Dit kan natuurlijk ook een oplossing zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vayo schreef:Ah kijk dat is beter! Gaat het dan om het aantal mensen of aantal prikken, aangezien veel mensen ook pfizer krijgen de nu voor de tweede ronde aan de beurt zijn?
secricible schreef:Vayo schreef:Ah kijk dat is beter! Gaat het dan om het aantal mensen of aantal prikken, aangezien veel mensen ook pfizer krijgen de nu voor de tweede ronde aan de beurt zijn?
Mensen volgens NOS
https://nos.nl/artikel/2366831-rivm-sch ... emeld.html
Edit: en nu.nl heeft het over prikken. Dus ik weet het niet zeker..
Citaat:Het dashboard toont op dit moment het aantal gezette prikken. Tot 27 januari 2021 is het aantal gezette prikken gelijk aan het aantal personen dat een eerste prik heeft gehad. Mensen hebben twee prikken nodig. Vanaf 27 januari 2021 krijgen de eerste gevaccineerden hun tweede prik. Het aantal gezette prikken is vanaf dat moment hoger dan het aantal mensen dat een prik heeft gehad. Zodra er betrouwbare cijfers beschikbaar zijn over het aantal volledig gevaccineerde personen, zullen deze op het dashboard worden getoond.
Vayo schreef:Ik las het net ook!!! Alle beetjes helpen!
Weet je wat ik eigenlijk niet snap? Nu dit zo'n vreselijke wereldwijde epidemie is... waarom hebben de ontwikkelaars van de goedgekeurde vaccins er octrooi op. Waarom wordt niet vrijgegeven hoe en waarmee het vaccin gemaakt is, zodat andere farmaceutische bedrijven kunnen helpen met het fabriceren van meer vaccin? Pfizer deed hier moeilijk over, maar er waren zelfs ontwikkelaars bij die hier wel toe bereid waren.
mysa schreef:Daarnaast is men bang voor namaak die niet aan de veiligheidseisen voldoet.
pien_2010 schreef:sureido schreef:
Zie vetgedrukte. Ik schrik er gewoon van, niet dat je het opschrijft maar dat je dit denkt. Is dit waar onze maatschappij naar toe gaat? Dat hoop ik toch echt niet.
Nee deze mensen dragen economisch niet meer bij, die tijd is voorbij. Maar realiseer je wel dat deze mensen mede grondlegger zijn van het huidige hoge welzijnsniveau van ons welvarend Nederland.
Femke_Tweety schreef:Jup, jas die spuit er maar in bij mij. (Voorlopig nog niet, maar ik kan niet wachten)
Ggd's staan ook helemaal klaar om in hooooog tempo lopende band werk te kunnen spuiten.
Dus kom maar op met die dingen inderdaad!
pien_2010 schreef: