag komen onze ouders/broers/zussen om het bekend te maken. Leuk vooruitzicht dus
Ik mag van mezelf als ik de baby morgen weer heb gezien (met kloppend hartje) de meubels voor de babykamer en de kinderwagen gaan bestellen
Charlotte446 schreef:Het scheelt enorm dat er al een poeplucht van het gieren hing. Dat maskeerde het een beetje![]()
Ik zie het maar als een beetje oefenen voor de poepluiers, die zullen ook niet altijd even best ruiken![]()
Mijn vriend neemt ook geen verlof Marlis. Heeft wel een eigen bedrijf met een soort van reserve bedrijfsbus. Zo kan hij mocht het nodig zijn iets later beginnen en iets eerder thuiskomen. Maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Hij heeft van zichzelf het idee dat hij de babyfase niet heel leuk zal vinden, een hoop werk en voor zijn gevoel nog weinig interactie met de baby.
Hebben jullie of jullie partners daar een mening/idee over? Ik denk dat ik de babyfase juist wel leuk ga vinden met de kleine dingen die ze ontdekken (geluid maken, je herkennen etc.).
UK_eef schreef:Mag ik hier ook aanhaken? Ik heb de laatste pagina's bijgelezen.
Ik ben zwanger (duh) van een IVF-baby. Pittig traject geweest maar dolgelukkig dat het ons gegund is. Het wordt ons 1e kind.
Ik ben 10 juli uitgerekend dus nu ruim 20 weken zwanger van een jongen.![]()
Mijn grootste uitdaging is fijne zwangerschapskleding vinden. Die skinny positie-jeans met zo'n band over je buik, ik kan er niet mee omgaan. Ik heb geen heupen of billen dus het zakt regelrecht naar mijn knieen![]()
Toch maar leggings of een maillot met rokje ofzo. Ik weet het anders ook niet. Mochten jullie nog fijne tips/merken hebben, ik hoor het graag
Melanie_D schreef:UK_Eef: welkom! Leuk dat je ook meekletst!
Met een boxpakje wordt inderdaad zo'n onesie bedoeld. Als je andere kleertjes hebt, is een boxpakje niet nodig. Zelf vond ik het wel heerlijk, zo'n kleintje in dat pakje. Overigens had onze eerste in verhouding korte benen. Een boxpakje met voetjes is dan echt niet handig, want dat past nooit. Voor ons dus alleen boxpakjes zonder voetjes. De meeste baby's zijn met een week of 2 / 3 alweer uit maat 50 gegroeid, dus ik zou vooral niet teveel van die kleine maatjes kopen tenzij je een kleine baby verwacht. Zelf verwachten we, net als bij de eerste, maat 44 nodig te hebben. Dat hadden we toen niet en het arme jongetje heeft weken gezwommen in zijn kleertjes maat 50
Gnome schreef:En ook goed nieuws. Had een brief opgesteld naar de baas van mijn man.. Die ik ook heb benaderd toen ze zo moeilijk deden over m'n zorgverlof. Verlof van mijn man is direct goedgekeurd dus we zijn straks de eerste 6 weken heerlijk samen met de kleine.
QueenE schreef:Klopt. Daarnaast heeft de interimmer al enkele maanden met me mee gelopen en merkte ik dat het voor hem heel lastig was om écht de verantwoordelijkheid te pakken dus ergens ook wel goed, want nu moet hij wel. Hup in het diepe zonder bandjes en succes ermee. Ik heb wel onze nieuwe teamleider een berichtje gestuurd dat mocht hij vragen hebben dat hij me altijd een berichtje mag sturen, maar hij gaf al aan dat dat echt niet nodig is en dat ik me gewoon op de baby moet focussen. Fijn om te horen wel want ik voel me vaak mega (te) verantwoordelijk voor mijn werk.Snap heel goed dat je niet meer gaat werken hoor, zo veel scheelt het ook niet meer dan.. en wat leuk dat jullie eerder terecht konden, leek mij ook heel leuk zo'n beeldje dus ben benieuwd naar het resultaat
Marlis schreef:In mijn vorige zwangerschap gelopen en gemountainbiked tot het weekend voordat ik plots bevallen ben. Nu eigenlijk al vanaf 12 weken geen hol uitgevoerdValt reuze mee hoor, loop maar 2x per week 5 km nog. Tempo is nog niet omlaag en gegaan haha.
Charlotte446 schreef:Die most wonderful time of the year is duidelijk weer begonnen jaScheelt dat onze buurman (boer) sinds gisteren aan het gieren is en het dus al naar stront rook
UK_eef schreef:Welkom!Mag ik hier ook aanhaken? Ik heb de laatste pagina's bijgelezen.
Ik ben zwanger (duh) van een IVF-baby. Pittig traject geweest maar dolgelukkig dat het ons gegund is. Het wordt ons 1e kind.
Ik ben 10 juli uitgerekend dus nu ruim 20 weken zwanger van een jongen.
Charlotte446 schreef:Er bestaan dus serieus broekjes / shirts met drukkertjes die je aan elkaar maakt zodat je baby aangekleed blijft en hij/zij niet zijn kleren onder zijn oksels heeft als ie met papa isEen boxpakje lijkt me voor mijn vriend ook wel handig. Een broek en shirt moet je continue goed trekken, hij is meer van het gemak
Charlotte446 schreef:Wat fijn dat je controle goed was KiwiDan kan je met een gerust(er) gevoel het weekend in. Goeie tip ook van die kleding met drukknoppen!
Volgens mij heb ik pas gelezen dat een baby eigenlijk niet te dikke kleding aan mag in een autostoel ivm veiligheid Freekie. Zal eens kijken of ik dat nog kan vinden.
Lekker dat je bijna klaar bent met de babykamer Azmay!
Wij weten sinds vanavond het geslacht. Mijn zus zit ook op het forum dus hou het hier nog even stil tot zondag. De baby werkte totaal niet mee, continue draaien, navelstreng tussen de benen en benen tegen elkaar klemmen. Wij hebben flink gelachen want ik moest rennen, springen, en huppelen om de baby flink te laten draaien vanwege de navelstreng. We hebben wel lekker lang naar de baby kunnen kijken
Freekieee schreef:Charlotte446 schreef:Wat fijn dat je controle goed was KiwiDan kan je met een gerust(er) gevoel het weekend in. Goeie tip ook van die kleding met drukknoppen!
Volgens mij heb ik pas gelezen dat een baby eigenlijk niet te dikke kleding aan mag in een autostoel ivm veiligheid Freekie. Zal eens kijken of ik dat nog kan vinden.
Lekker dat je bijna klaar bent met de babykamer Azmay!
Wij weten sinds vanavond het geslacht. Mijn zus zit ook op het forum dus hou het hier nog even stil tot zondag. De baby werkte totaal niet mee, continue draaien, navelstreng tussen de benen en benen tegen elkaar klemmen. Wij hebben flink gelachen want ik moest rennen, springen, en huppelen om de baby flink te laten draaien vanwege de navelstreng. We hebben wel lekker lang naar de baby kunnen kijken
Nee klopt! Had ik indd ook gelezen. Ivm warmte. Ik denk dat ik gewoon het gehaakte dekentje van mn oma gebruik. Die klap je in de auto ook zo open.
Ohhh spanned Charlotte! Hahaha oohh ging bij jullie dus ook niet gemakkelijkmaar wel leuk haha. Ben benieuwd! Spannend! We wachten af tot zondag hihi